quote:Op maandag 19 januari 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Het lange wachten is eindelijk weer over. Het programma waar iedereen op wachtte. De nobuddies worden weer aan de kant gezet want hiér gebeurt het. Hier zien we oprechte, niet gespeelde televisie
VI
Zou leuk zijn.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:49 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Aangezien ik me langzamerhand wel ''het kloppend hart'' achter SigaarSnor mag noemen, kan ik het volgende melden.
1) MP4 link blijft beschikbaar, echter slechts voor de duur van maximaal een week.
2) Fragmenten blijven wel gewoon op het Youtube kanaaltje VoetbalOliver verschijnen.
Door dit gebeuren denk ik erover na, om naast de reguliere hoogtepuntjes misschien ook samenvattinkjes van de uitzendingen ga maken. Mits er hiervoor animo is natuurlijk
Tot Slot ... ...
De mensen achter RTL XL![]()
Held ben jequote:Op maandag 19 januari 2015 17:49 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Aangezien ik me langzamerhand wel ''het kloppend hart'' achter SigaarSnor mag noemen, kan ik het volgende melden.
1) MP4 link blijft beschikbaar, echter slechts voor de duur van maximaal een week.
2) Fragmenten blijven wel gewoon op het Youtube kanaaltje VoetbalOliver verschijnen.
Door dit gebeuren denk ik erover na, om naast de reguliere hoogtepuntjes misschien ook samenvattinkjes van de uitzendingen ga maken. Mits er hiervoor animo is natuurlijk
Tot Slot ... ...
De mensen achter RTL XL![]()
Opvallend dat jij dit weet over Ambrosius.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:27 schreef GGMM het volgende:
Ambrosius en ik zitten al klaar. (zonder broek)
Echte vrienden delen dit soort informatie gewoon met elkaar.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Opvallend dat jij dit weet over Ambrosius.
Apart, ik heb ingewijden die vertellen dat er een minder sfeervolle band tussen jullie bestaat.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echte vrienden delen dit soort informatie gewoon met elkaar.
En Sophietje wel weer eens aan een rustig avondjequote:Op maandag 19 januari 2015 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Na een maand ben ik wel weer toe aan een portie Hansie Hansie.
Jammer dat er mensen tussen mij en Ambrosius proberen te stoken..quote:Op maandag 19 januari 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Apart, ik heb ingewijden die vertellen dat er een minder sfeervolle band tussen jullie bestaat.
Ambrosius en ik vinden dit ook erg vervelend.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat er mensen tussen mij en Ambrosius proberen te stoken..
Grote toeloop, iedereen moet daar een keer in zijn leven gezeten hebben.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Wtf er staat een extra rij stoelen voor de bar.
Hopelijk is het voor Thijs Slegers.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
Er is één kruk vrij aan de bar, als dat maar niet voor Krabby en zijn lachwekkende Feyenoord-cijfers is.
Dit. Regende weer 7s en 8enquote:Op maandag 19 januari 2015 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
Er is één kruk vrij aan de bar, als dat maar niet voor Krabby en zijn lachwekkende Feyenoord-cijfers is.
Vilhena naar Ajax.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
Het zit diep.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:33 schreef Cavaliers het volgende:
Zlatan natuurlijk he.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Robben of Kroos had m moeten winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |