Dus dan is er waarschijnlijk wel een (indirect) verband.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Franse politie zegt dt er geen verband is
Is die conclusie hier al getrokken ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik kwam deze quote tegen:
"Als je het niet ziet zitten dat humoristen een krantje maken, ja... mag ik het zo zeggen: rot toch op!"
Daaruit kun je volgens mij onmogelijk de conclusie trekken dat hij die mensen zou willen uitzetten.
Je maakt het ze het moeilijkst door ze levenslang op te sluiten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook voorstander van dat men hier niet zo eenvoudig in en uit loopt. Dichtere grenzen, je kan het ze op z'n minst een stuk moeilijker maken toch?
Ja, in Parijs met 2 lui gekleed in donker met automatische wapens, maar er is geen verband.quote:
Als jij je niet zo selectief eenzijdig opstelt, kunnen we misschien ergens komen. Alleen heb ik mijn twijfels.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:40 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ga maar weer op die tour in plaats van een inhoudelijk antwoord, donder toch op als je niets inhoudelijks te melden hebt.
Gelukkig, ik werd al bang.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Franse politie zegt dt er geen verband is
Oh kijk mij toch een alternatief denken. Stoer hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gelukkig, ik werd al bang.
Maar nu ik hoor dat er geen verband is kan ik weer een schaap zijn.
gr gr RTLnieuws kijkend volk
Er wonen een paar miljoen mensen in Parijs. Daar wordt elke dag wel een keer geschoten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:44 schreef HighVolume het volgende:
Ik denk dat de politie een verband ontkent om te proberen een gigantische pleuriszooi te vermijden
hij heeft gewoon gelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Oh kijk mij toch een alternatief denken. Stoer hoor
Met automatische wapens op de politie?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er wonen een paar miljoen mensen in Parijs. Daar wordt elke dag wel een keer geschoten.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:44 schreef Abed het volgende:
[..]
Ja, in Parijs met 2 lui gekleed in donker met automatische wapens, maar er is geen verband.
tnxquote:
Bijna elke krant heeft de spotprenten plaatst, alleen niet op de voorpaginaquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben de terroristen hun zin en zwicht de media want ik zie nergens de spotprent?
oh is dat zo ? Jij woont er ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er wonen een paar miljoen mensen in Parijs. Daar wordt elke dag wel een keer geschoten.
Nee, hij vindt dat ze vrijwillig moeten vertrekken. Prima toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik kwam deze quote tegen:
"Als je het niet ziet zitten dat humoristen een krantje maken, ja... mag ik het zo zeggen: rot toch op!"
Daaruit kun je volgens mij onmogelijk de conclusie trekken dat hij die mensen zou willen uitzetten.
Nou ja, hoe ik er tegen aan kijk maakt niet zoveel uit of het verband houdt met of niet. Het is in Parijs, niet in de achtertuin.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gelukkig, ik werd al bang.
Maar nu ik hoor dat er geen verband is kan ik weer een schaap zijn.
gr gr RTLnieuws kijkend volk
Yupquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens de NOS is die deze verdachte op gepakt.
Helaas voor jou, we blijven niet dom. Eerst was het nog: ze moeten hulp krijgen voor hun trauma's die ze daar oplopen, maar nu wordt het: weg ermee en het is ook DE ENIGE MANIER om Europa voorlopig veilig(er) te krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een oplossing is voor het probleem. Iemand die naar Syrie gaat om daar mensen te vermoorden moet nog eens goed onderwezen worden in zijn eigen geloof. Die heeft het waarschijnlijk niet goed begrepen of nooit gelezen en alleen maar gehoord van Sjaak die daar ook was en die het ook gehoord heeft van Achmed die het ook weer gehoord heeft van.
Ach ja als je al niet meer welkom bent in welke moskee dan ook. Misschien moet die maatregel terug gedraaid worden en die mensen wel weer toegang krijgen tot een moskee met gewone mensen in plaats van een ondergrondse moskee waar ze gehersenspoeld worden. Misschien dat ze dan wel inzien dat ze verkeerd bezig zijn.
Er ligt meer winst te behalen in de vorm van educatie.
Eruit knikkeren dan zijn ze met de volgende boot terug en nog extremer en gekker.
Dat zal op z'n minst een paar keer per jaar voorkomen. Elke andere crimineel en idioot zal ook wel extra on edge zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met automatische wapens op de politie?
gozer... waar haal je dit vandaan ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zal op z'n minst een paar keer per jaar voorkomen. Elke andere crimineel en idioot zal ook wel extra on edge zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |