Als het al een false flag is, zouden ze dan echt dat over het hoofd zien. BNW is ergens anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 06:32 schreef Floxcie het volgende:
On-topic: kan iemand deze Twitter-foto van de getaway car verifiėren?
[ afbeelding ]
er zijn zelfs mensen die zeggen dat het nep is omdat die agent die op de grond lag niet bloeddequote:Op donderdag 8 januari 2015 06:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als het al een false flag is, zouden ze dan echt dat over het hoofd zien. BNW is ergens anders.
Nouja opmerkelijk is het natuurlijk wel. Spiegels veranderen niet ineens van kleur natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 06:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als het al een false flag is, zouden ze dan echt dat over het hoofd zien. BNW is ergens anders.
Riepen ze ook bij Brussel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 06:47 schreef topdeck het volgende:
[..]
er zijn zelfs mensen die zeggen dat het nep is omdat die agent die op de grond lag niet bloedde
Onzin:quote:Op donderdag 8 januari 2015 06:32 schreef Floxcie het volgende:
On-topic: kan iemand deze Twitter-foto van de getaway car verifiėren?
[ afbeelding ]
Onwaarschijnlijk ja, vroeg me alleen af of het legitiem was aangezien Twitter lui er aardig gek op gaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 06:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is inderdaad absurd. Dit is nu de tweede keer dat ze in Europa, met zwaar geschut, wat mensen om zeep helpen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:07 schreef TLC het volgende:
Het is toch ook absurd dat de veiligheidsdiensten niet wat beter op een van die daders hebben gelet, die notabene in de gevangenis heeft gezeten voor het recruteren en zelf ook naar Irak is geweest.
maar ze is wel lekker...quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:34 schreef Ferdo het volgende:
https://twitter.com/Hadjar/status/552946960723083265
Treffende vergelijking...
oke hansquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:28 schreef eenjongen... het volgende:
''De klopjacht is in volle gang'' Ze hadden ze toch allang moeten hebben...
Frappant inderdaad dat het erop lijkt dat de daders vrij makkelijk hebben kunnen ontkomen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:28 schreef eenjongen... het volgende:
Tis geen film hč.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:28 schreef eenjongen... het volgende:
Doelbewust achtergelaten, bedoel je. Bij wijze van ondertekening. Die vegen hun kont af aan zo'n staatsdocument en bijbehorende officiėle identiteit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wat ideaal. De terroristen lieten hun id kaart achter in de gestolen vluchtauto. Ok. Daar geloof ik niets van. Wat is de dubbele agenda?
Zal wel niet toch? Dat is alles behalve slim.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wat ideaal. De terroristen lieten hun id kaart achter in de gestolen vluchtauto. Ok. Daar geloof ik niets van. Wat is de dubbele agenda?
Misschien wilden ze wel gepakt worden? Suicide by cop? Martelaar worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
Dat dus. Die gaan straks eerst nog ff wat agenten schieten voor ze 77 maagden gaan scoren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Misschien wilden ze wel gepakt worden? Suicide by cop? Martelaar worden.
Dan blijf je toch staan tot je neer gehaald wordt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Misschien wilden ze wel gepakt worden? Suicide by cop? Martelaar worden.
Ik denk dat ze nu ergens zitten waar ze voor langere tijd een vuurgevecht aan kunnen met politie dan op de PD.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan blijf je toch staan tot je neer gehaald wordt.
Ik vind het niet echt logisch. Maar ja mensen afknallen om welke reden dan ook is ook niet logisch.
dat is geen satire maar een parodie met als doel mensen aan te zetten tot moordquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:02 schreef meth1745 het volgende:
[ afbeelding ]
Over satire gesproken: "Yes we can" en "A bullet a day keeps the infidel away"...
(Inspire magazine van Al Qaida Yemen, februari 2013).
Zeg je nu dat satire geen gebruik kan maken van parodie?quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat is geen satire maar een parodie met als doel mensen aan te zetten tot moord
misschien toch nog eens het verschil tussen satire en parodie gaan uitpluizen?
Ik vind het allemaal onlogisch wat er gebeurd is. ID's achterlaten. Kom op zeg die gasten worden waarschijnlijk door de echte daders gewoon gebruikt als escape kaart.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu ergens zitten waar ze voor langere tijd een vuurgevecht aan kunnen met politie dan op de PD.
Zat die gast van 18 die zichzelf aangegeven heeft nu op school of niet ten tijde van de gebeurtenis?quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal onlogisch wat er gebeurd is. ID's achterlaten. Kom op zeg die gasten worden waarschijnlijk door de echte daders gewoon gebruikt als escape kaart.
Waar kan je anders het beste een vuur gevecht hebben met de politie dan in hartje Parijs? Genoeg ruimte om te verstoppen genoeg plek om te vluchten en te groeperen. Genoeg publiek om neer te knallen. En dan wordt je ergens bij de Belgische grens aangehouden. Yeah right! En je krijgt er je whore attention ! Je komt live op tv zelfs als je sterft. Alles heb je in Parijs en toch zet je het op een lopen naar Belgie?
Niet echt logisch.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zat die gast van 18 die zichzelf aangegeven heeft nu op school of niet ten tijde van de gebeurtenis?
Dit schijnt ook geclaimd te worden door zijn klasgenoten.quote:* De jongste van de drie vermoedelijke daders van de aanslag in Parijs heeft zich aangegeven bij de politie, meldt het Franse Openbaar Ministerie donderdag. De 18-jarige jongen is gearresteerd en vastgezet door de politie. Hij zou zich hebben aangegeven, omdat hij zijn naam op sociale media zag opduiken in berichten over de aanslag. De 18-jarige zou geen vaste woon- of verblijfplaats hebben. Hij ontkent iets met de aanslag te maken hebben: op het moment van de gebeurtenissen zou hij op school hebben gezeten.
Dat is nig niet bekend, z'n klasgenootjes zeggen van wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:08 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zat die gast van 18 die zichzelf aangegeven heeft nu op school of niet ten tijde van de gebeurtenis?
Tegenwoordig hangen toch overal camera's, dus zou het wel duidelijk moeten zijn of hij ergens was of juist niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:11 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is nig niet bekend, z'n klasgenootjes zeggen van wel.
Maar ja , misschien zit hij op zo door een sjeik gefinancierde haatbaardschool , dan kan je z'n klasgenoten niet serieus nemen.
of zouden die ID's al niet geheel echt zijnquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Doelbewust achtergelaten, bedoel je. Bij wijze van ondertekening. Die vegen hun kont af aan zo'n staatsdocument en bijbehorende officiėle identiteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar zal je het al hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:11 schreef Smack10 het volgende:
Een klasgenoot van de jonge verdachte liet tegenover de Franse zender BFM TV weten dat de jongen woensdagochtend op zijn middelbare school was in Charleville, op het moment dat de aanslag in Parijs werd gepleegd.
Als ze een sniper hebben wordt het helemaal interessant natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu ergens zitten waar ze voor langere tijd een vuurgevecht aan kunnen met politie dan op de PD.
Hoe vaak laat iemand zijn ID slingeren in zijn auto? Ze doen alles berekend, tot in de puntjes perfect. En dan als slot even de ID kaart uit een zak halen en neerleggenquote:
twitter:H0XH4 twitterde op donderdag 08-01-2015 om 07:17:04Dutch newspaper cartoonists made all cartoons black in protest what happened at #CharlieHebdo. (Via @meneer ) http://t.co/Ovjyc9ZnQt reageer retweet
ik vind het ook raar, maar als die lui zich in de auto hebben omgekleed kan er natuurlijk iets uit je zakken vallen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe vaak laat iemand zijn ID slingeren in zijn auto? Ze doen alles berekend, tot in de puntjes perfect. En dan als slot even de ID kaart uit een zak halen en neerleggenDit is gewoon een dwaalspoor lijkt me.
Toen een schoen op straat dreigde achter te blijven, namen ze die ook zorgvuldig mee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:20 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind het ook raar, maar als die lui zich in de auto hebben omgekleed kan er natuurlijk iets uit je zakken vallen.
een schoen merk je, ID wellicht nietquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Toen een schoen op straat dreigde achter te blijven, namen ze die ook zorgvuldig mee.
Dus ze waren zorgvuldig..
Dat. Zeker gezien (mogelijk) alibi van de aangehouden jongen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Hoe vaak laat iemand zijn ID slingeren in zijn auto? Ze doen alles berekend, tot in de puntjes perfect. En dan als slot even de ID kaart uit een zak halen en neerleggenDit is gewoon een dwaalspoor lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |