Dan wordt het tijd om de namen die bekend zijn bij én die gemeenschap én de AIVD/Ministerie (of wat dan ook) naast elkaar te leggen en die gasten dan preventief op te pakken. Met hun gedachtegoed zijn ze een gevaar voor onze maatschappij. Er zijn al aanslagen genoeg geweest.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
That's the problem wat ik aangaf. Deze gasten bewegen zich daar buiten omdat ze daar niet welkom zijn.
Weer een instant classic van iemand die geen enkel realisme in zijn hele barst heeft zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:25 schreef Wespensteek het volgende:
"Rot toch op" is voor meerdere uitleg vatbaar en hoeft zeker niet te betekenen dat hij ze wil uitzetten of ze moeten verdwijnen.
Ik ken de DSM niet (dus als jij hem kent, kom maar door), maar op het moment dat ik zou gaan roepen dat alle mensen met schoenmaar 43 of kleiner dood moeten, en ik handel in opdracht van een onzichtbare leider die mij dit op heeft gedragen in soms cryptische teksten, dan denk ik dat ik onderzocht ga worden en dat er wel een diagnose in het schizofrene spectrum aan te verbinden is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:34 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Want dit is een aanvaarde diagnose in de psychiatrie? Onder welke rubriek van DSM-IV valt het?
Toch wordt het heel vaak gebruikt als "val me/mensen er niet mee lastig". Gewoon als uitdrukking van afschuw: donder toch op. Ik ken het zelfs niet als synoniem voor uitzetten tenzij er staat "donder toch op naar een ander land"quote:
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:33 schreef matthijst het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal wel graag populair meedoen, maar niet genoeg ballen hebben om écht een statement te maken.
Niet goed geluisterd maar ging voornamelijk over dat artiesten worden bedreigd vanwege hun ideeen en uitingen. Zoals ze zelf nog wordt bedreigd vanwege Submission samen met Theo gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij keek herhalingen van Peter R de Vries.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:36 schreef anonymoussie het volgende:
Er is vanmorgen in Frankrijk weer geschoten op agenten. Nog niet veel bekend, dus ook niet of het in verband staat met de aanslag van gister.
Jij denkt echt dat ze zich netjes met hun eigen paspoort bij de Marechaussee gaan melden? "Hallo, ben ik weer, mag ik Nederland in?"quote:
In de context waarin Aboutaleb het gebruikte is het toch vrij duidelijk?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:39 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Toch wordt het heel vaak gebruikt als "val me/mensen er niet mee lastig". Gewoon als uitdrukking van afschuw: donder toch op. Ik ken het zelfs niet als synoniem voor uitzetten tenzij er staat "donder toch op naar een ander land"
Ja tuurlijk, ga maar weer op die tour in plaats van een inhoudelijk antwoord, donder toch op als je niets inhoudelijks te melden hebt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weer een instant classic van iemand die geen enkel realisme in zijn hele barst heeft zitten.
Lees het artikel dan gewoon:quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:39 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Toch wordt het heel vaak gebruikt als "val me/mensen er niet mee lastig". Gewoon als uitdrukking van afschuw: donder toch op. Ik ken het zelfs niet als synoniem voor uitzetten tenzij er staat "donder toch op naar een ander land"
Een paar bedreigingen aan het adres van Nick & Simon zou mij wel meer overtuigen van het nut van de radicaal islamitische zaak.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Niet goed geluisterd maar ging voornamelijk over dat artiesten worden bedreigd vanwege hun ideeen en uitingen.
Ik ben er dan ook voorstander van dat men hier niet zo eenvoudig in en uit loopt. Dichtere grenzen, je kan het ze op z'n minst een stuk moeilijker maken toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ze zich netjes met hun eigen paspoort bij de Marechaussee gaan melden? "Hallo, ben ik weer, mag ik Nederland in?"
Die passeren met valse papieren de lekke Turkse grens en karren vervolgens door naar West Europa.
In dit artikel (sorry zwitsers) een fotogallerij met spotprenten naar aanleiding van de aanslagquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben de terroristen hun zin en zwicht de media want ik zie nergens de spotprent?
Agent is zwaargewond.twitter:AFP twitterde op donderdag 08-01-2015 om 09:16:44#BREAKING: Man fires on Paris police, one seriously injured reageer retweet
Dader misschien?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe ze dat zo snel kunnen weten dat er geen verband is.
coffeeshopquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Waar heeft de politie zich nu verzameld ?
Dat kunnen we lezen jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:42 schreef UpsideDown het volgende:
Agent is zwaargewond.twitter:AFP twitterde op donderdag 08-01-2015 om 09:16:44#BREAKING: Man fires on Paris police, one seriously injured reageer retweet
Ik kwam deze quote tegen:quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees het artikel dan gewoon:
http://nos.nl/artikel/201(...)ten-rot-toch-op.html
Was dit ook in Parijs?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Franse politie zegt dt er geen verband is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |