Redelijk efficiënt misschien wel, maar perfect was het zeker niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ze doen alles berekend, tot in de puntjes perfect.
Met jou bellen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen tien verschillen, wat moet m'n vader nu doen tijdens de koffie s ochtends.
ik denk eerder dat de media nu eerst aan de slachtoffers denken dan een spotprent te plaatsen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben de terroristen hun zin en zwicht de media want ik zie nergens de spotprent?
Ik mag het geen krant noemen van mezelf maar hoe ziet de Telegraaf er uit deze ochtend (voorpagina), weet iemand dat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:28 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk eerder dat de media nu eerst aan de slachtoffers denken dan een spotprent te plaatsen.
zorgvuldig dan hadden ze niets mee moeten nemen inderdaad, maar dan was het risico dat als ze aangehouden werden hun auto doorzocht zou zijn omdat ze geen id's bij zich haddenquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je bent zorgvuldig of je bent het niet.
Ik zeg dwaalspoor.
ik vergeet niks, ik kijk hier (Zwitserland) in de krantquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Je vergeet de NRC Next
[ afbeelding ]
Dan kunnen ze alsnog toch valse ID's hebben?quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:30 schreef crv het volgende:
[..]
zorgvuldig dan hadden ze niets mee moeten nemen inderdaad, maar dan was het risico dat als ze aangehouden werden hun auto doorzocht zou zijn omdat ze geen id's bij zich hadden
Je bent overduidelijk helderziend. Beter bied je aan te helpen bij het zoeken naar de ware daders, ze kunnen je hulp wel gebruiken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je bent zorgvuldig of je bent het niet.
Ik zeg dwaalspoor.
Executie van de politieagent op de voorpagina.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik mag het geen krant noemen van mezelf maar hoe ziet de Telegraaf er uit deze ochtend (voorpagina), weet iemand dat?
wie zegt dat die ID's al niet vals zijn en ze al jaren onder valse identiteit in Frankrijk leven .....quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze alsnog toch valse ID's hebben?
Misschien kan je ook in het team komen met je grensverleggende mensenkennis?quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent overduidelijk helderziend. Beter bied je aan te helpen bij het zoeken naar de ware daders, ze kunnen je hulp wel gebruiken.
Hier zou zoiets dus nooit kunnen gebeuren omdat de auto na 1 minuut zou worden afgesleept.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:33 schreef Re het volgende:
even nog over de metalic vs zwarte spiegels...
hier zijn ze gewoon metalic
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik mag het geen krant noemen van mezelf maar hoe ziet de Telegraaf er uit deze ochtend (voorpagina), weet iemand dat?
Nee, we kiezen ervoor om deze doetjes hier te houden omdat ze in de weg lopen in de strijd tegen Assad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:35 schreef Loekie1 het volgende:
Wordt het misschien eindelijk eens tijd om de Syriegangers Europa uit te smijten.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linkerhelft is zo te zien de achterpagina.
Alles voor de stemmen hequote:Op donderdag 8 januari 2015 08:37 schreef Frutsel het volgende:
Mooie woorden van Aboutaleb...
levert hem alleen veel werk op
Welke strijd tegen Assad? Die we niet voeren, bedoel je?quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, we kiezen ervoor om deze doetjes hier te houden omdat ze in de weg lopen in de strijd tegen Assad.
twitter:petervermaas twitterde op donderdag 08-01-2015 om 08:39:13Zeven mensen zijn gearresteerd in verband met aanslag Charlie Hebdo, zegt minister van Binnenlandse Zaken Cazeneuve net op Europe 1. reageer retweet
Ik denk niet dat dat een oplossing is voor het probleem. Iemand die naar Syrie gaat om daar mensen te vermoorden moet nog eens goed onderwezen worden in zijn eigen geloof. Die heeft het waarschijnlijk niet goed begrepen of nooit gelezen en alleen maar gehoord van Sjaak die daar ook was en die het ook gehoord heeft van Achmed die het ook weer gehoord heeft van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:35 schreef Loekie1 het volgende:
Wordt het misschien eindelijk eens tijd om de Syriegangers Europa uit te smijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |