Zijn 2 slachtoffers moslim ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:51 schreef spijkerbroek het volgende:
De omgekomen slachtoffers:
[ afbeelding ]
Disclaimer: van twitter geplukt, dus een slag om de arm.
Wat is er middeleeuws aan ?? Een beetje met hun lijken rotzooien is dat echt zo erg ?? Zoals ik al zei je moet wel even buiten de box denken en aan het idee wennen. Vind je het echt zo erg dat deze massa-moordenaars die 12 levens en 12 gezinnen hebben verwoest na hun dood aan de varkens worden gevoerd. Ook als het preventief werkt en je terroristen hiermee kan afschrikken ??quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je bent geen haar beter als je zelf Middeleeuws gaat doen
Zeker weten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:01 schreef Lkw het volgende:
Prent van Banksy:
[ afbeelding ]
http://instagram.com/banksy
Ik hoop dat hij gelijk heeft.
Lijkt er wel op gezien de namen die genoemd worden.quote:
/carequote:Op donderdag 8 januari 2015 03:01 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Wat is er middeleeuws aan ?? Een beetje met hun lijken rotzooien is dat echt zo erg ?? Zoals ik al zei je moet wel even buiten de box denken en aan het idee wennen. Vind je het echt zo erg dat deze massa-moordenaars die 12 levens en 12 gezinnen hebben verwoest na hun dood aan de varkens worden gevoerd. Ook als het preventief werkt en je terroristen hiermee kan afschrikken ??
Ik kan me nog herinneren dat een Amerikaan de oplossing had voor de stadsbussen die in de jaren '80 aan de lopende band in Israel werden opgeblazen. Zakjes met varkensvet in de bussen hangen. Een steengoed idee alleen was hij één ding vergeten. Ook bij Joden is het varken een onrein dier.
Dat weet ik en dat was ook belachelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. En hij had dus GEEN levenslang
Die agent die op de grond lag iig.quote:
Welkom op internet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:03 schreef Strani het volgende:
Ik ga ook slapen. Ik wens jullie allen veel plezier met elkaar dom noemen en elkaars punten negeren.
Oke, ik moest er niets van weten maar na dit gezien te hebben ga ik me bekeren.quote:
Dikke pret op die stream.quote:
"Taymiyyah made me do it."quote:
Net zoals je vriendjes in Parijsquote:Op donderdag 8 januari 2015 03:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wow doe dat even niet joh
moet ik je poppen?
phillipe?quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:06 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Net zoals je vriendjes in Parijs
Je bent dus idd geen haar beter..quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:01 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Wat is er middeleeuws aan ?? Een beetje met hun lijken rotzooien is dat echt zo erg ?? Zoals ik al zei je moet wel even buiten de box denken en aan het idee wennen. Vind je het echt zo erg dat deze massa-moordenaars die 12 levens en 12 gezinnen hebben verwoest na hun dood aan de varkens worden gevoerd. Ook als het preventief werkt en je terroristen hiermee kan afschrikken ??
Ik kan me nog herinneren dat een Amerikaan de oplossing had voor de stadsbussen die in de jaren '80 aan de lopende band in Israel werden opgeblazen. Zakjes met varkensvet in de bussen hangen. Een steengoed idee alleen was hij één ding vergeten. Ook bij Joden is het varken een onrein dier.
Leave Danny alone!quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als de moslims denken dat alles op Fok! onder Danny valt dan zijn zijn dagen geteld.
Neequote:Op donderdag 8 januari 2015 03:03 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Dat weet ik en dat was ook belachelijk.
Welterusten Yi Long doe rustig aan he !quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:07 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ga ook slapen. Ik begrijp niet goed dat ALS je dan perse striptekenaars wilt afslachten, maak dan die nieuwe tekenaars van Suske en Wiske af ofzo. God, wat is die strip slecht geworden na Paul Geerts...
Klopt, maar als het echt menens wordt zullen we ze ook echt opjagen als de honden die ze zijn. Mede daarom is het ook zeer wenselijk als deze dwazen uitgekotst worden door de moslimgemeenschappen en deze laatsgenoemden zich sowieso eens wat meer richten op deze excessen die feitelijk niet onze (zij het Europese, Franse of Nederlandse) verantwoordelijkheden zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je bent geen haar beter als je zelf Middeleeuws gaat doen
Doodsverwensing!quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:07 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ga ook slapen. Ik begrijp niet goed dat ALS je dan perse striptekenaars wilt afslachten, maak dan die nieuwe tekenaars van Suske en Wiske af ofzo. God, wat is die strip slecht geworden na Paul Geerts...
*rilt*quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:03 schreef NiceHat het volgende:
Er is maar één oplossing tegen terreur, dat is elke vorm van religie verbieden en een totalitaire superstaat stichten.
Wow, zit je nu voor een holocaust te pleiten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:08 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Klopt, maar als het echt menens wordt zullen we ze ook echt opjagen als de honden die ze zijn. Mede daarom is het ook zeer wenselijk als deze dwazen uitgekotst worden door de moslimgemeenschappen en deze laatsgenoemden zich sowieso eens wat meer richten op deze excessen die feitelijk niet onze (zij het Europese, Franse of Nederlandse) verantwoordelijkheden zijn.
't Is maar waar je je druk over kan maken...quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:07 schreef Yi-Long het volgende:
Holocaustquote:Op donderdag 8 januari 2015 03:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wow, zit je nu voor een holocaust te pleiten?
schaam je
Ik heb het over moslimextremisten, dwaas.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wow, zit je nu voor een holocaust te pleiten?
schaam je
nee holocaust 2.0quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:09 schreef NiceHat het volgende:
[..]
HolocaustJe bedoelt genocide denk ik.
moslimextremisten zijn ook mensen tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 03:09 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ik heb het over moslimextremisten, dwaas.
Ontkennen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:09 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de radicale groeperingen gaan doen als definitief wordt vastgesteld date r nooit een god is geweest aan de hand van de wetenschap (weten we eigenlijk al maar niet voor de volle 100%. Stopt dit dan of breekt dan de pleuris uit?
Het was 'satire', leek me wel gepast na vandaag...quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:08 schreef NiceHat het volgende:
[..]
't Is maar waar je je druk over kan maken...
Thanks, you 2quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Welterusten Yi Long doe rustig aan he !
niet al teveel aantrekken van debielen uit dit topic
nee fuck de jodenquote:Op donderdag 8 januari 2015 03:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Moeten er geen Joden bij betrokken zijn daarvoor?
Joden zijn hier ook bij betrokken, maar dat gaat vrij diep. Op YT vind je er wel stukken over. Joden zijn de machtigste mensen op aarde (Goldman Sachs bijv) en hebben veel invloed in de muziekindustrie o.a. Zeer interessant leesvoer, maar kost je wel paar weken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Volgens mij is ook wel aangetoond dat de aarde wat ouder is dan een paar duizend jaar en niet in 7 dagen is geschapen.. en genoeg mensen die dat geloven (bible belt).quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:09 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de radicale groeperingen gaan doen als definitief wordt vastgesteld date r nooit een god is geweest aan de hand van de wetenschap (weten we eigenlijk al maar niet voor de volle 100%. Stopt dit dan of breekt dan de pleuris uit?
Amerika buigt voor de jodenquote:Op donderdag 8 januari 2015 03:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee fuck de joden
israel wordt nog wel genuked binnenkort
Maar stem je pvv Isaac?quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee fuck de joden
israel wordt nog wel genuked binnenkort
Paladin level 77 legend gehaald met goldshire footman mmkayquote:Op donderdag 8 januari 2015 03:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Amerika buigt voor de jodenGoldman Sachs hmmkay?
Ik neem maar gewoon aan dat ik hier een hoop gemist heb en veel mensen van alles hebben zitten roepen maar je hoeft wat ik zojuist gezegd heb niet zo dramatisch te interpreteren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
moslimextremisten zijn ook mensen toch
Dat waren ze in 1930 ook al. Dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Joden zijn hier ook bij betrokken, maar dat gaat vrij diep. Op YT vind je er wel stukken over. Joden zijn de machtigste mensen op aarde (Goldman Sachs bijv) en hebben veel invloed in de muziekindustrie o.a. Zeer interessant leesvoer, maar kost je wel paar weken.
Nee, zijn wahabi'squote:Op donderdag 8 januari 2015 03:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
moslimextremisten zijn ook mensen toch
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Paladin level 77 legend gehaald met goldshire footman mmkay?
Jij daarentegen bent haatquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Joden zijn hier ook bij betrokken, maar dat gaat vrij diep. Op YT vind je er wel stukken over. Joden zijn de machtigste mensen op aarde (Goldman Sachs bijv) en hebben veel invloed in de muziekindustrie o.a. Zeer interessant leesvoer, maar kost je wel paar weken.
Joden zijn sinds 1700 ofzo de machtigste en dat gaat ook niet veranderen. Bezitten zowat alle grote mijnen in de wereld, zitten in de gambling (PokerStars.com ook van Joden) en ga zo maar door. Geld maakt macht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:12 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Dat waren ze in 1930 ook al. Dat is gewoon een feit.
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:10 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Waarom ik vermoord ze toch niet. Ik laat ze alleen na hun dood opvreten door de varkens. En nogmaals je pakt daarmee het gehele motief om te moorden af en het werkt daarmee enorm preventief. Pak ze op hun zwakke plek en hun geliefde hiernamaals is die zwakke plek. Als het levens spaart waarom niet ?? Geef me een daadwerkelijke reden waarom we dat niet zouden moeten doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent dus idd geen haar beter..
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaustquote:De Holocaust, ook wel Shoah, Shoa of Sjoa (Hebreeuws: השואה Ha-Shoah) genoemd, was de systematische Jodenvervolging door de nazi's en hun bondgenoten voor en tijdens de Tweede Wereldoorlog. Tijdens de overheersing door nazi-Duitsland werden er zes miljoen Europese Joden vermoord.[1] De moorden vonden grotendeels plaats in concentratie- en vernietigingskampen.
We moeten af van die idiote gedachten die onze samenleving sinds de jaren 60 hebben geïnfiltreerd.quote:
maar extremisten moeten toch ook gelijkwaardig behandeld wordenquote:Op donderdag 8 januari 2015 03:12 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ik neem maar gewoon aan dat ik hier een hoop gemist heb en veel mensen van alles hebben zitten roepen maar je hoeft wat ik zojuist gezegd heb niet zo dramatisch te interpreteren.
Zoals een bekend wetenschapper/uitvinder ooit zei; 99% van de wereldbevolking bestaat louter uit idioten en mongolen. Vrede gaat hierdoor niet komen. Nogmaals geld maakt macht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:15 schreef IPA35 het volgende:
[..]
We moeten af van die idiote gedachten die onze samenleving sinds de jaren 60 hebben geïnfiltreerd.
Al dat mensen rechten, rationalisme, iedereen is gelijkwaardig gedoe is puur zelfbedrog.
Salafisten zijn geen gelijkwaardige mensen. Wij moeten hen als vijanden beschouwen en hen als zodanig behandelen.
Ik mag jou wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:15 schreef IPA35 het volgende:
[..]
We moeten af van die idiote gedachten die onze samenleving sinds de jaren 60 hebben geïnfiltreerd.
Al dat mensen rechten, rationalisme, iedereen is gelijkwaardig gedoe is puur zelfbedrog.
Salafisten zijn geen gelijkwaardige mensen. Wij moeten hen als vijanden beschouwen en hen als zodanig behandelen.
Nee, voor 21:00 uur was het fraaiquote:Op donderdag 8 januari 2015 03:14 schreef SuicideErrorist het volgende:
Ik ben sinds 21:00 niet fatsoenlijk in deze reeks geweest en plotseling bevind ik mij in de krochten van de hel/achterlijkheid.
Daarom hard werken en al je geld voor jezelf houden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zoals een bekend wetenschapper/uitvinder ooit zei; 99% van de wereldbevolking bestaat louter uit idioten en mongolen. Vrede gaat hierdoor niet komen. Nogmaals geld maakt macht.
Dat sowieso + dat iedere vorm van religie de kanker van de samenleving is. Een houvast meer niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:16 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Daarom hard werken en al je geld voor jezelf houden.
Ach. Zelfs kapitalisme/materialisme is een religie in feite.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat sowieso + dat iedere vorm van religie de kanker van de samenleving is. Een houvast meer niet.
maar hoe verklaar je met zo'n statement de opkomst van ebola?quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat sowieso + dat iedere vorm van religie de kanker van de samenleving is. Een houvast meer niet.
Owh.. En er zijn geen zigeuners, communisten, geestelijk gehandicapten etc vergast?? En er kan echt NOOIT ook maar iemand op het idee komen hetzelfde te doen met andere groepen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:14 schreef NiceHat het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust
Vergeet de lijfstraffen niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:03 schreef NiceHat het volgende:
Er is maar één oplossing tegen terreur, dat is elke vorm van religie verbieden en een totalitaire superstaat stichten.
In Singapore boeken ze daar wel successen mee anders.quote:
Welnee, die straffen worden nog steeds uitgedeeld immersquote:Op donderdag 8 januari 2015 03:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
In Singapore boeken ze daar wel successen mee anders.
Denk je nu werkelijk dat de rijke tatta's ook maar 1 neuk geven om Afrika? Als alle rijke mensen met een vermogen van 100 miljoen ieder 1 miljoen doneren is heel Afrika morgen uit de shit. Ze laten de boel de boel want geld $$$$ Olie, kruiden etc etcquote:Op donderdag 8 januari 2015 03:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar hoe verklaar je met zo'n statement de opkomst van ebola?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:15 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dan was het misschien zelfs nog vroegerquote:Op donderdag 8 januari 2015 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, voor 21:00 uur was het fraai![]()
![]()
Owh, mijn posts tellen niet ofzo?quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:19 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Dan was het misschien zelfs nog vroegerToen kwamen er tenminste nog wat genuanceerde reacties van beide kanten met zo nu en dan wat moddergegooi maar nu slaat het echt nergens meer op
Bijvoorbeeld drugsgebruik is daar zeer minimaal, net als vandalisme en vervuiling.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee, die straffen worden nog steeds uitgedeeld immers
bill gates heeft wel eens 10 mil gedoneerd aan afrikaquote:Op donderdag 8 januari 2015 03:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat de rijke tatta's ook maar 1 neuk geven om Afrika? Als alle rijke mensen met een vermogen van 100 miljoen ieder 1 miljoen doneren is heel Afrika morgen uit de shit. Ze laten de boel de boel want geld $$$$ Olie, kruiden etc etc
Nou nou de beste baas heeft ook paar miljard he. Schijndonaties ivm belastingheffingen etcquote:Op donderdag 8 januari 2015 03:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
bill gates heeft wel eens 10 mil gedoneerd aan afrika
Weggegooid geld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
bill gates heeft wel eens 10 mil gedoneerd aan afrika
Oh maar jouw posts maken mijn avond nog een beetje speciaal hoor. Maak je geen zorgenquote:Op donderdag 8 januari 2015 03:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, mijn posts tellen niet ofzo?
Nee, die werken niet. Kijk maar naar de VS bijv. Of je eigen voorbeeld. Komt nog steeds voor hoor..quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld drugsgebruik is daar zeer minimaal, net als vandalisme en vervuiling.
Afschrikwekkende straffen werken wel degelijk, zeker als je er goede economische mogelijkheden tegenover zet.
Carrot & Stick
mja vind hem wel goede man, manquote:Op donderdag 8 januari 2015 03:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou nou de beste baas heeft ook paar miljard he. Schijndonaties ivm belastingheffingen etc
Daar hebben ze geen erge straffen. Verder kun je straffen net zo zwaar maken als je wilt, als er diepe wanhoop is dat zullen mensen toch daarmee doorgaan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die werken niet. Kijk maar naar de VS bijv. Of je eigen voorbeeld. Komt nog steeds voor hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |