Precies.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen noemt zich ook maar mens tegenwoordig ja.
Er is één verdachte opgepakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:47 schreef NiceHat het volgende:
[..]
De daders zijn toch al gevonden? Dus is niet actueel meer.
1 verdachte en een bekende van die verdachte zijn opgepaktquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:47 schreef NiceHat het volgende:
[..]
De daders zijn toch al gevonden? Dus is niet actueel meer.
Detailquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is één verdachte opgepakt.
En Fransen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:47 schreef NiceHat het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een pleurishekel heb aan Franzen...
racist zijn tegen mensen die franz hetenquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:47 schreef NiceHat het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een pleurishekel heb aan Franzen...
Zwerende vingerquote:
Verdachten hè, dat met die ID-kaarten zit me nog niet lekker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:48 schreef Nammie het volgende:
De eerste dader is echt gepakt!Ik ga slapen en morgenochtend zijn de laatste twee daders waarschijnlijk ook opgepakt. Super, goed werk daar!
Altijd een mooie discussie op verjaardagen en dergelijkequote:Op donderdag 8 januari 2015 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zwerende vinger
Maar dank voor de bijval/nadere onderbouwing
Dank voor de mededelingquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:48 schreef Nammie het volgende:
De eerste dader verdachte is echt gepakt!Ik ga slapen en morgenochtend zijn de laatste twee dadersverdachten waarschijnlijk ook opgepakt. Super, goed werk daar!
Oké, groetjesquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:48 schreef Nammie het volgende:
De eerste dader is echt gepakt!Ik ga slapen en morgenochtend zijn de laatste twee daders waarschijnlijk ook opgepakt. Super, goed werk daar!
Snap ik,quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdachten hè, dat met die ID-kaarten zit me nog niet lekker.
Iddquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga nu eerst tandenpoetsen, dan in bed nog even een spelletje op de iphone spelen en dan slapen.
Morgenochtend denk ik pas aan aanslagen als ik op m'n werk een krant opensla.
Geen dank voor deze mededeling!
In ieder geval geen wetenschappers.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:51 schreef spijkerbroek het volgende:
De omgekomen slachtoffers:
[ afbeelding ]
Disclaimer: van twitter geplukt, dus een slag om de arm.
Matthew Keys is op zich best betrouwbaar volgens mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:51 schreef spijkerbroek het volgende:
De omgekomen slachtoffers:
[ afbeelding ]
Disclaimer: van twitter geplukt, dus een slag om de arm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |