Precies.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen noemt zich ook maar mens tegenwoordig ja.
Er is één verdachte opgepakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:47 schreef NiceHat het volgende:
[..]
De daders zijn toch al gevonden? Dus is niet actueel meer.
1 verdachte en een bekende van die verdachte zijn opgepaktquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:47 schreef NiceHat het volgende:
[..]
De daders zijn toch al gevonden? Dus is niet actueel meer.
Detailquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is één verdachte opgepakt.
En Fransen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:47 schreef NiceHat het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een pleurishekel heb aan Franzen...
racist zijn tegen mensen die franz hetenquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:47 schreef NiceHat het volgende:
Had ik al gezegd dat ik een pleurishekel heb aan Franzen...
Zwerende vingerquote:
Verdachten hè, dat met die ID-kaarten zit me nog niet lekker.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:48 schreef Nammie het volgende:
De eerste dader is echt gepakt!Ik ga slapen en morgenochtend zijn de laatste twee daders waarschijnlijk ook opgepakt. Super, goed werk daar!
Altijd een mooie discussie op verjaardagen en dergelijkequote:Op donderdag 8 januari 2015 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zwerende vinger
Maar dank voor de bijval/nadere onderbouwing
Dank voor de mededelingquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:48 schreef Nammie het volgende:
De eerste dader verdachte is echt gepakt!Ik ga slapen en morgenochtend zijn de laatste twee dadersverdachten waarschijnlijk ook opgepakt. Super, goed werk daar!
Oké, groetjesquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:48 schreef Nammie het volgende:
De eerste dader is echt gepakt!Ik ga slapen en morgenochtend zijn de laatste twee daders waarschijnlijk ook opgepakt. Super, goed werk daar!
Snap ik,quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Verdachten hè, dat met die ID-kaarten zit me nog niet lekker.
Iddquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga nu eerst tandenpoetsen, dan in bed nog even een spelletje op de iphone spelen en dan slapen.
Morgenochtend denk ik pas aan aanslagen als ik op m'n werk een krant opensla.
Geen dank voor deze mededeling!
In ieder geval geen wetenschappers.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:51 schreef spijkerbroek het volgende:
De omgekomen slachtoffers:
[ afbeelding ]
Disclaimer: van twitter geplukt, dus een slag om de arm.
Matthew Keys is op zich best betrouwbaar volgens mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:51 schreef spijkerbroek het volgende:
De omgekomen slachtoffers:
[ afbeelding ]
Disclaimer: van twitter geplukt, dus een slag om de arm.
Nee hoor hij heeft eigenlijk wel een punt. Wil je religieuze terroristen echt bestrijden dan moet je naar hun zwakke plek kijken. Dat doen zij ook bij ons en daarom weten zij ons op de gevoelige plek te raken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE.
Waarom wil elke onderbuikidioot in NL zo graag bewijzen dat ze geen haar beter zijn dan die laffe terroristen???
#dom
WTF doet dat ertoe?quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:51 schreef NiceHat het volgende:
[..]
In ieder geval geen wetenschappers.
Ja, volgens mij ook, maar bij dit soort "vroege" berichten, en nog van twitter ook, hou ik altijd een slag om de arm.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Matthew Keys is op zich best betrouwbaar volgens mij.
Geruststellend? Bij MH17 was dat wel een heel ander verhaal. Dat was het grootste tragedie aan die ramp.quote:
wtfquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:52 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Nee hoor hij heeft eigenlijk wel een punt. Wil je religieuze terroristen echt bestrijden dan moet je naar hun zwakke plek kijken. Dat doen zij ook bij ons en daarom weten zij ons op de gevoelige plek te raken.
Die godsdienstwaanzinnigen hebben één zwakke plek. En dat is de dood en het begeerde hiernamaals. Neem je dat weg dan neem je het gehele motief weg.
Elke terrorist die je dood in handen krijgt aan de varkens voeren en de rest levenslang opsluiten en na hun dood aan de varkens voeren. En desnoods eerst balsemen met varkensbloed. Film dit en zet die filmpjes op Youtube met de mededeling dat elke terrorist die we in handen krijgen zo zal eindigen. Het grote hiernamaals is alles voor hun. Hier leven ze voor en hier moorden ze voor. Dit is hun zwakke plek en daar moeten we ze raken. Pak je dit van ze af dan pak je hun afterlife van ze af en vervalt de reden om te moorden. Bestrijd het onmenselijk tuig op hun eigen gebied en met hun eigen smerige methodes. Het werkt maar je moet wel even buiten de box denken om aan het idee te wennen.
Die aids-onderzoekers?quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:53 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Geruststellend? Bij MH17 was dat wel een heel ander verhaal. Dat was het grootste tragedie aan die ramp.
Nee, je bent geen haar beter als je zelf Middeleeuws gaat doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:52 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Nee hoor hij heeft eigenlijk wel een punt. Wil je religieuze terroristen echt bestrijden dan moet je naar hun zwakke plek kijken. Dat doen zij ook bij ons en daarom weten zij ons op de gevoelige plek te raken.
Die godsdienstwaanzinnigen hebben één zwakke plek. En dat is de dood en het begeerde hiernamaals. Neem je dat weg dan neem je het gehele motief weg.
Elke terrorist die je dood in handen krijgt aan de varkens voeren en de rest levenslang opsluiten en na hun dood aan de varkens voeren. En desnoods eerst balsemen met varkensbloed. Film dit en zet die filmpjes op Youtube met de mededeling dat elke terrorist die we in handen krijgen zo zal eindigen. Het grote hiernamaals is alles voor hun. Hier leven ze voor en hier moorden ze voor. Dit is hun zwakke plek en daar moeten we ze raken. Pak je dit van ze af dan pak je hun afterlife van ze af en vervalt de reden om te moorden. Bestrijd het onmenselijk tuig op hun eigen gebied en met hun eigen smerige methodes. Het werkt maar je moet wel even buiten de box denken om aan het idee te wennen.
Altijd verstandig inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook, maar bij dit soort "vroege" berichten, en nog van twitter ook, hou ik altijd een slag om de arm.
Ja dat was een belachelijke straf van een even belachelijke rechter. Frankrijk is anders en deze daad was ook een stuk bloediger. Ik ga er vanuit dat ze levenslang krijgen. Het zou toch wel bizar zijn als dat niet gebeurt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij levenslang in de gevangenis blijft?
Volkert van der Graaf loopt ook alweer vrij rond.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:53 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Geruststellend? Bij MH17 was dat wel een heel ander verhaal. Dat was het grootste tragedie aan die ramp.
quote:
Deze post verontrust mij best aardig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:52 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Bel de AIVD!!!quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deze post verontrust mij best aardig.
Is toch één en al trollerij..quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deze post verontrust mij best aardig.
Nee hoor. En hij had dus GEEN levenslangquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:54 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ja dat was een belachelijke straf van een even belachelijke rechter. Frankrijk is anders en deze daad was ook een stuk bloediger. Ik ga er vanuit dat ze levenslang krijgen. Het zou toch wel bizar zijn als dat niet gebeurt.
wat ben jij een debiel zegquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:52 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Niet op reageren denk ik maar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat ben jij een debiel zeg
maargoed dat je je speciaal registreert met zo'n username zegt wel genoeg denk ik
opzich heb je wel een punt dat je minder hebt aan dit soort cartoonisten zonder enige vorm van humor dan aan wetenschappersquote:Op donderdag 8 januari 2015 02:55 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Tja. Bij mij staan wetenschappers hoog in het vaandel. Dus?
Aansteller..quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:59 schreef flufffy het volgende:
straks bij de albert heijn jihad stickers bij 50 euro boodschappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |