Net zoals je vriendjes in Parijsquote:Op donderdag 8 januari 2015 03:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wow doe dat even niet joh
moet ik je poppen?
phillipe?quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:06 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Net zoals je vriendjes in Parijs
Je bent dus idd geen haar beter..quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:01 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Wat is er middeleeuws aan ?? Een beetje met hun lijken rotzooien is dat echt zo erg ?? Zoals ik al zei je moet wel even buiten de box denken en aan het idee wennen. Vind je het echt zo erg dat deze massa-moordenaars die 12 levens en 12 gezinnen hebben verwoest na hun dood aan de varkens worden gevoerd. Ook als het preventief werkt en je terroristen hiermee kan afschrikken ??
Ik kan me nog herinneren dat een Amerikaan de oplossing had voor de stadsbussen die in de jaren '80 aan de lopende band in Israel werden opgeblazen. Zakjes met varkensvet in de bussen hangen. Een steengoed idee alleen was hij één ding vergeten. Ook bij Joden is het varken een onrein dier.
Leave Danny alone!quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als de moslims denken dat alles op Fok! onder Danny valt dan zijn zijn dagen geteld.
Neequote:Op donderdag 8 januari 2015 03:03 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Dat weet ik en dat was ook belachelijk.
Welterusten Yi Long doe rustig aan he !quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:07 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ga ook slapen. Ik begrijp niet goed dat ALS je dan perse striptekenaars wilt afslachten, maak dan die nieuwe tekenaars van Suske en Wiske af ofzo. God, wat is die strip slecht geworden na Paul Geerts...
Klopt, maar als het echt menens wordt zullen we ze ook echt opjagen als de honden die ze zijn. Mede daarom is het ook zeer wenselijk als deze dwazen uitgekotst worden door de moslimgemeenschappen en deze laatsgenoemden zich sowieso eens wat meer richten op deze excessen die feitelijk niet onze (zij het Europese, Franse of Nederlandse) verantwoordelijkheden zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, je bent geen haar beter als je zelf Middeleeuws gaat doen
Doodsverwensing!quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:07 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ga ook slapen. Ik begrijp niet goed dat ALS je dan perse striptekenaars wilt afslachten, maak dan die nieuwe tekenaars van Suske en Wiske af ofzo. God, wat is die strip slecht geworden na Paul Geerts...
*rilt*quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:03 schreef NiceHat het volgende:
Er is maar één oplossing tegen terreur, dat is elke vorm van religie verbieden en een totalitaire superstaat stichten.
Wow, zit je nu voor een holocaust te pleiten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:08 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Klopt, maar als het echt menens wordt zullen we ze ook echt opjagen als de honden die ze zijn. Mede daarom is het ook zeer wenselijk als deze dwazen uitgekotst worden door de moslimgemeenschappen en deze laatsgenoemden zich sowieso eens wat meer richten op deze excessen die feitelijk niet onze (zij het Europese, Franse of Nederlandse) verantwoordelijkheden zijn.
't Is maar waar je je druk over kan maken...quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:07 schreef Yi-Long het volgende:
Holocaustquote:Op donderdag 8 januari 2015 03:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wow, zit je nu voor een holocaust te pleiten?
schaam je
Ik heb het over moslimextremisten, dwaas.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wow, zit je nu voor een holocaust te pleiten?
schaam je
nee holocaust 2.0quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:09 schreef NiceHat het volgende:
[..]
HolocaustJe bedoelt genocide denk ik.
moslimextremisten zijn ook mensen tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 03:09 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ik heb het over moslimextremisten, dwaas.
Ontkennen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:09 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat de radicale groeperingen gaan doen als definitief wordt vastgesteld date r nooit een god is geweest aan de hand van de wetenschap (weten we eigenlijk al maar niet voor de volle 100%. Stopt dit dan of breekt dan de pleuris uit?
Het was 'satire', leek me wel gepast na vandaag...quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:08 schreef NiceHat het volgende:
[..]
't Is maar waar je je druk over kan maken...
Thanks, you 2quote:Op donderdag 8 januari 2015 03:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Welterusten Yi Long doe rustig aan he !
niet al teveel aantrekken van debielen uit dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |