Lekker hardquote:
enzovoortquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Amsterdam in een TT stoppen is altijd -1.
Ik woon er al bijna 30 jaar dus niet zo 'n last vanquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Amsterdam in een TT stoppen is altijd -1.
Dat is wel een goede reden om een mobiel aan te schaffen!quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef drakin het volgende:
Wat zegt de TTdan? Kan ik niet lezen mobiel.
Ik raad je zoiets aan...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is wel een goede reden om een mobiel aan te schaffen!
zit je niet naast saskwast op de bank?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:51 schreef drakin het volgende:
Wat zegt de TTdan? Kan ik niet lezen mobiel.
Nee, dit weekend pas weer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
zit je niet naast saskwast op de bank?![]()
40+ / [40+ SC #529] Liever in Mokum zonder poen dan in Parijs met 'n miljoen
Het lange kerst-oud-nieuw-weekend was dat. Nu dus niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:58 schreef FANN het volgende:
[..]
zit je niet naast saskwast op de bank?![]()
40+ / [40+ SC #529] Liever in Mokum zonder poen dan in Parijs met 'n miljoen
Dus gewoon lekker af en toe, maar niet elke dag ...quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Het lange kerst-oud-nieuw-weekend was dat. Nu dus niet.
En dank.
jamaar hij moet toch op tijd in de sportschool zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je om 5 uur opstaat en er nu pas ingaat, dan maak je niet genoeg slaapuren.
En daarvoor eerst nog eten, mail lezen en een uur douchen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:26 schreef sacha het volgende:
[..]
jamaar hij moet toch op tijd in de sportschool zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |