18 jaar oud, jezusquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ze hebben ID van daders:
Said KOUACHI, Sheirf Kouachi & Hamid Mourad
18, 32 en 34 jaar oud.
Ah zo, dan wil ik jou en Johnson duidelijk maken dat ik dat niet doe. En als iemand ook.maar een beetje verstand heeft, zou ie hetzelfde doen. Dit zijn extremisten. En er is niks mis met het (h)erkennen van het feit dat we daar ene probleem mee hebben. Niet met alle moslims in het algemeen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij Breivik was het politiek getint. Vond Wilders helemaal te gek.
Nou heb ik niks met de PVV, maar om ze nou op eenzelfde voet te scharen als Breivik is nonsens. Zo nu ook met moslims en deze Breivikjes.
Was dat die agent die Achmed heet?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:00 schreef DrMabuse het volgende:
De beelden van de agent.
Liggend, gewond en weerloos op het asfalt.
Smekend maar ook wetend wat gaat komen.
De gewetenloze en laffe weerzinwekkende wezens met de wapens.
Beeld op zwart
Het schieten.
Het is lang geleden dat er zoveel woede en zoveel verdriet in 1 keer door mijn lichaam ging.
Emoties vechtend om elkaar te verdringen.
Lang geleden omdat ik doorgaans hard en emotieloos kan zijn en met de jaren ook ben geworden.
Alles en iedereen is slachtoffer.
De grootste verliezer is echter de Islam zelf.
Die keer op keer steeds verder om zeep geholpen wordt door dit soort totaal gestoorde extremistische geesten
Je moet Wilders pre-bedreigingen eens vergelijken met die van nu.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:01 schreef Falco het volgende:
Nee, Geert Wilders is imo net zo extremistisch
Ah dat kan ook. In ieder geval was er wel een bodyguard, dat heb ik alleszins gehoord op het Vlaamse journaalquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, die ene kwam aanrijden.. er stond lange tijd een politiewagen op tijden dat er redactievergaderingen waren in de straat naast het gebouw, maar die permanente beveiliging was er niet meer. Alleen nog die bodyguard geloof ik.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan moet half Nederland opgesloten worden in een TBS kliniek. Mensen gaan met elkaar op de vuist als er een fout wordt gemaakt in het verkeer, een schutting 3 cm op het terrein van een ander staat of een kat in de tuin van de buren poept, laat staan..
Indoctrinatie in het algemeen wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De islamitische indoctrinatie begint al van kinds af aan.
Nu nog een kogel in de hersenpan van alle 3.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ze hebben ID van daders:
18, 32 en 34 jaar oud.
Hij doelde er niet op dat de regering van Syrië ging plegen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Was dat een waarschuwing of was het een dreigement?
Bron?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ze hebben ID van daders:
18, 32 en 34 jaar oud.
Sarcasme...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Die man was een politieagent, heeft zijn leven gegeven voor zijn land, voor het vrije woord.
Toon wat respect, kutkneus.
Extremisten en scharen zich bij een groep. Ik zie weinig verschil.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ah zo, dan wil ik jou en Johnson duidelijk maken dat ik dat niet doe. En als iemand ook.maar een beetje verstand heeft, zou ie hetzelfde doen. Dit zijn extremisten.
Ik las de post zonder context maar met wat hier verder zoal gepost wordt kwam het op mij niet heel ongeloofwaardig over.quote:
Eensquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nu nog een kogel in de hersenpan van alle 3.
Deze aanslag is dan ook een backfire voor de steun aan moderate forces extremisten.quote:
Weet je wat de betekenis is van die Cartoon?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]
Geenstijl heeft een leuke cartoon wedstrijd;
http://www.geenstijl.nl/m(...)artoonwedstrijd.html
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:00 schreef DrMabuse het volgende:
De beelden van de agent.
Liggend, gewond en weerloos op het asfalt.
Smekend maar ook wetend wat gaat komen.
De gewetenloze en laffe weerzinwekkende wezens met de wapens.
Beeld op zwart
Het schieten.
Het is lang geleden dat er zoveel woede en zoveel verdriet in 1 keer door mijn lichaam ging.
Emoties vechtend om elkaar te verdringen.
Lang geleden omdat ik doorgaans hard en emotieloos kan zijn en met de jaren ook ben geworden.
Alles en iedereen is slachtoffer.
De grootste verliezer is echter de Islam zelf.
Die keer op keer steeds verder om zeep geholpen wordt door dit soort totaal gestoorde extremistische geesten
Wilders is eerder vergelijkbaar met een pro-al-Qaeda-imam, zowel Wilders als die imam hebben persoonlijk niemand gedood. Maar hun aanhangers c.q. sympathisanten daarentegen..quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:05 schreef Buitendam het volgende:
Extremisten en scharen zich bij een groep. Ik zie weinig verschil.
Breivik die Wilders een toffe peer vindt, of een andere Breivik die Allah Akhbar roept.
Elijah J. Magnier op twitter.quote:
twitter:Charlotte9999 twitterde op woensdag 07-01-2015 om 21:04:53Les noms des 3 terroristes, apparement 2 sont identifiés + encerclés par le RAID #Reims recherché http://t.co/yNLcWNGykk @woukevscherrenb reageer retweet
Levenslang opsluiten is veel zwaarder voor ze, vooral voor die 18 jarige.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eens, al ben ik normaal voor rechters enzo, in dit geval meteen afschieten als ze in het vizier zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |