ik ben 12quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je hebt de middelbare school niet afgemaakt?
om even aan te geven dat het is wat je bij de naam legt moslim zijn hoeft niet direct onderling geloofscontact te zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:52 schreef johnson555 het volgende:
De agent die werd gexecuteerd bleek moslim te zijn genaamd Ahmed Merabet..
Waar zijn nu die sensatiezoekers?
Zo moeilijk is het niet om te begrijpen,quote:
Sterker nog, IS heeft laatst nog honderden mede-soennieten gedood. Niet dat IS hen nog als soennieten zag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:56 schreef AhmedJaret het volgende:
sunni en shia aanhangers zijn ook moslims maar knallen er ook regelmatig af
Tevens als je vind dat mensen dood mogen omdat ze jou geloof hebben 'beledigd' of bekritiseerd.quote:
Het was aanvankelijk ook beveiligd maar de beveiliging was minder geworden omdat ze de dreiging minder groot vonden dan voorheen.. zoiets was het geloof ikquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als ze hadden vermoed dat dit had kunnen gebeuren was dat kantoor van de redactie beveiligd.
klopt maar ging mij meer om dat men constant moslims liep te haten en nu blijkt notabene een moslimagent in Franse uniform geprobeerd heeft deze terroristen te stoppen, is t opeens stilquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:56 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
om even aan te geven dat het is wat je bij de naam legt moslim zijn hoeft niet direct onderling geloofscontact te zijn
sunni en shia aanhangers zijn ook moslims maar knallen er ook regelmatig af
Nee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:54 schreef Irakees het volgende:
[..]
Maar zeg je ook "christians killing christians" als Johnny uit Texas agenten Jack en Mike doodt?
Juist, daarom iedere inmenging vanuit het westen is nutteloos.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze liggen vaak nog steeds een beetje achter. Was hier pakweg 40 jaar geleden ook nog.
Ik zie in een Islamitisch land precies zoals ik het omschrijf, en dan heb ik het niet over 1 of 5 gezinnen, maar talloze.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke cultuur jij spreekt - maar dat is in mijn cultuur zeer zeker niet het geval. Bedienen - eten maken - ook de man moet eraan geloven in islamitische gezinnen. In de eerste generatie was dit veelal niet het geval, dat hing ook samen met het feit dat destijds alleen de man de kostwinnaar was. Dat is al een tijdje niet het geval. Als de man niet kan koken - dan moet hij maar de boodschappen doen of de afwas.
Verder is de hele hierarchie van oudere broer vs jongere vs zus ook een onzinnige ouderwetse visie van de door mij beleefde cultuur. Dat het nog voorkomt zal zeker waar zijn - maar het is alles behalve de maatstaf. Ik zie dat hier om mij heen, maar ik zie die trend ook steeds vaker in Islamitische landen zelf.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als ze hadden vermoed dat dit had kunnen gebeuren was dat kantoor van de redactie beveiligd.
Zoals ik het begreep hadden ze al extra beveiliging. (?)quote:
op een houten been?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
100.000 duizenden mensen zijn op de been om hun medeleven te tonen met de slachtoffers
gezellig en dan achteraf fotos op facebook mensen taggen tenzij er flinke riots en brandende auto banden komen is het straks gewoon netjes de straat vegen iets met werkverschaffingquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Meer dan 100.000 mensen op de been heel Frankrijk.
Welke sensatiezoekers, volgens mij zoek je zelf sensatie. Alsof de religie, afkomst of wat dan ook van het slachtoffer er toe doet. Kneus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:52 schreef johnson555 het volgende:
De agent die werd gexecuteerd bleek moslim te zijn genaamd Ahmed Merabet..
Waar zijn nu die sensatiezoekers?
De twee politieagenten die vermoord zijn hadden de taak om het magazine te beschermen volgens mij. Eentje ervan was de bodyguard van de hoofdredacteur.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het was aanvankelijk ook beveiligd maar de beveiliging was minder geworden omdat ze de dreiging minder groot vonden dan voorheen.. zoiets was het geloof ik
In het Midden-Oosten knallen ze ook elkaar af. Overal waar grote aantallen moslims zijn zijn problemen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:55 schreef johnson555 het volgende:
[..]
er waren zoveel die riepen dat moslims het grote kwaad zijn en nu blijkt er een agent dood te zijn die ook moslim is. maar dat is moeilijk begrijpbaar denk ik voor doemscenariodenkers
Opeens stil? Dit is topicnummer 15 over een halve dagquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:57 schreef johnson555 het volgende:
klopt maar ging mij meer om dat men constant moslims liep te haten en nu blijkt notabene een moslimagent in Franse uniform geprobeerd heeft deze terroristen te stoppen, is t opeens stil
Is dat zo ja?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:58 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
De twee politieagenten die vermoord zijn hadden de taak om het magazine te beschermen volgens mij. Eentje ervan was de bodyguard van de hoofdredacteur.
Maar wat kan je aanrichten met klappertjespistolen tegen automatische guns natuurlijk
hahaha maar wel bij de daders blijkbaar. Kneus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Welke sensatiezoekers, volgens mij zoek je zelf sensatie. Alsof de religie, afkomst of wat dan ook van het slachtoffer er toe doet. Kneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |