Onzin, ze hebben die aanslag te danken aan het feit dat moslims geen enkel incasseringsvermogen hebben en totaal niet passen binnen een westerse vrije samenleving.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:19 schreef Friek_ het volgende:
Laten we eerlijk wezen: het blad heeft deze aanslagen ook deels aan zichzelf te danken, gezien de onophoudelijke stroom aan beledigende satire.
Zal je net beleven dat reces van oorsprong een Frans woord is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rutte zit van het reces te genieten natuurlijk.
Daarom interessant om te kijken hoe dit uitpakt, de tweets van GL en PvdA spreken voor zich.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:29 schreef Bensel het volgende:
Is natuurlijk voor veel politici in europa een slecht moment: de pegida demonstraties, die zo hard veroordeeld worden, zijn door dit voorval een stuk legitiemer worden. De hele discussie over intergratie heeft een ontvlammingspunt bereikt, waarin de policor dit nou net niet kon gebruiken. het zorgt voor een spagaat in de linkse politiek: persvrijheid/vrijheid van meningsuiting, of de Islam. En 1 van beide afwijzen betekent politieke zelfmoord.
yep, had em al eerder gelezen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat roep ik ook de hele tijd.
Heb je mijn linkje/text gelezen? Daar wordt dit ook uitgelegd uit de ogen van Al Qaeda.
Ik zou niet weten wat hun beeld is van Allah. Ik geef louter mijn perspectief weer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat maakt hun beeld van Allah minder legitiem dan het jouwe?
Inderdaad. Satire is belangrijk, hoe smakeloos het soms ook over kan komen op mensen die zich beschimpt worden. Juist ook dit blad pakte alles en iedereen hard aan. Ook bv FN.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je tekeningetjes maakt is het niet normaal dat je word neergeschoten. Natuurlijk moet je daar verrast over zijn. Het hek is van de dam als we daar niet verrast over zijn.
Godver grote kans dat die arme man ook moslim was dus?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die agent van het filmpje is dus echt doodgeschoten
Als ik iedere dikke homo die ik tegenkom zou gaan uitschelden, verwacht ik op een gegeven moment echt wel een paar klappen hoor. En terecht ook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zo veel mensen worden stelselmatig beledigd. Je zou maar lelijk zijn. Dik. Of homo. Enz
Volgens mij bedoelen ze met die tekst niet dat je velen mee het graf moet innemen. Dat jij iets niet snapt wil nog niet zeggen dat het retarded is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:35 schreef Irakees het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar deze foto is retarded. Kill yourself gebeurt namelijk al op grote schaal, maar ze nemen wel velen met hen het graf in. Ooit van zelfmoordterrorisme gehoord? Guess not.
Beledigende satire? Bestaat er een meetlat of een handleiding voor wanneer iets beledigends is?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:19 schreef Friek_ het volgende:
Laten we eerlijk wezen: het blad heeft deze aanslagen ook deels aan zichzelf te danken, gezien de onophoudelijke stroom aan beledigende satire.
Je bent zelf een dikke homo!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als ik iedere dikke homo die ik tegenkom zou gaan uitschelden, verwacht ik op een gegeven moment echt wel een paar klappen hoor. En terecht ook.
Nobel punt maar onhoudbaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:21 schreef Proximo het volgende:
Wanneer gaat de politiek zich eens hard maken om de invloed van islamitisch extremisme écht tegen te gaan?
Een verbod op geld uit de emiraten voor moskees, scholen, centra, een verbod op gekke prekers uit het midden oosten etc.
Het is al 30 jaar een kanker die vanuit SA & de emiraten zich wereldwijd verspreid, gesteund door de miljarden aan oliedollars
Inderdaad, en kom dit soms ook tegen bij gematigde moslims.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:33 schreef Bensel het volgende:
[..]
ja, dat mag, doe maar, ik lach erom. Mijn familie ook. Dat is wat bij moslims ontbreekt: relativatie, een gevoel voor humor en zelfreflectie.
Ik snap het heel goed, en volgens mij is mijn kritiek gerechtvaardigd. Kut-foto.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:38 schreef Nielsch het volgende:
Volgens mij bedoelen ze met die tekst niet dat je velen mee het graf moet innemen. Dat jij iets niet snapt wil nog niet zeggen dat het retarded is.
Nee, helemaal niet terecht.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als ik iedere dikke homo die ik tegenkom zou gaan uitschelden, verwacht ik op een gegeven moment echt wel een paar klappen hoor. En terecht ook.
We hebben het hier over cartoons in een blaadje. Niet uitschelden. Daar is toch geen sprake van?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
New York had ik reeds aangepast . Dat tweede zijn we het beiden over eens, maar ze wisten dat ze dit risico liepen dus vraag ik mij af wat het nut is van zo'n blad. Wat is het doel om in een blad wekelijks de Islam te bashen. Heb zelf sowieso niets met geloof in het algemeen maar laat gewoon iedereen in zijn waarde.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De ophef om bv Madrid en 9/11 was veeeeel groter.
Om nog maar niet te spreken over wat je zegt van dat blad, alsof ze het over zichzelf hebben afgeroepen.
Als je je beledigd voelt ga je ook de strijd aan met de pen/toetsenbord/demonstreren, whatever, maar niet mensen door hun kop knallen.
Ja, maar geen kogel door je kop.. dat is wel een verschilquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klappen of neergemaaid worden, kleine nuance....quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ze sporen. Ik zeg dat als je stelselmatig mensen beledigt (en erger), dat je dan niet verrast moet zijn als daar dan ooit een reactie op komt.
Satire =/= uitschelden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind het geen onzin en het is duidelijk dat velen mijn mening wel delen en nee, ik stem niet op de PVVquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beetje onzin weer dit. Jammer toch weer die generaliseringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |