abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:28:30 #76
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_148442201
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

"islamitsch extremisme" is niets meer dan een politiek gemotiveerde reactie op de rotzooi die het Westen in MENA heeft aangeroert

het probleem heeft het naar geld smachtende westen gecreerd en nu moeten ze op de blaren zitten
Permban hier en gegevens door naar de politie of zo. Vieze extremist
pi_148442215
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

je onderbouwing overtuigt mij volledig
Bij figuren als jij heeft iedere vorm van argumentatie totaal geen zin
pi_148442224
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Die gewonde agent is afkomstig uit Tunesie en dus ook moslim.
Hoe zou Allah daarover oordelen. Zomaar een "moslimbroeder" doodschieten.
Dat wordt dus geen hemel met ontelbare maagden voor die 3 terroristen
Als je je aansluit bij de politie ben je natuurlijk geen waardige moslim meer in hun ogen.
  Redactie Sport woensdag 7 januari 2015 @ 20:29:21 #79
274204 crew  Mexicanobakker
pi_148442239
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat een BULLSHIT!

Echt, hoe krijg je die onzin uit je toetsenbord.
Het is er natuurlijk op wachten gezien de uitingen, dat maakt het niet goed. Maar er is nu inderdaad echt niet meer ophef dan toen. Zeker niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_148442249
Is natuurlijk voor veel politici in europa een slecht moment: de pegida demonstraties, die zo hard veroordeeld worden, zijn door dit voorval een stuk legitiemer worden. De hele discussie over intergratie heeft een ontvlammingspunt bereikt, waarin de policor dit nou net niet kon gebruiken. het zorgt voor een spagaat in de linkse politiek: persvrijheid/vrijheid van meningsuiting, of de Islam. En 1 van beide afwijzen betekent politieke zelfmoord.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:29:49 #81
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_148442255
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:27 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Verder nog een inhoudelijke reactie?
De ophef om bv Madrid en 9/11 was veeeeel groter.

Om nog maar niet te spreken over wat je zegt van dat blad, alsof ze het over zichzelf hebben afgeroepen.
Als je je beledigd voelt ga je ook de strijd aan met de pen/toetsenbord/demonstreren, whatever, maar niet mensen door hun kop knallen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:29:50 #82
155616 Proximo
For god, king & country
pi_148442257
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef AhmedJaret het volgende:

[..]

"islamitsch extremisme" is niets meer dan een politiek gemotiveerde reactie op de rotzooi die het Westen in MENA heeft aangeroert

het probleem heeft het naar geld smachtende westen gecreerd en nu moeten ze op de blaren zitten
De wahabieten steunen door het hele midden oosten, en in het westen al jarenlang met miljoenen dollars extremistische moskees, koranscholen en organisaties, om hun "ware islam" te verspreiden.

Het midden oosten zelf was grofweg 40 jaar geleden absoluut niet zo radicaal, toen waren de kolonies al láng weg en hadden we de eerste oliecrisis al achter de rug.

Het is de export van extremisme uit de emiraten die hier aan de basis van ligt, waarom staat er in amsterdam een moskee met geld uit koeweit?

Denk je dat die lui alleen het gebouw sponsoren?
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_148442260
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Beetje onzin weer dit. Jammer toch weer die generaliseringen.
Ik denk dat ze wel gelijk heeft dat redelijk wat gematigde moslims anders denken over bepaalde onderwerpen vanwege de geloofsovertuiging. Ik heb het zelf meegemaakt en ik zie het om mij heen gebeuren. Maar dan heb ik het inderdaad over o.a. homoseksualiteit en de plaats van de vrouw. Alleen ik zie dat persoonlijk niet als bedreigend. Maar dat is haar mening en ik denk dat heel wat mensen haar mening delen!
pi_148442271
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Die gewonde agent is afkomstig uit Tunesie en dus ook moslim.
Hoe zou Allah daarover oordelen. Zomaar een "moslimbroeder" doodschieten.
Dat wordt dus geen hemel met ontelbare maagden voor die 3 terroristen
Als dergelijke lieden überhaupt waarde hechten aan wat Allah dacht, dan was dit allemaal niet eens gebeurd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148442274
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:29 schreef Downwards het volgende:

[..]

Als je je aansluit bij de politie ben je natuurlijk geen waardige moslim meer in hun ogen.
Ik denk niet dat die terroristen de moeite hebben genomen om hem te vragen naar zijn afkomst toen ze begonnen te schieten.. waarschijnlijk wisten ze niet dat hij ook moslim was..
pi_148442275
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Bij figuren als jij heeft iedere vorm van argumentatie totaal geen zin
En op een openbaar forum moet je er ook niet vanuit gaan dat anderen het antwoord ook wel willen weten, noch is van belang om iets te onderbouwen om zelf wat slimmer over te komen.
pi_148442277
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Echt he. Honderden onthoofdingen en executies in SA, lekker mee handelen en praten, want olie en geld. Heel de wereld op zijn kop als isis iemand onthoofd.
Ben je gek, als Wilders SA beledigt, dan vliegen de overheidsmensen daarheen om snel sorry te zeggen.
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:30:23 #88
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_148442281
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:26 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Begrijp het doel van dat blad ook niet
Het doel was mensen aan het lachen te maken. Dat is wat komieken doen.
pi_148442285
quote:
16s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef baaart het volgende:

Permban hier en gegevens door naar de politie of zo. Vieze extremist
Freeeeeeeeeeedom, we love freeedoom... maar wel zijn gegevens doorgeven aan de politie omdat zijn mening niet leuk is.
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:31:04 #90
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_148442303
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:29 schreef Bensel het volgende:
Is natuurlijk voor veel politici in europa een slecht moment: de pegida demonstraties, die zo hard veroordeeld worden, zijn door dit voorval een stuk legitiemer worden. De hele discussie over intergratie heeft een ontvlammingspunt bereikt, waarin de policor dit nou net niet kon gebruiken. het zorgt voor een spagaat in de linkse politiek: persvrijheid/vrijheid van meningsuiting, of de Islam. En 1 van beide afwijzen betekent politieke zelfmoord.
Wat denk je, dat dat toeval is? Nee, dit is een zionistisch complot opgezet door de Mossad en de CIA om moslims in diskrediet te brengen!!!1111!!!
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:31:18 #91
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_148442313
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:30 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ben je gek, als Wilders SA beledigt, dan vliegen de overheidsmensen daarheen om snel sorry te zeggen.
Natuurlijk, economische belangen. Gaat anders te veel geld kosten.
Het Westen is hypocriet hoor.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_148442316
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die terroristen de moeite hebben genomen om hem te vragen naar zijn afkomst toen ze begonnen te schieten.. waarschijnlijk wisten ze niet dat hij ook moslim was..
Maar ook als ze dat wel wisten, had dat geen zak uitgemaakt voor hem. Eerder een extra reden om hem om te leggen.
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:31:34 #93
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_148442328
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:21 schreef Proximo het volgende:
Wanneer gaat de politiek zich eens hard maken om de invloed van islamitisch extremisme écht tegen te gaan?

Een verbod op geld uit de emiraten voor moskees, scholen, centra, een verbod op gekke prekers uit het midden oosten etc.

Het is al 30 jaar een kanker die vanuit SA & de emiraten zich wereldwijd verspreid, gesteund door de miljarden aan oliedollars
Ik zou veel liever zien dat ze hun geld uitgeven aan de vluchtelingen uit hun regio's. Maar dat heeft geen meerwaarde voor hen. het zijn al moslims en vaak ook nog eens van de verkeerde soort. Sterker nog door hier vluchtelingen op te vangen kost veel geld wat ons verder verzwakt. Waardoor ze nog meer kunnen opkopen omdat we geen geld genoeg meer kunnen uitgeven om dat soort dingen zelf te reguleren.
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:31:35 #94
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_148442329
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat een BULLSHIT!

Echt, hoe krijg je die onzin uit je toetsenbord.
Mogen wij iedere dag onbeperkt jou en je gezin en familieleden stelselmatig beledigen en belachelijk maken...?

Of denk je dat er een moment komt dat er iemand uit jouw familie mij een klop op mijn smoel komt geven, ipv mijn vrijheid tot meningsuiting te respecteren...?
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:31:38 #95
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_148442332
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:30 schreef Smack10 het volgende:

[..]

DENK AAN DE HANDELSBELANGEN! :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_148442336
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Effe kijken:
- Palestijnse vliegtuigkapingen, naar aanleiding van Israelische politiek.
- aanslagen op Amerikaanse barakken, ambassades, schepen omwille van inmenging in het Midden Oosten.
- 9/11 omwille van Amerikaanse troepen in Saudi Arabië en steun aan Israel.
- Aanslagen Madrid en Londen omwille van invasie in irak.

Yep, lijkt me duidelijk dat we in het Midden Oosten moeten ingrijpen om aanslagen in Europa te vermijden...
Dat roep ik ook de hele tijd.

Heb je mijn linkje/text gelezen? Daar wordt dit ook uitgelegd uit de ogen van Al Qaeda.
pi_148442346
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:29 schreef Proximo het volgende:

[..]

De wahabieten steunen door het hele midden oosten, en in het westen al jarenlang met miljoenen dollars extremistische moskees, koranscholen en organisaties, om hun "ware islam" te verspreiden.

Het midden oosten zelf was grofweg 40 jaar geleden absoluut niet zo radicaal, toen waren de kolonies al láng weg en hadden we de eerste oliecrisis al achter de rug.

Het is de export van extremisme uit de emiraten die hier aan de basis van ligt
Onzin. Het midden-oosten kent een hele ernstige instabiele periode, ook vanwege het vergaan van het pan-arabisme, de wijze van dekolonisatie, de opkomst van de staat Israël en zelfs de koude oorlog heeft een enorm litteken achtergelaten. Het gaat zelfs verder terug, richting WW1.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:32:00 #98
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_148442348
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:30 schreef Irakees het volgende:

[..]

Freeeeeeeeeeedom, we love freeedoom... maar wel zijn gegevens doorgeven aan de politie omdat zijn mening niet leuk is.
Mening? Haha :) .. afknallen dus. Zijn mening staat me niet aan. Zou jij ook doen, toch broeder?
pi_148442364
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als dergelijke lieden überhaupt waarde hechten aan wat Allah dacht, dan was dit allemaal niet eens gebeurd.
Wat maakt hun beeld van Allah minder legitiem dan het jouwe?
Je suis Charlie Sheen
pi_148442374
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Effe kijken:
- Palestijnse vliegtuigkapingen, naar aanleiding van Israelische politiek.
- aanslagen op Amerikaanse barakken, ambassades, schepen omwille van inmenging in het Midden Oosten.
- 9/11 omwille van Amerikaanse troepen in Saudi Arabië en steun aan Israel.
- Aanslagen Madrid en Londen omwille van invasie in irak.

Yep, lijkt me duidelijk dat we in het Midden Oosten moeten ingrijpen om aanslagen in Europa te vermijden...
Het is een kwestie van de 'War on Terror' afronden, het kon decades duren volgens Rumsfeld, Bush en Blair. Obama heeft de boel op een lag pitje gezet, vanwege geldgebrek, maar je kunt niet eenzijdig stoppen met een oorlog dan krijg je chaos en onstabiliteit, zoals je nu ziet. Gewoon IS en Al Qaida een ultimatum stellen. Ze leveren de most wanted terroristen uit en leggen de wapens neer of we zetten een tactisch nucleair wapen in op Mosul of Raqqa. Kwestie van aantonen dat je verder gaat dan je vijand en ze 0 kans hebben, tegen Japan werkte dat ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')