abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148441883
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:19 schreef Friek_ het volgende:
Laten we eerlijk wezen: het blad heeft deze aanslagen ook deels aan zichzelf te danken, gezien de onophoudelijke stroom aan beledigende satire.
Le Pen is ook alleen boos omdat ze nu zelf niet met die linkse rakkers kunnen afrekenen.
pi_148441885
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:20 schreef MouzurX het volgende:

[..]

En vrouwen die korte rokjes dragen hebben het aan zichzelf te danken dat ze verkracht worden.
Klopt inderdaad. Je moet weten dat er nu eenmaal een bepaald slag mensen maar weinig nodig heeft om tot dergelijke daden over te gaan. Je kleding aanpassen aan realistische mogelijkheden, lijkt me een wijze keus.
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:21:20 #28
155616 Proximo
For god, king & country
pi_148441886
Wanneer gaat de politiek zich eens hard maken om de invloed van islamitisch extremisme écht tegen te gaan?

Een verbod op geld uit de emiraten voor moskees, scholen, centra, een verbod op gekke prekers uit het midden oosten etc.

Het is al 30 jaar een kanker die vanuit SA & de emiraten zich wereldwijd verspreid, gesteund door de miljarden aan oliedollars
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  Forum Admin woensdag 7 januari 2015 @ 20:21:30 #29
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_148441900
quote:
Laten we eerlijk wezen: het blad heeft deze aanslagen ook deels aan zichzelf te danken, gezien de onophoudelijke stroom aan beledigende satire.
Ik zie jouw posts als beledigend en harteloos. Als ik je zie onthoofd ik je. Je hebt het over jezelf afgeroepen takbeeeeer
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_148441906
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:19 schreef MissButterflyy het volgende:
IS houdt zich toch meer bezig met wat er in het Midden-Oosten gebeurd. Toch?
En Schilderswijk.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_148441928
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:20 schreef Bugno het volgende:

[..]

Nee, oproepje geweest in oktober dat ook het Westen aan de beurt is. Dus is dit IS. Opgelost. Aldus NOS
:')

Kom op man, lees zelf ook dingen en neem niet alles voor waar aan omdat men iets wil zeggen..
pi_148441929
quote:
Dat niet, maar die gozer uit de OP had ik ook een keer op zijn muil geslagen als hij mijn geloof zou beledigen.
pi_148441936
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:21 schreef Proximo het volgende:
Wanneer gaat de politiek zich eens hard maken om de invloed van islamitisch extremisme écht tegen te gaan?

Een verbod op geld uit de emiraten voor moskees, scholen, centra, een verbod op gekke prekers uit het midden oosten etc.

Het is al 30 jaar een kanker die vanuit SA & de emiraten zich wereldwijd verspreid, gesteund door de miljarden aan oliedollars
Eerder een complete boycot op de SA. Terroristenstaat.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:22:24 #34
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_148441941
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:21 schreef Proximo het volgende:

DENK AAN DE HANDELSBELANGEN! :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_148441947
quote:
Wat een flapdrop politici hebben wij toch ook, nu bij de nos.
Inderdaad.. Altijd maar die opmerking dat zulke aanslagen niet de samenleving mogen aantasten.

Dat zal best, maar op dit moment niet passend en ook nog niet relevant. Op dit moment onvoorwaardelijke steun voor critici tegen de islam. En de daders, die moeten worden gepakt!
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:22:29 #36
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148441948
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:16 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ja dat denk ik eigenlijk wel.
Misschien niet de leden van de organisatie maar zeker wel de leiding.
Dat verschil is er ter plekke omdat er een machtsstrijd gaande is, buiten het slagveld om komt de ideologie op hetzelfde neer. Het verschil zou nog kunnen zijn dat ISIS zich fixeert op de Levant en Noord-Afrika, zoals Boko Haram zich fixeert op Nigeria en al-Sabaab op Somalië. Al-Qaida doet dat niet en is een cellenstructuur die wereldwijd opereert. In dat geval kunnen alle aanslagen in Europa en de Amerika aan al-Qaida toegeschreven worden.
Say what?
pi_148441959
Laten we allemaal baarbaars gebruiken
pi_148441981
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:22 schreef Downwards het volgende:

[..]

Dat niet, maar die gozer uit de OP had ik ook een keer op zijn muil geslagen als hij mijn geloof zou beledigen.
Geweld gebruiken omdat iemand je voor de gek houdt werkt doorgaans vruchtbaar.
Dit, dus.
pi_148441988
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:11 schreef Nammie het volgende:

[..]

Maar voor wat precies? :@ Als je dat zou kunnen beschrijven. Ik kan zelf eigenlijk niet zoveel bedenken. Dat is misschien ook mijn gebrek hoor. :D
Hoe meer invloed van religie/de islam, hoe groter -in mijn ogen- de kans op afbreuk van onze rechtstaat. Dat zou uiteindelijk van alles kunnen betekenen. Bijvoorbeeld een beperking van de vrijheden van vrouwen, van homoseksuelen, van andersgelovigen... Hoe lief/leuk ik vele individuele moslims ook vind (en dat is echt zo), veel gematigde moslims hebben daar toch echt hele andere ideeën over dan ik/"wij" en doordat die ideeën grotendeels op geloof worden gebaseerd, valt daar verder veelal ook niet rationeel met hen over te discussiëren. Ook bij gematigde moslim is dat dus zo.
Tails tell tales
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:23:23 #40
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_148441989
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:22 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Dat verschil is er ter plekke omdat er een machtsstrijd gaande is, buiten het slagveld om komt de ideologie op hetzelfde neer. Het verschil zou nog kunnen zijn dat ISIS zich fixeert op de Levant en Noord-Afrika, zoals Boko Haram zich fixeert op Nigeria en al-Sabaab op Somalië. Al-Qaida doet dat niet en is een cellenstructuur die wereldwijd opereert. In dat geval kunnen alle aanslagen in Europa en de Amerika aan al-Qaida toegeschreven worden.
Al-Qaida heeft ook heel veel aanslagen gepleegd in het Midden-Oosten. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_148441991
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:22 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dezelfde staat die samen met de UAE F16's heeft ingezet tegen ISIS.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148442006
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:22 schreef hmmmz het volgende:

[..]

En denk eraan dat iedereen gelukkig moet zijn in de samenleving.
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:24:01 #43
28033 Pek
je moet wat
pi_148442017
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_148442019
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:22 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Als SA onthoofdingen doet gaat Timmermans daar op bezoek omdat ze zo goed bezig zijn.

Als IS het doet gooien we bommen.

Totaal niet serieus te nemen, de politiek.
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:24:06 #45
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_148442021
quote:
2s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:22 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Echt he. Honderden onthoofdingen en executies in SA, lekker mee handelen en praten, want olie en geld. Heel de wereld op zijn kop als isis iemand onthoofd.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_148442028
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:23 schreef Forbry het volgende:

[..]

Hoe meer invloed van religie/de islam, hoe groter -in mijn ogen- de kans op afbreuk van onze rechtstaat. Dat zou uiteindelijk van alles kunnen betekenen. Bijvoorbeeld een beperking van de vrijheden van vrouwen, van homoseksuelen, van andersgelovigen... Hoe lief/leuk ik velen individuele moslims ook vind (en dat is echt zo), veel gematigde moslims hebben daar toch echt hele andere ideeën over dan ik/"wij" en doordat die ideeën grotendeels op geloof worden gebaseerd, valt daar verder veelal ook niet rationeel met hen over te discussiëren. Ook bij gematigde moslim is dat dus zo.
Beetje onzin weer dit. Jammer toch weer die generaliseringen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148442030
superniger voor BuZa
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:24:32 #48
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_148442037
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:24 schreef Pek het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam die al tegen op Facebook ja. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_148442040
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Kan me herinneren dat in 2002 in de VS twee mannen (ook moslims) dagen, zo niet weken hebben rondgereden en mensen doodgeschoten.
O serieus, wat heftig. Daar ga ik even wat informatie over opzoeken! En hoe kan dat ooit gebeuren ook hè.
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:24:33 #50
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_148442041
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:09 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je als je jaren lang het midden oosten in puin schiet, denkt dat je vanuit het westen veilig oorlog kan voeren op een door jou geselecteerd gebied ver weg. Dat je dan niet gek moet opkijken dat er ook dichter bij huis slachtoffers kunnen gaan vallen, in plaats van in het vastgestelde gebied.
Makkelijk om dat alleen op het westen af te schuiven.. soennieten en sjiieten gunnen elkaar vaak het licht niet in de ogen. Zoals de de Jezidi's die de berg zijn opgejaagd en etnische zuiveringen in de regio. Moet je dat toestaan? Mag je dat toestaan volgens internationaal recht?
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')