Nee maar het behoort tot de risico's.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ah, we komen ergens. Het is dus logisch dat deze aanslag is gepleegd omdat Frankrijk oorlog voert?
???quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Complottheoriën kan je in BNW bespreken
Dan had ik beter Ik denk dat het ISIS kunnen posten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:15 schreef Downwards het volgende:
[..]
En al zou dat niet het geval zijn.. Jij hebt i.i.g. "IS is" kunnen posten.
Ja dat denk ik eigenlijk wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:15 schreef UpsideDown het volgende:
Net of er nog een daadwerkelijk verschil is tussen al-Qaida of ISIS buiten het slagveld in Syrië en Irak.
Wat smakeloosquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:15 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
[ afbeelding ]
Toetoet vrachtwagenchauffeur.
Al Qaida is leuker dan ISIS.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:15 schreef UpsideDown het volgende:
Net of er nog een daadwerkelijk verschil is tussen al-Qaida of ISIS buiten het slagveld in Syrië en Irak.
Hilarischquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:15 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
[ afbeelding ]
Toetoet vrachtwagenchauffeur.
Maar goed, nu die gasten zijn weggekomen, kunnen we dus meer van dit soort dingen verwachten dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.
Hoewel ik het dus wel slecht vind dat ze het kantoor niet precies wisten te vinden. Niet zó goed voorbereid dus.
wel degelijk dat verschil is het hele bestaansrecht van IS..quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:15 schreef UpsideDown het volgende:
Ja, maar dat is deze vrouw... een echte klootzakkenvrouw:quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
Volgens een vrouw zit al qaida er achter
Tja, dat krijg je met die vakanties naar trainingskampen he?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
Ze schijnen ook dus militaire gebaren te hebben uitgewisseld onderling. Het waren overduidelijk getrainde figuren in ieder geval.
Lijkt erop idd dat dit goed in mekaar is gezet. Geen martelaartje meer spelen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat natuurlijk sowieso, dat blijkt wel aan de bewapening, het feit dat ze nog niet gepakt zijn, de vele slachtoffers (tijdstip deed vermoeden dat ze wisten dat er vergadering was). Dit is niet een opwelling zoals het neerschieten van die militair in canada ofzo.
Toch wordt dat allemaal wel wat overdreven heb ik het idee. Het argument dat ze allemaal zo getraind waren gaat vooral om het feit dat ze weg zijn gekomen met de gestolen auto maar dat gebeurt in Amsterdam wekelijks. Verder is het niet zo moeilijk om gemaskerd met een AK ergens binnen te komen imho.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
Ze schijnen ook dus militaire gebaren te hebben uitgewisseld onderling. Het waren overduidelijk getrainde figuren in ieder geval.
Zou zeker helpen, maar het probleem is dat dit waarschijnlijk terugkerende Jihadisten zijn die in Syrie en Irak hebben gevochten of daar training hebben gehad. Het vuur moet ze aan de schenen gelegd worden in Irak en Syrie, zodat ze geen mensen meer over hebben om hier naartoe te sturen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:13 schreef Proximo het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon hier in Europa eens keihard de invloed van wahabi's en hun oliedollars tegengaan?
Geen koran in het arabisch, geen poen uit een emiraat voor de moskee, Imams onder overheidscontrole
Jij denkt dat die trainingskampen professionele militaire trainingskampen zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met die vakanties naar trainingskampen he?
Samsom, wat een verwerpelijke randdebiel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:17 schreef hmmmz het volgende:
Wat een flapdrop politici hebben wij toch ook, nu bij de nos
Samson staat er bijna lachend bij..quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:17 schreef hmmmz het volgende:
Wat een flapdrop politici hebben wij toch ook, nu bij de nos
Al-Qaida heeft een tyfushekel aan ISISquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:15 schreef UpsideDown het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |