Ah, we komen ergens. Het is dus logisch dat deze aanslag is gepleegd omdat Frankrijk oorlog voert?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ach je kan ook gewoon realistisch zijn.
Frankrijk voert oorlog en sponsort extremisten.
Dan kan je dit soort dingen verwachten, alleen zal je dat vast niet willen zien/weten.
Je had blijkbaar nogal een vreemde opvatting over de moraliteit van terroristen als je hun gebrek aan fatsoen gaat verwijten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:08 schreef mig72 het volgende:
Het is tegen alle regels van fatsoen in, ook in een oorlog, om zelfs je ergste vijand, als die zich overgegeven heeft, alsnog dood te maken. Zoals bij die agent die zijn hand op het laatst omhoog stak ten teken van overgave.
Wat een barbaren. Dan heb ik niet zoveel medelijden meer als die achterlijk zandbakken aan stukken worden blazen door onze f-16's
Nee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:10 schreef MouzurX het volgende:
Is er al verantwoordelijkheid geclaimd?
Liveleak is anders net facebook geworden. Met die leuke filmpjes over vallende katten en mensen die dronken zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Henk en Ingrid zitten toch niet op Liveleak man, die blijven hangen bij facebook en spele.nl
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:10 schreef MouzurX het volgende:
Is er al verantwoordelijkheid geclaimd?
Waarschijnlijk omdat wanneer ze jou zouden ondervragen over de koran om te bepalen of ze je wel of niet een kogel door het hoofd jagen, je die vragen best zou kunnen beantwoorden. En je daarnaast goed mogelijk zelf ook bepaalde ideeën hebt over het westen en je zogenaamd achtergestelde positie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Een niet gelovige zal ook niet zo snel iets doen omdat het zogenaamd heilig is he.
Maar doe jullie ding. Ik vind het ongepast en dom
Ik zit er eigenlijk nooit op dus hier kan ik inhoudelijk niet op reageren. Dat gezegd hebbende, vallende katten zijn altijd leukquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Liveleak is anders net facebook geworden. Met die leuke filmpjes over vallende katten en mensen die dronken zijn.
Nee man, mensenrechten, humaan, arme jongens enzoquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jihadisten die gepakt worden zou je tegen de muur kunnen zetten, zoals in oorlogstijd.
Al met al kun je beter de bolwerken in het Midden Oosten bestrijden en vernietigen, zodat het geen zin meer heeft om hier op 'Jihad' te gaan om de groeperingen daar te steunen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jihadisten die gepakt worden zou je tegen de muur kunnen zetten, zoals in oorlogstijd.
Maar voor wat precies?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:08 schreef Forbry het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. Het irrationele van religie (op dit moment dan vooral de islam) en de "waarheid"/"macht" die er op grond van (dat) geloof aan één persoon (Allah)/boek (Koran) wordt toegekend vormt op zichzelf al een gevaar voor van alles en nog wat.
Hoezo reageer je zo verontwaardigd op die vraag?quote:
Wat dacht je van gewoon hier in Europa eens keihard de invloed van wahabi's en hun oliedollars tegengaan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:11 schreef Nintex het volgende:
[..]
Al met al kun je beter de bolwerken in het Midden Oosten bestrijden en vernietigen, zodat het geen zin meer heeft om hier op 'Jihad' te gaan om de groeperingen daar te steunen.
Ik las gister dit artikel wat ik toegezonden kreeg, wellicht interesseert jou het:quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:08 schreef meth1745 het volgende:
Als het echt een aanslag van Al Qaida betreft dan zou het misschien meer te maken kunnen hebben met de concurrentie tussen ISIS en Al Qaida. Een promotieactie om recruiten te werven zeg maar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Complottheoriën kan je in BNW besprekenquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:12 schreef AhmedJaret het volgende:
het kan zomaar een inside job zijn imo
Ik niet.quote:
Dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:13 schreef Ryan3 het volgende:
NOS, volgens Lex Runderkamp zit er wrs toch wel een plan achter. Nav een oproep van ISIS paar maanden geleden.
Dat natuurlijk sowieso, dat blijkt wel aan de bewapening, het feit dat ze nog niet gepakt zijn, de vele slachtoffers (tijdstip deed vermoeden dat ze wisten dat er vergadering was). Dit is niet een opwelling zoals het neerschieten van die militair in canada ofzo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:13 schreef Ryan3 het volgende:
NOS, volgens Lex Runderkamp zit er wrs toch wel een plan achter. Nav een oproep van ISIS paar maanden geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |