SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#viesdik
#bierentieten
#lekkerewijvenopdefiets
#prachtigekleuren
#zoalshethoort
[ Bericht 20% gewijzigd door kanovinnie op 08-01-2015 13:53:58 ]
En moet je elke x koken en z'n schoenen drogen..:Dquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef Gripper het volgende:
Ik ga niet samenwonen met Patty hoor! Dan kan ik telkens het huishouden doen terwijl hij ff lekker gaat trainen.
Kom ik zelf nooit meer aan fietsen toe.
Popje toch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef Gripper het volgende:
Ik ga niet samenwonen met Patty hoor! Dan kan ik telkens het huishouden doen terwijl hij ff lekker gaat trainen.
Kom ik zelf nooit meer aan fietsen toe.
ander xje mss niet dit jaarquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:56 schreef Oksel het volgende:
Ik denk nu toch weer na over de Giro Sardegna Medio. Dus niet de Grand.
Mooi man, veel plezier met je aankoop.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:29 schreef Levitas het volgende:
Nou, de Canyon zit in elkaar hoorWas natuurlijk woest enthousiast toen ik begon, kom ik erachter dat er geen montagepasta bij zat. Lichte paniek
helemaal niet nodig natuurlijk, want handige buurman met van alles in nog wat in huis.
Kan niet wachten om er een goede rit op te doen. Mega geil ding![]()
![]()
Moet nog wel ff m`n voorderrie goed afstellen, want de ketting loopt er dik tegenaan op het grootste verzet, maar dat zou een fluitje van een cent moeten zijn.
Picsquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:29 schreef Levitas het volgende:
Nou, de Canyon zit in elkaar hoorWas natuurlijk woest enthousiast toen ik begon, kom ik erachter dat er geen montagepasta bij zat. Lichte paniek
helemaal niet nodig natuurlijk, want handige buurman met van alles in nog wat in huis.
![]()
Moet nog wel ff m`n voorderrie goed afstellen, want de ketting loopt er dik tegenaan op het grootste verzet, maar dat zou een fluitje van een cent moeten zijn.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:29 schreef Levitas het volgende:
![]()
Moet nog wel ff m`n voorderrie goed afstellen, want de ketting loopt er dik tegenaan op het binnenblad, maar dat zou een fluitje van een cent moeten zijn.
Gelijk heb je. Veel plezier!quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:39 schreef Levitas het volgende:
Doe ik vandeweek, in daglicht zodat 'ie in volle glorie te zien is
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:39 schreef Levitas het volgende:
Doe ik vandeweek, in daglicht zodat 'ie in volle glorie te zien is
Daar zal weinig motivatie voor nodig zijn. Zelfs met het voor dit weekend voospelde weer. 32 graden dus, maar dat is in Singapore.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:32 schreef Levitas het volgende:
Nu moet ik natuurlijk wel flink wat kilometers gaan maken. Geen excuses meer - Veel geld neergeteld, nu rije met me kutje
Met wie ben jij samen?quote:
Geen Chinarello of Chinalized?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:40 schreef Oksel het volgende:
Bij ons rijden er ook een zooi op Canyon. Niemand op een NEP COLNAGO of Bianchi. dat is beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Hee maar Okkelario, je hebt toch niet de hele oude OP kwijtgemaakt he?quote:
Nou, eigenlijk wel, je kent me toch. Maar deze had ik vorige keer:quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hee maar Okkelario, je hebt toch niet de hele oude OP kwijtgemaakt he?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:02 schreef Oksel het volgende:
Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* 200km Citadelroute op zondag 1 maart
* 300km Ardennendriehoek (de beruchte) op zaterdag 28 maart
* 400km Maas-Ourthe op zaterdagavond 25 april
* 600km Rondom de Eifel op zaterdagochtend 13 juni
* 200km Vennbahn op zondag 20 september
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#viesdik
[ afbeelding ]
#bierentieten
[ afbeelding ]
#lekkerewijvenopdefiets
[ afbeelding ]
#prachtigekleuren
[ afbeelding ]
#zoalshethoort
[ afbeelding ]
Ik wist dat jullie het konden waarderen.quote:
Dan valt het bij jou nog mee! Ik werd wakker met gladgeschoren benenquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik merkte trouwens dat ik allemaal rare strakke kleren in m'n kast heb liggen, lycra enzo, waarin je echt elk detail van m'n lichaam doorheen ziet. Ik vraag me af of ik een rare seks fetish heb in m'n slaap ofzo. dat ik dingen bestel op internet, en dan dat soort dingen aantrek. Zal het mevr Fab eens vragen, of ze iets gemerkt heeft aan me.
Toen ik wakker werd hing ik aan een infuus en stond de bloedcentrifuge vol te draaien, dat is pas raarquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan valt het bij jou nog mee! Ik werd wakker met gladgeschoren benen
Ik zou professionele hulp zoeken als ik jou wasquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dan valt het bij jou nog mee! Ik werd wakker met gladgeschoren benen
Die Campa units? Aërodynamica.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is het voordeel van delta-remmen?
Goedzo Knut de Offtopicbeerquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Offtopic GODVERDOMME
Steekt op die manier wel minder uit. Ook een glade ronde vorm ipv allerlei tunneltjes enzo wat toch meer weerstand oplevert.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
FSA brengt dit jaar nieuwe uit
[ afbeelding ]
Kan alleen nergens vinden waaromLijken me ook vrij fors voor aero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |