Baard, snor, zwaarden, bommen, ak-47's, vrouwen in vuilniszakken, je herkent ze op basis daarvan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij herkent een moslim zo - daar heeft hij geen ster voor nodig. Moslims hebben namelijk allen een Islamitisch uiterlijk.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij herkent een moslim zo - daar heeft hij geen ster voor nodig. Moslims hebben namelijk allen een Islamitisch uiterlijk.
Praat eens niet zo dom.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:50 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Nouja dan accepteren we maar het feit dat ontschuldige agenten op straat worden doodgeschoten en als iemand (bijv een krant) iets slechts zegt over moslims? Die moet dan ook dood....
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:49 schreef Caland het volgende:
Laten we hier een stille tocht houden. Daar zijn we altijd zo goed in
twitter:Wordsthatchange twitterde op woensdag 07-01-2015 om 17:01:53Heading to Dam square to refuse fear and be there for my French buddies. Join me Amsterdammers! #jesuischarlie http://t.co/HhmtmUAkVg reageer retweet
Er zit waarschijnlijk iemand zijn post te editen of zo. Ik had het net ook maar het is nu weer weg.quote:
Nee, nog niemand was zo achterlijk om zich met die theorie voor schut te zetten. Toch dapper dat jij de last dan maar draagt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:47 schreef Yi-Long het volgende:
Iemand al de mogelijkheid gedropped dat het een false flag van de Mossad zou KUNNEN zijn?
http://www.israelnational(...)/189492#.VK1hpSvF_dw
Bij deze dan.
Niks uitzetten dan gaan ze terug naar een tokkieland waar ze oproepen om aanslagen te plegen. Dood is de enige oplossing voor ze.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hier winnen terroristen. De komende dagen zullen mensen massaal Mohammed-cartoons delen en kranten zullen zulke cartoons afdrukken. Als dat overgewaaid is, dan durft niemand meer.
Triest, maar waar: hier hebben ze gewonnen. Niemand wil zijn leven geven voor een tekening.
Het enige wat we kunnen doen is heel hard terugslaan door fundamentalistische moslims extreem goed in de gaten te houden en wanneer mogelijk uit te zetten, op te sluiten of onder psychiatrische behandeling te stellen.
Weer iemand die het woord terreur verkeerd gebruikt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:46 schreef superniger het volgende:
twitter:tunahankuzu twitterde op woensdag 07-01-2015 om 16:28:41Wij veroordelen de walgelijke daad in Parijs vandaag. Daders moeten snel worden opgepakt en berecht. Pak terrorisme aan. #CharlieHebdo 1/2 reageer retweet
twitter:tunahankuzu twitterde op woensdag 07-01-2015 om 16:28:49Dit mag nooit aanleiding zijn om pijlen te richten op onschuldige moslims die niets te maken hebben met de terreurdaad op #CharlieHebdo 2/2 reageer retweet
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:50 schreef GummyGadGet het volgende:
Zeg, jullie weten dat hier niet veel tegen valt te doen. Toch? Het enige wat je mogelijk kan doen is het proberen te voorkomen door goed onderzoek via inlichtingendiensten en mogelijk europol. Of zijn we breivik in Noorwegen alweer vergeten?
Dan zitten ze zo onderhand al op een 4000 man?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:50 schreef Nibb-it het volgende:
Des renforts à Paris. Près de 500 CRS et gendarmes mobiles vont être déployés en renfort à Paris, annonce le ministère de l'intérieur. - le Monde.
500 extra veiligheidstroepen en gendarmes.
En hoeeeee weett jij daaat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:50 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Ook zoiets. Klopjacht in de straten van Parijs. Net of die gasten zich daar nog bevinden. Die zitten nou in Belgie.
Zoiets, ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zitten ze zo onderhand al op een 4000 man?
Voor sommige mensen is 't hele leven één grote false flagquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Op Niburu waarschijnlijk wel.
Tering, wat een intense achterlijkheid zeg...
Nee nee, zo'n kring.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:49 schreef Caland het volgende:
Of in Rotterdam.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:50 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Ook zoiets. Klopjacht in de straten van Parijs. Net of die gasten zich daar nog bevinden. Die zitten nou in Belgie.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Niks uitzetten dan gaan ze terug naar een tokkieland waar ze oproepen om aanslagen te plegen. Dood is de enige oplossing voor ze.
Sorry dat ik zo hard klink maar kom op we kunnen ze niet als mensen behandelen.
Laten we een virtuele kring makenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:49 schreef Caland het volgende:
twitter:RoelofBouwman twitterde op woensdag 07-01-2015 om 17:50:04In Nederland worden islamkritische cartoonisten (Gregorius Nekschot) aangepakt door Justitie. Bedenk dat als je Rutte nu hoort praten. reageer retweet
Zou wat zijn als ie daar in zn eentje staat. Tussen de duiven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:50 schreef L3gend het volgende:
[..]twitter:Wordsthatchange twitterde op woensdag 07-01-2015 om 17:01:53Heading to Dam square to refuse fear and be there for my French buddies. Join me Amsterdammers! #jesuischarlie http://t.co/HhmtmUAkVg reageer retweet
Misschien was jij het wel?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:47 schreef Yi-Long het volgende:
Iemand al de mogelijkheid gedropped dat het een false flag van de Mossad zou KUNNEN zijn?
Bij deze dan.
Als ze massaal de straat op waren gegaan zoals de Fransen dan had je dat echt wel gezien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:49 schreef Inspireme het volgende:
[..]
moslims heb je in alle maten en soorten. E cht kap
Ze komen eraan!quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:50 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
En waarschijnlijk zitten ze nu ergens ondergedoken in een pauperflat in één van de banlieusquote:
dit zegt echt helemaal niksquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:51 schreef mig72 het volgende:
[..]
Tel de feiten op bij elkaar:
gepleegd tegen een cartoonisten die tegen de islam waren
er werd allah snackbar geroepen
Nee. Dus?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...en nogmaals dus de vraag: is de aanslag al opgeeist waardoor we nu allemaal weten dat het door moslims is gedaan?
Poltiek uitbuiten nog voor het bloed opgedweild is kun je wel aan hem overlaten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wilders heeft toch vanmiddag de oorlog uitgeroepen? Zal weinig stils aan zijn dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
Ze vinden die gasten nooit meer.quote:
Tekeningen van Gregorius Nekschot islamkritisch bestempelen. Dan heb je de definitie van kritiek niet echt begrepen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RoelofBouwman twitterde op woensdag 07-01-2015 om 17:50:04In Nederland worden islamkritische cartoonisten (Gregorius Nekschot) aangepakt door Justitie. Bedenk dat als je Rutte nu hoort praten. reageer retweet
Door angst aanjagen win je niet maar dan heb je al verloren, ook als mensen zich even laten leiden door hun angst is de aangerichte schade niet meer ongedaan te maken. Mensen hebben een hekel aan mensen die hun bang maken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hier winnen terroristen. De komende dagen zullen mensen massaal Mohammed-cartoons delen en kranten zullen zulke cartoons afdrukken. Als dat overgewaaid is, dan durft niemand meer.
Triest, maar waar: hier hebben ze gewonnen. Niemand wil zijn leven geven voor een tekening.
Het enige wat we kunnen doen is heel hard terugslaan door fundamentalistische moslims extreem goed in de gaten te houden en wanneer mogelijk uit te zetten, op te sluiten of onder psychiatrische behandeling te stellen.
Zero tolerance beleid.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Niks uitzetten dan gaan ze terug naar een tokkieland waar ze oproepen om aanslagen te plegen. Dood is de enige oplossing voor ze.
Sorry dat ik zo hard klink maar kom op we kunnen ze niet als mensen behandelen.
Ja ik denk dat het iemand was die zijn lidmaatschap niet kon opzeggenquote:
Hoezo zegt het niks? Het waren oerchristelijke Amish die toch waren overgevlogen uit Pennsylvania.quote:
Mjah, ik lees me ook alleen maar even in buiten FOK! om, dus als er Israelische hooggeplaatste mensen ter plekke zijn ten tijde van de aanslag die foto's tweeten, en een paar dagen geleden al het nieuws over ontmoetingen tussen Mossad en arabieren in Parijs, tja.... dan hou ik nog even wat opties open, voor ik overhaast beschuldigend naar moslims wijs....quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, nog niemand was zo achterlijk om zich met die theorie voor schut te zetten. Toch dapper dat jij de last dan maar draagt.
False Flag, is dat het nieuwe wikipediawoordje van het jaar? Na Missing white Woman Syndrome?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:47 schreef Yi-Long het volgende:
Bij deze dan.
het kunnen toch imitators zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:53 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het iemand was die zijn lidmaatschap niet kon opzeggenDoe toch normaal joh
Ik zie hier anders moslimfundamentalisten hun zin krijgen. Dat lijkt toch verdacht veel op winst.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:52 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Door angst aanjagen win je niet maar dan heb je al verloren, ook als mensen zich even laten leiden door hun angst is de aangerichte schade niet meer ongedaan te maken. Mensen hebben een hekel aan mensen die hun bang maken.
Volgens mij hebben er een paar hun kloontjes van stal gehaald om lekker in de rondte te kunnen schreeuwenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja mensen kunnen zich niet echt gepast uiten
In Nederland wel ja. In Oeganda, Congo, India of Myanmar denken ze daar anders over.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:54 schreef mig72 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar extremistische christenen of boedhissten zijn nou een flink stuk minder gevaarlijk dan extremistische moslims.
LOKPOSTquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:50 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Achterlijk? Toch dapper dat je daar zo voor uitkomt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik lees me ook alleen maar even in buiten FOK! om, dus als er Israelische hooggeplaatste mensen ter plekke zijn ten tijde van de aanslag die foto's tweeten, en een paar dagen geleden al het nieuws over ontmoetingen tussen Mossad en arabieren in Parijs, tja.... dan hou ik nog even wat opties open, voor ik overhaast beschuldigend naar moslims wijs....
Maar goed, zo ben ik..
Ja dat kan, maar dan ga je niet zo aggeresief te werk. dus dat geloof ik absoluut niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het kunnen toch imitators zijn?doe toch normaal joh
Want de wetten zijn aangepast zodat ze hun gang kunnen gaan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zie hier anders moslimfundamentalisten hun zin krijgen. Dat lijkt toch verdacht veel op winst.
Doe ik al m'n hele leven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:54 schreef DieselTank het volgende:
Nou het word maar eens tijd dat ik een 9 milimeter in mijn broekzak meesjouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |