Nee, gewoon als tegenactie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:57 schreef Ceberut het volgende:
[..]
En dan? Zal dat de daders of potentiėle andere daders op andere gedachten brengen?
Ik hou nog even een open mind, jij sluit bij voorbaat zoiets uit. terwijl het echt niet de eerste keer zou zijn dat Mossad een false flag pleegt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Achterlijk? Toch dapper dat je daar zo voor uitkomt.
Tenzij het inderdaad een false flag is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
Dat die gasten nu weg zijn, betekent wrs wel dat ze morgen of overmorgen iig of in de toekomst weer wat anders gaan uithalen, denk ik. Ik bedoel, meestal vechten ze zich ter dood, omdat het binnen de islam een hele eer is om als zogenaamd martelaar te sterven, bovendien krijgen ze dan en trosje druiven in de hemel 0f 72 maagden al naar gelang hoe je het wil vertalen.
je bedoelt dat plaatje dat insinueert dat moslims dombo's zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Zipportal het volgende:
Wat een censuur hier.Zelfs de OP wordt braaf aangepakt.
![]()
Geen wonder dat "wij" afgeknald worden. Mentaliteit van stront.
Jij bent een turk?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker ik steun de Koerden ook niet omdat ze actief ons land stelen alleen hebben ze ook goede dingen gedaan voor ons.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je bedoelt dat plaatje dat insinueert dat moslims dombo's zijn?
ja heel veel voegde dat toe aan de OP
Grapje mag toch wel.... Maar het is wel enigzins de waarheid..quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En voor 1800 was het midden-oosten veel meer ontwikkelt dan Europa.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit had ik toegevoegd:
Och wat erg.
Waarschijnlijk moslims.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik hou nog even een open mind, jij sluit bij voorbaat zoiets uit. terwijl het echt niet de eerste keer zou zijn dat Mossad een false flag pleegt.
Zolang we niet weten wie de daders zijn, moeten we alle opties openhouden, lijkt me.
Goed plaatje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit had ik toegevoegd:
[ afbeelding ]
Och wat erg.
Wie moet die man voorstellen? Is hij representatief voor alle moslims? Opdonderen!quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit had ik toegevoegd:
[ afbeelding ]
Och wat erg.
Ik heb m'n opties even opengehouden en het is ook mogelijk dat jij de dader bent. De AIVD is ondertussen op weg naar je huis.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik hou nog even een open mind, jij sluit bij voorbaat zoiets uit. terwijl het echt niet de eerste keer zou zijn dat Mossad een false flag pleegt.
Zolang we niet weten wie de daders zijn, moeten we alle opties openhouden, lijkt me.
Sommige mensen hier beredeneren wel heel kort door de bocht ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nou dan maken hun grappige plaatjes over ons. dan is het wel eerlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
En voor 1800 was het midden-oosten veel meer ontwikkelt dan Europa.
Het plaatje dat suggereert dat waar islam heerst de ontwikkeling (praktisch) stilstaat, denk ik?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ehm, ik schrijf die bron niet 3 dagen geleden volgens mij. Ik doe alleen mijn huiswerk achter de schermen, terwijl iedereen hier er voor het gemakl alvast maar vanuit gaat dat het idd moslims zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ahja, geweldig bewijs om ook maar te insinueren dat de Joden er 'weer' mee te maken zullen hebben.
Eng figuur
Het speeluurtje is weer begonnen blijkbaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:59 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Wie moet die man voorstellen? Is hij representatief voor alle moslims? Opdonderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |