quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik heb m'n opties even opengehouden en het is ook mogelijk dat jij de dader bent. De AIVD is ondertussen op weg naar je huis.
Misschien schijten de eigenaren van FOK nu ook in hun broekquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Zipportal het volgende:
Wat een censuur hier.Zelfs de OP wordt braaf aangepakt.
![]()
Geen wonder dat "wij" afgeknald worden. Mentaliteit van stront.
Dat was een korte periode en ligt iets verder terug dan 1800quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
En voor 1800 was het midden-oosten veel meer ontwikkelt dan Europa.
Je doet wel erg je best om de Mossad in beeld te krijgen, beetje verdacht wel.....quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik hou nog even een open mind, jij sluit bij voorbaat zoiets uit. terwijl het echt niet de eerste keer zou zijn dat Mossad een false flag pleegt.
Zolang we niet weten wie de daders zijn, moeten we alle opties openhouden, lijkt me.
Waarheid .quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit had ik toegevoegd:
[ afbeelding ]
Och wat erg.
Tijd voor een alomvattend netwerk van camera's, voor onze veiligheid!!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:00 schreef Ketchupcurry het volgende:
Blijft opmerkelijk dat die gasten hebben kunnen ontkomen.
... en dat ze de informatie hadden dat er net op dat moment een vergadering was van die mensen op hun lijstje...quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:00 schreef Ketchupcurry het volgende:
Lijkt op die nazi propaganda over de Joden, heb je nieuwe untermenschen gevonden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit had ik toegevoegd:
[ afbeelding ]
Och wat erg.
Dat is toch niet zo gek? Redactievergadering op woensdag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en dat ze de informatie hadden dat er net op dat moment een vergadering was van die mensen op hun lijstje...
Je dacht dat moslims te dom zijn voor voorbereidingshandelingen of wat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en dat ze de informatie hadden dat er net op dat moment een vergadering was van die mensen op hun lijstje...
Kort? Van -2000 tot zo rond 1750 was het midden-oosten the place to be.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:00 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Dat was een korte periode en ligt iets verder terug dan 1800
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:00 schreef Ketchupcurry het volgende:
Naja het was bekend dat ze iedere woensdag een vergadering hielden, dat was niet zo moeilijk om te ontdekken denk ik zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Idd. Past zo in "der ewige jude".quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:01 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Lijkt op die nazi propaganda over de Joden, heb je nieuwe untermenschen gevonden?
Gaat sowieso niet werken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Tijd voor een alomvattend netwerk van camera's, voor onze veiligheid!!!!
Ik heb niks tegen de Turken of Koerden zolang we samen kunnen leven en dat de Koerden ons land niet steeltquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:01 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ah dan zijn de Turken en de Koerden zijn vijanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |