Die militairen bij de Eiffeltoren zijn daar zodat er daar niet zo snel een aanslag gepleegd kan worden..quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze teams hebben klaar staan voor dit soort gevallen.
Is iig nuttiger dan die militairen die willekeurig wat rondlopen bij de eiffeltoren/op de stations.
Waarom ingodsnaam een kloonquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij hebben er een paar hun kloontjes van stal gehaald om lekker in de rondte te kunnen schreeuwen
Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop dat de tekeningen van de omgekomen tekenaars de komende dagen overal te zien zullen zijn.
Durven ze niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop dat de tekeningen van de omgekomen tekenaars de komende dagen overal te zien zullen zijn.
De kranten zullen wel moeten bijna.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Loekie1 het volgende:
2edgy4mequote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Loekie1 het volgende:
Wat is uit de OP weg?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Zipportal het volgende:
Wat een censuur hier.Zelfs de OP wordt braaf aangepakt.
![]()
Geen wonder dat "wij" afgeknald worden. Mentaliteit van stront.
Wat word er dan verwijderd?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Zipportal het volgende:
![]()
Staan morgen in iedere krant en vandaag op elke website en in ieder nieuwsbulletin. Dat is het punt dus niet.quote:
of juist wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:55 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dan ga je niet zo aggeresief te werk. dus dat geloof ik absoluut niet.
Dat weet ik zeker ik steun de Koerden ook niet omdat ze actief ons land stelen alleen hebben ze ook goede dingen gedaan voor ons.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent een complete idioot. Maar goed, jij rent ook graag achter Koerden aan terwijl ze jouw volk flink hebben uitgedund.
En dan? Zal dat de daders of potentiële andere daders op andere gedachten brengen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Loekie1 het volgende:
Hm dat schijnt licht op een nieuwe optie inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
http://www.israelnational(...)/189492#.VK1hpSvF_dw
Er reageren hier mensen die het populistisch vinden dat je in baby's hakken met een mes bekritiseerd. Ik zou niet weten hoe je daar onder kan duiken qua niveau.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Waarom ingodsnaam een kloonAlsof je een naam hebt om hoog te houden op een open online forum
x 1000000
Daarom zei ik ook, het waren hoogstwaarschijnlijk die oerchristelijke Amisj uit Pennsylvania die dit op hun geweten hebben. Moet je maar weten hoeveel aanslagen ze op jaarbasis plegen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik kan ook Allah Ackbar roepen, en Israel heeft al een poosje iets tegen Frankrijk, vooral sinds ze achter de Palestijnse onafhankelijkheid staan. Daarnaast waren die cartoonisten ook niet vriendelijk tegen Israel.
Gast ze hebben jullie bijna van de aarde geveegd en dan ga je zeggen dat ze ook goeie dingen hebben gedaan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker ik steun de Koerden ook niet omdat ze actief ons land stelen alleen hebben ze ook goede dingen gedaan voor ons.
Ahja, geweldig bewijs om ook maar te insinueren dat de Joden er 'weer' mee te maken zullen hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
http://www.israelnational(...)/189492#.VK1hpSvF_dw
Nee, gewoon als tegenactie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:57 schreef Ceberut het volgende:
[..]
En dan? Zal dat de daders of potentiële andere daders op andere gedachten brengen?
Ik hou nog even een open mind, jij sluit bij voorbaat zoiets uit. terwijl het echt niet de eerste keer zou zijn dat Mossad een false flag pleegt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Achterlijk? Toch dapper dat je daar zo voor uitkomt.
Tenzij het inderdaad een false flag is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
Dat die gasten nu weg zijn, betekent wrs wel dat ze morgen of overmorgen iig of in de toekomst weer wat anders gaan uithalen, denk ik. Ik bedoel, meestal vechten ze zich ter dood, omdat het binnen de islam een hele eer is om als zogenaamd martelaar te sterven, bovendien krijgen ze dan en trosje druiven in de hemel 0f 72 maagden al naar gelang hoe je het wil vertalen.
je bedoelt dat plaatje dat insinueert dat moslims dombo's zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Zipportal het volgende:
![]()
Jij bent een turk?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker ik steun de Koerden ook niet omdat ze actief ons land stelen alleen hebben ze ook goede dingen gedaan voor ons.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je bedoelt dat plaatje dat insinueert dat moslims dombo's zijn?
ja heel veel voegde dat toe aan de OP
Grapje mag toch wel.... Maar het is wel enigzins de waarheid..quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En voor 1800 was het midden-oosten veel meer ontwikkelt dan Europa.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit had ik toegevoegd:
Och wat erg.
Waarschijnlijk moslims.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik hou nog even een open mind, jij sluit bij voorbaat zoiets uit. terwijl het echt niet de eerste keer zou zijn dat Mossad een false flag pleegt.
Zolang we niet weten wie de daders zijn, moeten we alle opties openhouden, lijkt me.
Goed plaatje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit had ik toegevoegd:
[ afbeelding ]
Och wat erg.
Wie moet die man voorstellen? Is hij representatief voor alle moslims? Opdonderen!quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit had ik toegevoegd:
[ afbeelding ]
Och wat erg.
Ik heb m'n opties even opengehouden en het is ook mogelijk dat jij de dader bent. De AIVD is ondertussen op weg naar je huis.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik hou nog even een open mind, jij sluit bij voorbaat zoiets uit. terwijl het echt niet de eerste keer zou zijn dat Mossad een false flag pleegt.
Zolang we niet weten wie de daders zijn, moeten we alle opties openhouden, lijkt me.
Sommige mensen hier beredeneren wel heel kort door de bocht ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nou dan maken hun grappige plaatjes over ons. dan is het wel eerlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
En voor 1800 was het midden-oosten veel meer ontwikkelt dan Europa.
Het plaatje dat suggereert dat waar islam heerst de ontwikkeling (praktisch) stilstaat, denk ik?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ehm, ik schrijf die bron niet 3 dagen geleden volgens mij. Ik doe alleen mijn huiswerk achter de schermen, terwijl iedereen hier er voor het gemakl alvast maar vanuit gaat dat het idd moslims zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ahja, geweldig bewijs om ook maar te insinueren dat de Joden er 'weer' mee te maken zullen hebben.
Eng figuur
Het speeluurtje is weer begonnen blijkbaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:59 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Wie moet die man voorstellen? Is hij representatief voor alle moslims? Opdonderen!
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik heb m'n opties even opengehouden en het is ook mogelijk dat jij de dader bent. De AIVD is ondertussen op weg naar je huis.
Misschien schijten de eigenaren van FOK nu ook in hun broekquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Zipportal het volgende:
![]()
Dat was een korte periode en ligt iets verder terug dan 1800quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
En voor 1800 was het midden-oosten veel meer ontwikkelt dan Europa.
Je doet wel erg je best om de Mossad in beeld te krijgen, beetje verdacht wel.....quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarheid .quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit had ik toegevoegd:
[ afbeelding ]
Och wat erg.
Tijd voor een alomvattend netwerk van camera's, voor onze veiligheid!!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:00 schreef Ketchupcurry het volgende:
Blijft opmerkelijk dat die gasten hebben kunnen ontkomen.
... en dat ze de informatie hadden dat er net op dat moment een vergadering was van die mensen op hun lijstje...quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:00 schreef Ketchupcurry het volgende:
Lijkt op die nazi propaganda over de Joden, heb je nieuwe untermenschen gevonden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit had ik toegevoegd:
[ afbeelding ]
Och wat erg.
Dat is toch niet zo gek? Redactievergadering op woensdag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en dat ze de informatie hadden dat er net op dat moment een vergadering was van die mensen op hun lijstje...
Je dacht dat moslims te dom zijn voor voorbereidingshandelingen of wat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en dat ze de informatie hadden dat er net op dat moment een vergadering was van die mensen op hun lijstje...
Kort? Van -2000 tot zo rond 1750 was het midden-oosten the place to be.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:00 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Dat was een korte periode en ligt iets verder terug dan 1800
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:00 schreef Ketchupcurry het volgende:
Naja het was bekend dat ze iedere woensdag een vergadering hielden, dat was niet zo moeilijk om te ontdekken denk ik zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Idd. Past zo in "der ewige jude".quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:01 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Lijkt op die nazi propaganda over de Joden, heb je nieuwe untermenschen gevonden?
Gaat sowieso niet werken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Tijd voor een alomvattend netwerk van camera's, voor onze veiligheid!!!!
Ik heb niks tegen de Turken of Koerden zolang we samen kunnen leven en dat de Koerden ons land niet steeltquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:01 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ah dan zijn de Turken en de Koerden zijn vijanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |