Die militairen bij de Eiffeltoren zijn daar zodat er daar niet zo snel een aanslag gepleegd kan worden..quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze teams hebben klaar staan voor dit soort gevallen.
Is iig nuttiger dan die militairen die willekeurig wat rondlopen bij de eiffeltoren/op de stations.
Waarom ingodsnaam een kloonquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij hebben er een paar hun kloontjes van stal gehaald om lekker in de rondte te kunnen schreeuwen
Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop dat de tekeningen van de omgekomen tekenaars de komende dagen overal te zien zullen zijn.
Durven ze niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoop dat de tekeningen van de omgekomen tekenaars de komende dagen overal te zien zullen zijn.
De kranten zullen wel moeten bijna.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Loekie1 het volgende:
2edgy4mequote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Loekie1 het volgende:
Wat is uit de OP weg?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Zipportal het volgende:
Wat een censuur hier.Zelfs de OP wordt braaf aangepakt.
![]()
Geen wonder dat "wij" afgeknald worden. Mentaliteit van stront.
Wat word er dan verwijderd?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Zipportal het volgende:
Wat een censuur hier.Zelfs de OP wordt braaf aangepakt.
![]()
Geen wonder dat "wij" afgeknald worden. Mentaliteit van stront.
Staan morgen in iedere krant en vandaag op elke website en in ieder nieuwsbulletin. Dat is het punt dus niet.quote:
of juist wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:55 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dan ga je niet zo aggeresief te werk. dus dat geloof ik absoluut niet.
Dat weet ik zeker ik steun de Koerden ook niet omdat ze actief ons land stelen alleen hebben ze ook goede dingen gedaan voor ons.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent een complete idioot. Maar goed, jij rent ook graag achter Koerden aan terwijl ze jouw volk flink hebben uitgedund.
En dan? Zal dat de daders of potentiële andere daders op andere gedachten brengen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef Loekie1 het volgende:
Hm dat schijnt licht op een nieuwe optie inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
http://www.israelnational(...)/189492#.VK1hpSvF_dw
Er reageren hier mensen die het populistisch vinden dat je in baby's hakken met een mes bekritiseerd. Ik zou niet weten hoe je daar onder kan duiken qua niveau.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:56 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Waarom ingodsnaam een kloonAlsof je een naam hebt om hoog te houden op een open online forum
x 1000000
Daarom zei ik ook, het waren hoogstwaarschijnlijk die oerchristelijke Amisj uit Pennsylvania die dit op hun geweten hebben. Moet je maar weten hoeveel aanslagen ze op jaarbasis plegen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik kan ook Allah Ackbar roepen, en Israel heeft al een poosje iets tegen Frankrijk, vooral sinds ze achter de Palestijnse onafhankelijkheid staan. Daarnaast waren die cartoonisten ook niet vriendelijk tegen Israel.
Gast ze hebben jullie bijna van de aarde geveegd en dan ga je zeggen dat ze ook goeie dingen hebben gedaan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:57 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat weet ik zeker ik steun de Koerden ook niet omdat ze actief ons land stelen alleen hebben ze ook goede dingen gedaan voor ons.
Ahja, geweldig bewijs om ook maar te insinueren dat de Joden er 'weer' mee te maken zullen hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
http://www.israelnational(...)/189492#.VK1hpSvF_dw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |