SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Klokov op 07-01-2015 15:48:20 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Waarom, Klok, waarom...?quote:
''Verlies deze strijd, win de oorlog.''quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:30 schreef fathank het volgende:
Maar niks zo dom als een verloren strijd beginnen. Soms moet je ff tactisch terugtrekken om later terug te kunnen slaan.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Brb, even de vrijheid van meningsuiting opgeven omdat sommige mensen het er niet mee eens zijn
Daarom dus bv morgen alle Europese kranten zo'n cartoon op de voorpagina + allemaal een abbo nemen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar niks zo dom als een verloren strijd beginnen. Soms moet je ff tactisch terugtrekken om later terug te kunnen slaan.
Oh de vrijheid van meningsuiting-oneliner. Doet het goed in deze tijden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Brb, even de vrijheid van meningsuiting opgeven omdat sommige mensen het er niet mee eens zijn
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ga er zoals altijd mee aan de slag
[..]
http://nieuws.vtm.be/buit(...)ging-je-suis-charlie
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ga er zoals altijd mee aan de slag
[..]
http://nieuws.vtm.be/buit(...)ging-je-suis-charlie
Nee kijk nou eens goed! Dat balletje komt terug omlaag. Bij mij zou ie verdwijnen!quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee kijk nou eens goed! Dat balletje komt terug omlaag. Bij mij zou ie verdwijnen!
Kijk, ik HAD nu ook een geweer kunnen pakken en Klokov af kunnen knallen vanwege een belediging. Ik koos zelfspot.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee kijk nou eens goed! Dat balletje komt terug omlaag. Bij mij zou ie verdwijnen!
Vriend jij bent zo ecto, die kogel blijft in de lucht hangen terwijl jij achteruit vliegt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, ik HAD nu ook een geweer kunnen pakken en Klokov af kunnen knallen vanwege een belediging. Ik koos zelfspot.(link naar t turken topic).
Plus dat ik zelf ook zat te gniffelen
Ik knikker voorover van dat paaltje af en land zo op Deuce en Weismanquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend jij bent zo ecto, die kogel blijft in de lucht hangen terwijl jij achteruit vliegt.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik knikker voorover van dat paaltje af en land zo op Deuce en Weisman
O wacht, de kogel van mijn geweer![]()
![]()
Dan pak ik wel pijl en boog. Dat kan ik wel. Zit in de familie.
Ik verschuil me achter je linker mem!quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verdedig je hoor angel, als de mocro's je willen slaan.
Welke mocro's?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verdedig je hoor angel, als de mocro's je willen slaan.
Ik moet toch weer eens vaker Southpark gaan kijkenquote:
Die uit 't turkentopic waarschijnlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |