Ook dat is geen goedpraten. De tering, denk anders eens na. Ik vind het trouwens geen verstandige tweet.quote:
En dit is relevant omdat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/algem(...)-1600.29309462.lynkx
Europa de Goeiste.
Dat is een trollaccount... toch?!quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Het is een false flag mensen.twitter:actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
Dat is idd wel het ergste, dat mensen die kritiek hebben op de islam nu een extra voorbeeld hebben. Die 12 doden, tja, das bijzaakquote:
Waar wordt ontkend dat moslims de daders zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ontkennen dat moslims de daders waren terwijl dat overduidelijk het geval is.
Je komt dan ook alleen in de politiek als je geestelijk beperkt bent en verder niks anders kan, dit bewijst deze stelling.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tering zegwat een goede politiek wordt er gedreven
Aaah ik zie het idd op mijn fb voorbij komen nuquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das echt iets van deze tijd. Er hoeft maar IETS te gebeuren en er is een groep aluhoedjes die het nep vindt, of een false flag, of CIA, of allemaal. Zie MH370, MH17, Kris/Lisanne, nu dit weer. Is er al een BNW topic?
Die gooien ze er al heel de tijd tussendoor, alleen bij de NOS versie ging het geluid op mute bij "allah akhbar"quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:03 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die op het dak van vluchtende journalisten had ik nog niet gezien... alleen die executie op straat.
Wilde haar een reactie sturen maar heb me in kunnen houden...quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Het is een false flag mensen.twitter:actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
GroenLinks trekt wel een hoop tuig aan, dus ik geloof het best.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is een trollaccount... toch?!
Daar staat nog niets van vast. Het lijkt me ook sterk dat het geen moslims waren, maar er wordt niets goedgepraat in die post.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ontkennen dat moslims de daders waren terwijl dat overduidelijk het geval is.
Lees gewoon terug.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar wordt ontkend dat moslims de daders zijn?
quote:Cartoonist Charbonnier ('Charb') tekende voor het laatste nummer van Charlie Hebdo onderstaande cartoon. De tekst luidt: 'Nog geen aanslagen in Frankrijk'. De jihadist zegt vervolgens: 'Maar wacht, we hebben nog tot het einde van januari om onze wensen te presenteren.' (In Frankrijk mag tot aan het eind van januari nieuwjaarswensen worden gegeven, red.)
Had ik het over FOK!, knul? Ik had het over ''linkse gekkies''. Wat zijn politici en aanhangers van GL? Heel goed.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:03 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Zit Carin van GroenLinks ook op FOK! dan?
Eens.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe is dat goedpraten? Zolang de daders niet bekend zijn is simpelweg niet met zekerheid te zeggen wat hun naam, afkomst, religie of motief is. Dus kunnen het - hoewel het daar niet op lijkt - ook niet-moslims zijn. Punt.
Dat is niet goedpraten, het is gewoon een constatering. Het maakt wat er gebeurd is absoluut niet minder erg.
Gewoon doen!quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:05 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wilde haar een reactie sturen maar heb me in kunnen houden...
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:05 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wilde haar een reactie sturen maar heb me in kunnen houden...
Er valt genoeg over te zeggen lijkt me.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan zeggen. Wat ze ook zeggen, het is niet oké?
Ik ben het eens met je eerste punten maar hoezo wil je alleen immigratie vanuit moslimlanden tegengaan? Wil je dat we paupers uit Nigeria en Zuid-Afrika wel binnenhalen? Wat is er mis met hoogopgeleide moslims binnenhalen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik wil extremistisch gedrag en extremistische uitingen veel harder aangepakt zien. Ik wil veel striktere eisen aan integratie, ik wil re-migratie stimuleren en ik wil een rem op immigratie vanuit moslimlanden, omdat het anders dweilen met de kraan op is, wat integratie betreft.
[..]
De ironie... - Als Wilders of een andere PVV'er de term "oorlog" in de mond neemt, is de wereld te klein en loopt poco-Nederland hier te schuimbekken. Maar nota bene de voorzitter van de Franse moslimraad gebruikt dezelfde kwalificatie.
Als ze gepakt worden komen die echt niet meer vrij hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:05 schreef Zipportal het volgende:
Wat is hard straffen, Sarkozy? Europa heeft niet eens de Doodstraf.![]()
Uurtje het park checken en schoffelen.
En ik maar denken dat het niet erger kon dan die PvdA'erquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:02 schreef Mani89 het volgende:
twitter:rickygervais twitterde op woensdag 07-01-2015 om 14:52:53If I believed in an all-powerful God I'd also assume he could do his own murders. reageer retweet
http://www.20minutes.fr/s(...)n-19e-arrondissementquote:Witness: They told me to tell the media they were AlQaida from Yemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |