abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148428548
quote:
Er is aanslag gepleegd op het hoofdkantoor van het satirische tijdschrift Charlie Hebdo in Parijs. Daarbij zijn volgens getuigen tien doden gevallen, melden Franse media.
NRC-correspondent Peter Vermaas woont vlakbij het kantoor:
quote:
Mogelijk tien doden bij schietincident bij Frans satirisch magazine
Foto: ANP
Gepubliceerd: 07 januari 2015 12:02
Laatste update: 07 januari 2015 12:10

In Parijs zijn woensdag mogelijk meedere doden en enkele gewonden gevallen toen met een automatisch wapen werd geschoten in het kantoor van het Franse satirische weekblad Charlie Hebdo.
Dat meldt de Franse krant Le Figaro.

De signaleringsdienst Itele meldt dat sprake is van tien doden en vijf gewonden.

Op de Boulevard Richard-Lenoir in het centrum van Parijs zou "een regen van kogels" zijn gevallen, waarbij ten ministe één agent werd geraakt.

Er zouden meerdere agenten op de plek van de aanslag aanwezig zijn. De schutter zou zeker dertig kogels hebben afgevuurd.

Het weekblad Charlie Hebdo is eerder doelwit geweest van een aanslag. Het tijdschrift aarzelt niet spotprenten te plaatsen van de profeet Mohamed.

Door: NU.nl

Ongecensureerde beelden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148428552
quote:
woensdag 7 januari 2015 14:57 schreef DrDentz het volgende:[/b]

[..]

Ik vraag me wel af of er ook moslims zijn die het oprecht niet vinden kunnen dat er zoveel mensen worden omgelegd om een paar tekeningen. Je ziet nu eigenlijk 3 categorieën: de 'terechte dood' roepers, de moslims die roepen dat het false flag is en dat Geert Wilders & co hier profijt van gaan hebben, en je hebt de stille instemmers, de meute zeg maar. Dat gaat toch best wel ver, ik kan me helemaal niet voorstellen dat ik zou vinden dat er iemand moet sterven om een tekening. Ik kan me niet eens voorstellen dat ik beledigd zou zijn door een tekening.
Hoeveel moslims waren er beledigd door de cartoons dan?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_148428559
Al die mensen ook die hier komen verkondigen dat het goedpraten is begonnen, terwijl niemand wat dan ook goedpraat (die idioten op marokkoforum uitgezonderd). _O-
pi_148428561
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:58 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Gewoon een auto in de fik dus.
Ja precies.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148428570
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:57 schreef havanagila het volgende:
Laat het goedpraten alvast beginnen. Walgelijke actie weer.
Dat kutvolk ook dat zegt: "Dit valt op geen enkele manier goed te praten."

JA, GOED DAT JE HET ER NOG EVEN BIJ ZEGT, IK TWIJFELDE EEN BEETJE!

:{
pi_148428571
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Valt mee.
Spannend. :N
pi_148428572
Slimme timing ook met die brandstichtingen in Zweden. Denk dat dit de druppel gaat zijn voor de minder stabiele Fransen met een moskee in de buurt.
pi_148428574
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:58 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dit is een troll jongens :P
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:59:28 #9
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_148428577
Goedemiddag, zow wat een nieuws en wat dichtbij. Gruwelijke beelden ook.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_148428582
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Tchock het volgende:
Al die mensen ook die hier komen verkondigen dat het goedpraten is begonnen, terwijl niemand wat dan ook goedpraat (die idioten op marokkoforum uitgezonderd). _O-
Volgens mij zijn die gasten op dat forum ook alleen maar stoer aan het doen. Hoop ik.
Tap tap tap
pi_148428586
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:58 schreef DroogDok het volgende:

[..]

heel veel - ook hadden ze de cartoons zelf nooit gezien
pi_148428590
quote:
Zodra je alle moslims niet beschouwd als potentiële terroristen blijk je al bezig te zijn met goedpraten.
pi_148428591
quote:
Vanaf 1 September 2014 geen stofzuiger boven 1600 Watt meer te koop binnen EU

Wie zijn slappe stofzuiger zat is en een krachtiger model wil aanschaffen, moet snel zijn. Per 1 september is de verkoop van stofzuigers met een vermogen van meer dan 1600 watt in de hele Europese Unie verboden.
http://www.nujij.nl/algem(...)-1600.29309462.lynkx

Europa de Goeiste.
pi_148428596
AFCA!
pi_148428614
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Captainp00face het volgende:

[..]

Zodra je alle moslims niet beschouwd als potentiële terroristen blijk je al bezig te zijn met goedpraten.
Jup. Ik ben doodsbang voor mijn buren momenteel, want wil niets goedpraten.
pi_148428618
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:51 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Nee, dat roepen sommige mensen altijd veel te snel.
Dan ken je de Fransen nog niet.

Let op mijn woorden. Dit betekent oorlog. Op welke manier weet ik nog niet, maar Frankrijk gaat dit, in tegenstelling tot Londen en Spanje, niet over z'n kant laten gaan.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_148428621
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef havanagila het volgende:
Slimme timing ook met die brandstichtingen in Zweden. Denk dat dit de druppel gaat zijn voor de minder stabiele Fransen met een moskee in de buurt.
Ja goed idee om een zwaar bewapende professionele hitsquad uit te dagen _O-
pi_148428633
quote:
Terecht dat mensen zich daar kwaad om maken, maar laten we nu alsjeblieft niet gaan doen alsof zij de spreekbuis vormen van Marokkaans Nederland. Dat is de FrontPage tenslotte ook niet.
pi_148428634
quote:
Het waren vader en dochter Le Pen zelf denk ik.
pi_148428635
quote:
:')

Hoe kunnen dit soort idioten Gekke Geertje ooit nog iets verwijten?
pi_148428636
quote:
_O-
Zal GL blij mee zijn.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_148428644
quote:
Ziek wijf. Die moeten ze aan der tieten opknopen
pi_148428645
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:44 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als ze zijn gevlucht weten we niet zeker dat het moslimsextremisten zijn.

Kunnen dat ook geroepen hebben om mensen op een verkeerd spoor te brengen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_148428653
Nieuwe beelden op NOS nu.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:01:31 #25
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_148428658
Ben benieuwd hoe ze de daders gaan vinden, ik hoop dat ze alles uit de kast zullen halen om deze idioten te achterhalen.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  Forum Admin woensdag 7 januari 2015 @ 15:01:33 #26
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_148428660
quote:
Die mensen zitten zo, zo verschrikkelijk in dat stampvoetende politieke rolletje van ze. Gadverdamme.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:01:34 #27
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_148428661
quote:
9s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:00 schreef Karrs het volgende:

[..]

Let op mijn woorden. Dit betekent oorlog. Op welke manier weet ik nog niet, maar Frankrijk gaat dit, in tegenstelling tot Londen en Spanje, niet over z'n kant laten gaan.
De Fransen pakken een paar gekkies op doen net alsof dat de daders zijn en gooien het op een aandoening.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_148428664
quote:

[..]

Ze mogen wel eens een oorlog voeren tegen die verrekte verschrikkelijke banlieus van ze.
Allah Al Watan Al Malik
pi_148428670
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Gaat-ie weer lekker met je grote duim, held op sokken?
Van mij mag iedereen tekenen wat ie wil.
pi_148428671
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die gasten op dat forum ook alleen maar stoer aan het doen. Hoop ik.
Nee hoor, die reacties zijn typerend voor wat moslims werkelijk vinden.
Net zoals dat 75% van de Nedermoslims de Syriëgangers als helden zien.
pi_148428672
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

En wat wordt er dan precies goedgepraat?
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:01:46 #32
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_148428673
quote:
;(
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:01:47 #33
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_148428674
quote:
Heel relevant :')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_148428678
quote:

[..]

Hadden de Fransen niet de uitdrukking Laissez-Faire uitgevonden? We gaan het zien. Ik denk dat het overwaait, gezien het feit dat het niet duidelijk is met wie de oorlog dient te worden uitgevochten.
pi_148428681
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef computergirl het volgende:

[..]

heel veel - ook hadden ze de cartoons zelf nooit gezien
Hoeveel is heel veel? 30% van de moslims? 60% 90%?
pi_148428682
De idioten konden niet begrijpen wat satire inhoudt. IS al lang zo...
Trump: eerst chaos, dan armoe..
pi_148428686
Sowieso GroenLinks :') :')
pi_148428693
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dat kutvolk ook dat zegt: "Dit valt op geen enkele manier goed te praten."

JA, GOED DAT JE HET ER NOG EVEN BIJ ZEGT, IK TWIJFELDE EEN BEETJE!

:{
Wat moeten ze dan zeggen. Wat ze ook zeggen, het is niet oké?
pi_148428697
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:01 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Die mensen zitten zo, zo verschrikkelijk in dat stampvoetende politieke rolletje van ze. Gadverdamme.
pi_148428700
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

Hoe is dat goedpraten? Zolang de daders niet bekend zijn is simpelweg niet met zekerheid te zeggen wat hun naam, afkomst, religie of motief is. Dus kunnen het - hoewel het daar niet op lijkt - ook niet-moslims zijn. Punt.

Dat is niet goedpraten, het is gewoon een constatering. Het maakt wat er gebeurd is absoluut niet minder erg.
pi_148428701
quote:
De tering :{
pi_148428704
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:54 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Niemand gaat je een extremist noemen omdat je zulke paupers het land uit wil hebben hoor.

Maar volgens mij wil jij alle moslims weg hebben, ook degenen die dit zwaar afkeuren.
Nee. Ik wil extremistisch gedrag en extremistische uitingen veel harder aangepakt zien. Ik wil veel striktere eisen aan integratie, ik wil re-migratie stimuleren en ik wil een rem op immigratie vanuit moslimlanden, omdat het anders dweilen met de kraan op is, wat integratie betreft.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:54 schreef Frutsel het volgende:

[..]

De ironie... - Als Wilders of een andere PVV'er de term "oorlog" in de mond neemt, is de wereld te klein en loopt poco-Nederland hier te schuimbekken. Maar nota bene de voorzitter van de Franse moslimraad gebruikt dezelfde kwalificatie.
  Redactie Frontpage woensdag 7 januari 2015 @ 15:02:37 #43
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148428706
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:01 schreef Molurus het volgende:
Nieuwe beelden op NOS nu.
Zijn dezelfde beelden alleen nu ondertiteld.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:02:38 #44
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_148428708
Het is een false flag mensen.
actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30 Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:02:43 #45
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_148428710
quote:
Ongelooflijk. :N
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_148428711
quote:
Tijd om de politiek te vervangen hier.

Ontopic, interessant artikel van Inspire:

Quoting Osama bin Laden, he states: "Jihadi operations in the West are messages as much as they are revenge," and focuses his main argument on the idea that the mujahideen are not enemies of the American people, but only of their government and leaders. He adds: "This war is not your war. It is the war of the 1%." The article references the Occupy Wall Street movement in order to show the discrepancies between the American people's interest and that of their government.

The author concludes with a threat: "Today, I convey this message to the 99%. Do not be deceived by your government. The Battle of Marathon proved that the Persians are not invincible, and the Bombings of the Marathon proved that America can be hit inside its backyard with lone Jihad. So take what is yours. Say enough is enough. And stop the war. If not, beware of what was inspired on the Ides of March: car bombs are to be taken seriously."

"On April 15, 2004, Sheikh Usāma bin Laden - may Allāh accept his martyrdom - offered to cease jihadi operations in Western countries that withdraw their troops from Muslim nations. This message came subsequent to the blessed Madrid Bombings to make it clear that Jihadi operations in the West are messages as much as they are revenge. Apart from Spain, the Western population did not take the audio message seriously. Therefore, another message had to be sent.

"On April 15, 9 years after the message of Sheikh Usāma, Tamerlan Tsarnaev set out to send his message to recipients further than 26 miles. He had to outrun Pheidippides hundredfold to achieve his goal. Tamerlan was determined. He echoed the legendary Battle of Marathon, 490 BC. While the marathoners were sweating to reach the finish line, Tamerlan's message boomed and its echoes spread throughout the Americas and across the Atlantic to Europe:

"To those who realize the stake they are at. To those who put their country's interest above the warlords' interest. To the 99% of the American people. I do not address Obama or the Congress. I do not address those who think of you as pawns and themselves as the King. I address you the American citizen because the game is in your hands. You are the only one who can stop yourself and your economy from bleeding. Just take the right moves and things will be good for you:

"This war is not your war. It is the war of the 1%. But you are the one paying the price. And the wave of vengeance will eventually drown you. I know you may wonder why you have to be punished for the sins of the 1%. The answer is simple. You are the people. And the claim is 'your government is of the people, by the people, for the people'. It is not fair that you take credit for any success and fail to be punished for any failure. In short, you are the rightful ruler of your country. You are the majority. All credit, both good and bad, is yours.

"I thought well of you when you occupied Wall Street. But the real problem does not lie in Wall Street, it lies in the Pentagon. That is where your blood and money is being wasted. I don't say you go there and occupy it; no, that is the job of an invader. I want you to take it back in your hands. To be responsible. By any means necessary. Or else, we will remember another battle, or maybe a massacre.

"The war in 'Iraq was not your war. But it was fought in your name. You stood still, doing nothing. Hundreds of thousands were killed. Your army was defeated. They ran away. You welcomed them as heroes. The warlord Bush was not accounted for. Neither was his sidekick, Dick Cheney.

"The war in Afghanistan is not your war. It is also being fought in your name. Your forces invaded another country, using the taxpayer's money, your money. They waste others' security by your money. You do nothing to stop that. How do you expect then to live in peace? Your money supports the occupier Israel to oppress Palestinians in their land. Tell me, is it fair that you live in peace while Palestinians' houses are demolished by Israeli bulldozers funded by your tax money? Is it fair that your child goes to school safely while the Palestinian child searches for a surviving toy beneath the rubble?

"Is funding Israel that important to you? Sit down and think. Why are your forces occupying the Arabian Peninsula? What do you benefit as a citizen?

"My message to you is an echo of the famous oath of Sheikh Usāma - may Allāh accept his martyrdom. You will never enjoy peace until our people in Palestine live in peace and you remove your forces from the Arabian Peninsula and other Muslim lands."

"Today, I convey this message to the 99%. Do not be deceived by your government. The Battle of Marathon proved that the Persian are not invincible, and the Bombings of the Marathon proved that America can be hit inside its backyard with lone Jihad. So take what is yours. Say enough is enough. And stop the war. If not, beware of what was inspired on the Ides of March: car bombs are to be taken seriously. And what we have presented the Muslim ummah here is more bitter and painful."
pi_148428714
quote:
Mijn god :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_148428718
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het is straattuig op het internet. Die gasten zijn nog dom genoeg om zichzelf neer te schieten als je een pistool in hun handen duwt.
NEE!
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:03:11 #50
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_148428731
quote:
quote:
Hier je antwoord.
Bedankt Hans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')