sorry, wat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Het is een false flag mensen.twitter:actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
Das echt iets van deze tijd. Er hoeft maar IETS te gebeuren en er is een groep aluhoedjes die het nep vindt, of een false flag, of CIA, of allemaal. Zie MH370, MH17, Kris/Lisanne, nu dit weer. Is er al een BNW topic?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die mensen zitten zo, zo verschrikkelijk in dat stampvoetende politieke rolletje van ze. Gadverdamme.
Tering zegquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Het is een false flag mensen.twitter:actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
Die op het dak van vluchtende journalisten had ik nog niet gezien... alleen die executie op straat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn dezelfde beelden alleen nu ondertiteld.
Ontkennen dat moslims de daders waren terwijl dat overduidelijk het geval is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En wat wordt er dan precies goedgepraat?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Wat een zware grove beschuldiging dit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Ook dat is geen goedpraten. De tering, denk anders eens na. Ik vind het trouwens geen verstandige tweet.quote:
En dit is relevant omdat?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/algem(...)-1600.29309462.lynkx
Europa de Goeiste.
Dat is een trollaccount... toch?!quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Dat is idd wel het ergste, dat mensen die kritiek hebben op de islam nu een extra voorbeeld hebben. Die 12 doden, tja, das bijzaakquote:
Waar wordt ontkend dat moslims de daders zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ontkennen dat moslims de daders waren terwijl dat overduidelijk het geval is.
Je komt dan ook alleen in de politiek als je geestelijk beperkt bent en verder niks anders kan, dit bewijst deze stelling.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tering zegwat een goede politiek wordt er gedreven
Aaah ik zie het idd op mijn fb voorbij komen nuquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das echt iets van deze tijd. Er hoeft maar IETS te gebeuren en er is een groep aluhoedjes die het nep vindt, of een false flag, of CIA, of allemaal. Zie MH370, MH17, Kris/Lisanne, nu dit weer. Is er al een BNW topic?
Die gooien ze er al heel de tijd tussendoor, alleen bij de NOS versie ging het geluid op mute bij "allah akhbar"quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:03 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die op het dak van vluchtende journalisten had ik nog niet gezien... alleen die executie op straat.
Wilde haar een reactie sturen maar heb me in kunnen houden...quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:02 schreef Mani89 het volgende:
GroenLinks trekt wel een hoop tuig aan, dus ik geloof het best.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is een trollaccount... toch?!
Daar staat nog niets van vast. Het lijkt me ook sterk dat het geen moslims waren, maar er wordt niets goedgepraat in die post.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ontkennen dat moslims de daders waren terwijl dat overduidelijk het geval is.
Lees gewoon terug.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar wordt ontkend dat moslims de daders zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |