Parijs ligt verder van Nederland dan Brussel hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:28 schreef Skv het volgende:
Ah, na Brussel nu Parijs. De ellende komt aardig deze kant op.
Dat is ook het enige positieve aan dit extra nieuwsberichtquote:
Omdat je vraag nergens over gaat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een serieus antwoord geven?
Ik had in Parijs kunnen zijn. Waar kan ik mijn geld ophalen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:17:13OPROEP: Ben jij als Nederlander in #Parijs? Mail dan naar nieuwsdienst@telegraaf.nl. reageer retweet
Extremisten zijn er alleen op uit om rotzooi te scheppen ze zouden het liefst hebben dat er een grote oorlog tussen groepen ontstaat want dan neemt hun steun alleen maar toe.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:39 schreef Ferdo het volgende:
En zo snijden ze zich nog dieper in de vingers. Goed bezig, hoor.
Want je had eerst een fantastisch positief beeld bij terroristen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:39 schreef Ferdo het volgende:
En zo snijden ze zich nog dieper in de vingers. Goed bezig, hoor.
Denk je nog steeds dat demonstraties "niets zouden helpen"?quote:
Misschien kan je nu een vriendje van Sjuul worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik had in Parijs kunnen zijn. Waar kan ik mijn geld ophalen?
Ja, spuit 11. Lees even terug ofzo, ik ga het niet voor de vijfde keer uitleggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:40 schreef inZanity het volgende:
Parijs ligt verder van Nederland dan Brussel
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn wekker ging al om 7.30 uur.
Dat is vermoedelijk wel het doel van moslimextremisten ja; sympathie kweken onder westerlingen.quote:
Ze waren met z'n tweeën.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Twiitch het volgende:
Hoeveelste actie van een mentaal zieke lone wolf is dit al?
Randmongool of niet, in deze 21ste eeuw word je sneller gehoord door gebruik te maken van de media, dan een negatieve connotatie aan te duiden met een bom of uiting van geweld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo nou weer een Arabische thinktank. Het zijn gewoon randmongolen.
Preventief ruimen is wat ze willen. Maar ja, moslims zijn geen pluimvee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een aantal. Je doet er alleen niet zoveel aan.
Niet, zouden meerdere daders zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Twiitch het volgende:
Hoeveelste actie van een mentaal zieke lone wolf is dit al?
Geheh subtielquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat demonstraties "niets zouden helpen"?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is vermoedelijk wel het doel van moslimextremisten ja; sympathie kweken onder westerlingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |