En mensen die dit soort one-liners eruit gooien om de discussie te doden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef inZanity het volgende:
Mensen die nu weer miljarden moslims over een hoop gooien door de daden van een paar van dit soort debielen
Wie is Sjuul?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan je nu een vriendje van Sjuul worden.
Neem nog een pilletje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:42 schreef Loekie1 het volgende:
God is blij dat de slachtoffers de wereld gewaarschuwd hebben met hun cartoons tegen deze destructieve religie. RIP
Terecht. Elke dode die hier door een Moslim-extremist wordt veroorzaakt, daar mogen wat mij betreft 100 Moslim-extremisten voor dood. En bij de volgende keer 200.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Molurus het volgende:
Hiervoor moet natuurlijk weer een willekeurig land in het MO worden platgebombardeerd.
De wapenindustrie wrijft in haar handjes.
Ik vraag gewoon iets. Ik zie een Marokkaanse vlag met daarnaast de vlag van die terroristische apartheidsstaat? Ik vind dat vreemd, daarom vraag ik het.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat je vraag nergens over gaat.
Dus dit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef inZanity het volgende:
Mensen die nu weer miljarden moslims over een hoop gooien door de daden van een paar van dit soort debielen
Welke discussie precies?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En mensen die dit soort one-liners eruit gooien om de discussie te doden.![]()
Het wordt inderdaad een beetje veel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Twiitch het volgende:
Hoeveelste actie van een mentaal zieke lone wolf is dit al? Ze staan uiteraard allemaal los van elkaar, er is geen enkele factor die deze daden met elkaar verbind. Volstrekt willekeurig.
Ging ook niet om de daders. Maar juist bredere samenleving. Maar goed, "oorverdovende stilte" maar wel een demo als Israelische losgaat over een jaar op Gaza.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Geheh subtiel![]()
Maar deze daders hebben toch geen boodschap aan demo's.
De meeste moslims zijn geen extremisten. En met willekeurig schieten op moslims neemt het geweld alleen (terecht) toe.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:43 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Terecht. Elke dode die hier door een Moslim-extremist wordt veroorzaakt, daar mogen wat mij betreft 100 Moslim-extremisten voor dood. En bij de volgende keer 200.
Van die honden die zich nu drukker gaan maken over intolerantie naar moslims dan over de dodenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En mensen die dit soort one-liners eruit gooien om de discussie te doden.![]()
De opkomst van IS.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Twiitch het volgende:
Hoeveelste actie van een mentaal zieke lone wolf is dit al? Ze staan uiteraard allemaal los van elkaar, er is geen enkele factor die deze daden met elkaar verbind. Volstrekt willekeurig.
Daar is niks vreemds aan - Marokko en Israël hebben meer overeenkomsten dan je weet. Onder de politieke radar zijn het uiterst bevriende staten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon iets. Ik zie een Marokkaanse vlag met daarnaast de vlag van die terroristische apartheidsstaat? Ik vind dat vreemd, daarom vraag ik het.
De vergoeilijkers moeten hun grenzen elke keer weer een stukje verleggen om de boel voor zichzelf goed te praten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Twiitch het volgende:
Maar dan wel die hier in Europa zitten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:43 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Terecht. Elke dode die hier door een Moslim-extremist wordt veroorzaakt, daar mogen wat mij betreft 100 Moslim-extremisten voor dood. En bij de volgende keer 200.
Mods hebben het drukker met posts verwijderen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Een reeksje zou wel handig zijn voor er straks weer 86 topics deel 2 worden geopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |