En mensen die dit soort one-liners eruit gooien om de discussie te doden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef inZanity het volgende:
Mensen die nu weer miljarden moslims over een hoop gooien door de daden van een paar van dit soort debielen
Wie is Sjuul?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan je nu een vriendje van Sjuul worden.
Neem nog een pilletje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:42 schreef Loekie1 het volgende:
God is blij dat de slachtoffers de wereld gewaarschuwd hebben met hun cartoons tegen deze destructieve religie. RIP
Terecht. Elke dode die hier door een Moslim-extremist wordt veroorzaakt, daar mogen wat mij betreft 100 Moslim-extremisten voor dood. En bij de volgende keer 200.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Molurus het volgende:
Hiervoor moet natuurlijk weer een willekeurig land in het MO worden platgebombardeerd.
De wapenindustrie wrijft in haar handjes.
Ik vraag gewoon iets. Ik zie een Marokkaanse vlag met daarnaast de vlag van die terroristische apartheidsstaat? Ik vind dat vreemd, daarom vraag ik het.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat je vraag nergens over gaat.
Dus dit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef inZanity het volgende:
Mensen die nu weer miljarden moslims over een hoop gooien door de daden van een paar van dit soort debielen
Welke discussie precies?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En mensen die dit soort one-liners eruit gooien om de discussie te doden.![]()
Het wordt inderdaad een beetje veel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Twiitch het volgende:
Hoeveelste actie van een mentaal zieke lone wolf is dit al? Ze staan uiteraard allemaal los van elkaar, er is geen enkele factor die deze daden met elkaar verbind. Volstrekt willekeurig.
Ging ook niet om de daders. Maar juist bredere samenleving. Maar goed, "oorverdovende stilte" maar wel een demo als Israelische losgaat over een jaar op Gaza.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Geheh subtiel![]()
Maar deze daders hebben toch geen boodschap aan demo's.
De meeste moslims zijn geen extremisten. En met willekeurig schieten op moslims neemt het geweld alleen (terecht) toe.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:43 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Terecht. Elke dode die hier door een Moslim-extremist wordt veroorzaakt, daar mogen wat mij betreft 100 Moslim-extremisten voor dood. En bij de volgende keer 200.
Van die honden die zich nu drukker gaan maken over intolerantie naar moslims dan over de dodenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En mensen die dit soort one-liners eruit gooien om de discussie te doden.![]()
De opkomst van IS.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Twiitch het volgende:
Hoeveelste actie van een mentaal zieke lone wolf is dit al? Ze staan uiteraard allemaal los van elkaar, er is geen enkele factor die deze daden met elkaar verbind. Volstrekt willekeurig.
Daar is niks vreemds aan - Marokko en Israël hebben meer overeenkomsten dan je weet. Onder de politieke radar zijn het uiterst bevriende staten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon iets. Ik zie een Marokkaanse vlag met daarnaast de vlag van die terroristische apartheidsstaat? Ik vind dat vreemd, daarom vraag ik het.
De vergoeilijkers moeten hun grenzen elke keer weer een stukje verleggen om de boel voor zichzelf goed te praten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Twiitch het volgende:
Maar dan wel die hier in Europa zitten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:43 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Terecht. Elke dode die hier door een Moslim-extremist wordt veroorzaakt, daar mogen wat mij betreft 100 Moslim-extremisten voor dood. En bij de volgende keer 200.
Mods hebben het drukker met posts verwijderen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Een reeksje zou wel handig zijn voor er straks weer 86 topics deel 2 worden geopend.
Maak jij je druk om de doden dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:43 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Van die honden die zich nu drukker gaan maken over intolerantie naar moslims dan over de doden
twitter:AriejanKorteweg twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:43:28Hier hele interview (2013) met Charb van Charlie Hebdo.'Meer kans op fietsongeluk dan terroristische aanslag.' http://t.co/gTrOACTzW7 reageer retweet
Daar kun je maar beter wel vanuit gaan tegenwoordig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
De meeste moslims zijn geen extremisten.
Welkom in 2015.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:44 schreef Snowballed het volgende:
Mensen die mensen beschieten om een tekeningetje...
lolquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hoofdredacteur van de Telegraaf.
Alleen omdat we malloten in onze samenleving toelaten die niet begrijpen wat vrijheid van meningsuiting is en hun eigen geloof niet kunnen relativeren.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:30 schreef inZanity het volgende:
Verschrikkelijk dit. Overigens ook wel erg debiele spotprenten. Snappen ze dan echt niet dat dat vragen om problemen is?
Ja, dat zal vrede brengen die aanname.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Daar kun je maar beter wel van uitgaan tegenwoordig.
Blijkbaar mag de waarheid niet uitgesproken worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mods hebben het drukker met posts verwijderen.
Gewoon willekeurig moslims in Europa afschieten ja?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:44 schreef budvar het volgende:
[..]
Maar dan wel die hier in Europa zitten.
Wat is "de waarheid" dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Blijkbaar mag de waarheid niet uitgesproken worden.
Gebeurde dat in 1630 niet ook al?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Welkom in 2015.
Maar goed, dat is dan ook onze jaartelling.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-verachten~a3373039/twitter:AriejanKorteweg twitterde op woensdag 07-01-2015 om 12:43:28Hier hele interview (2013) met Charb van Charlie Hebdo.'Meer kans op fietsongeluk dan terroristische aanslag.' http://t.co/gTrOACTzW7 reageer retweet
Nee, je mag niet oproepen tot geweld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef budvar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef Monolith het volgende:
Het ergste aan dit nieuws is nog wel dat nu die in elkaar gemepte nicht uit Parijs bij DWDD het nieuws ongetwijfeld mag gaan duiden.
Oproepen tot genocide mag nou eenmaal niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Kijk het nieuws eens, er gaat een wereld voor je open. Een wereld waarin duizenden moslims dit soort dingen dagelijks doen. Zoek maar eens op: IS, Boko haram, Al shabab, Boko Haram en nog meer van dat soort ellende, vind je tussen het reguliere 'moslims blazen of schieten iets aan bonken' nieuws.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:30 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ehm, ik zie anders niet dagelijks duizenden moslims dit soort dingen doen, jij wel?
Haha idd, gaat nergens over.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:44 schreef Snowballed het volgende:
Mensen die mensen beschieten om een tekeningetje...
Kom op zeg, iedereen begrijpt toch wel wat Frans.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:42 schreef maryen65 het volgende:
Mensen die hier teksten plaatsen in het Frans, kunnen jullie de vertaling eronder zetten niet iedereen kent de Franse taal
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:42 schreef Loekie1 het volgende:
God is blij dat de slachtoffers de wereld gewaarschuwd hebben met hun cartoons tegen deze destructieve religie. RIP
Dat het moslims zijn die deze aanslag gepleegd hebben.quote:
Ik vind beiden heel erg.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:43 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Van die honden die zich nu drukker gaan maken over intolerantie naar moslims dan over de doden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |