Extremisten zijn er alleen op uit om rotzooi te scheppen ze zouden het liefst hebben dat er een grote oorlog tussen groepen ontstaat want dan neemt hun steun alleen maar toe.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:39 schreef Ferdo het volgende:
En zo snijden ze zich nog dieper in de vingers. Goed bezig, hoor.
Want je had eerst een fantastisch positief beeld bij terroristen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:39 schreef Ferdo het volgende:
En zo snijden ze zich nog dieper in de vingers. Goed bezig, hoor.
Denk je nog steeds dat demonstraties "niets zouden helpen"?quote:
Misschien kan je nu een vriendje van Sjuul worden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik had in Parijs kunnen zijn. Waar kan ik mijn geld ophalen?
Ja, spuit 11. Lees even terug ofzo, ik ga het niet voor de vijfde keer uitleggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:40 schreef inZanity het volgende:
Parijs ligt verder van Nederland dan Brussel
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn wekker ging al om 7.30 uur.
Dat is vermoedelijk wel het doel van moslimextremisten ja; sympathie kweken onder westerlingen.quote:
Ze waren met z'n tweeën.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Twiitch het volgende:
Hoeveelste actie van een mentaal zieke lone wolf is dit al?
Randmongool of niet, in deze 21ste eeuw word je sneller gehoord door gebruik te maken van de media, dan een negatieve connotatie aan te duiden met een bom of uiting van geweld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo nou weer een Arabische thinktank. Het zijn gewoon randmongolen.
Preventief ruimen is wat ze willen. Maar ja, moslims zijn geen pluimvee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een aantal. Je doet er alleen niet zoveel aan.
Niet, zouden meerdere daders zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Twiitch het volgende:
Hoeveelste actie van een mentaal zieke lone wolf is dit al?
Geheh subtielquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat demonstraties "niets zouden helpen"?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is vermoedelijk wel het doel van moslimextremisten ja; sympathie kweken onder westerlingen.
En mensen die dit soort one-liners eruit gooien om de discussie te doden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef inZanity het volgende:
Mensen die nu weer miljarden moslims over een hoop gooien door de daden van een paar van dit soort debielen
Wie is Sjuul?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan je nu een vriendje van Sjuul worden.
Neem nog een pilletje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:42 schreef Loekie1 het volgende:
God is blij dat de slachtoffers de wereld gewaarschuwd hebben met hun cartoons tegen deze destructieve religie. RIP
Terecht. Elke dode die hier door een Moslim-extremist wordt veroorzaakt, daar mogen wat mij betreft 100 Moslim-extremisten voor dood. En bij de volgende keer 200.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef Molurus het volgende:
Hiervoor moet natuurlijk weer een willekeurig land in het MO worden platgebombardeerd.
De wapenindustrie wrijft in haar handjes.
Ik vraag gewoon iets. Ik zie een Marokkaanse vlag met daarnaast de vlag van die terroristische apartheidsstaat? Ik vind dat vreemd, daarom vraag ik het.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat je vraag nergens over gaat.
Dus dit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef inZanity het volgende:
Mensen die nu weer miljarden moslims over een hoop gooien door de daden van een paar van dit soort debielen
Welke discussie precies?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En mensen die dit soort one-liners eruit gooien om de discussie te doden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |