beetje slordig geschreven dit cor, nu lijkt het net alsof je de terroristen financieel gaat steunenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben zo langzamerhand wel klaar met die "moslim"terroristen. Verder snap ik niet waarom je een geloof zou willen belijden waar dit soort lieden zich mee afficheert.
Verder ga ik gewoon een abonnement nemen of ze financieel steunen. Gewoon uit principe.
Fucking haatbaarden hopelijk worden ze kapot gedroned in dat Kalifaat van ze.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben zo langzamerhand wel klaar met die "moslim"terroristen. Verder snap ik niet waarom je een geloof zou willen belijden waar dit soort lieden zich mee afficheert.
Verder ga ik gewoon een abonnement nemen of ze financieel steunen. Gewoon uit principe.
Ik wilde serieus er nog achter typen "JA IK TYPTE BEWUST FUST" maar dacht dat dat niet nodig zou zijn en dat ik dan weer op m'n flikker (hihi) zou krijgen omdat ik weer over seks typ.quote:
Eleiko is ook een terrorist?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:43 schreef seto het volgende:
[..]
beetje slordig geschreven dit cor, nu lijkt het net alsof je de terroristen financieel gaat steunen
Ik heb een semi scharrel love interest in Israel op dit moment....... reisbureau's willen me er niet heen laten gaan. Code... ik meen oranje. Dus niet super negatief reisadvies, maar wel dat de bureau's de reizen niet aanbieden. Wordt dus zelf regelen. Maar dan wordt t ook een nieuw paspoort, want er zitten moslim stempels in de mijne.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:45 schreef fathank het volgende:
Ik denk dat ik ga emigreren naar Israël, die Netanyahu weet tenminste hoe je dat soort lui aanpakt.
Post aangepast.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:43 schreef seto het volgende:
[..]
beetje slordig geschreven dit cor, nu lijkt het net alsof je de terroristen financieel gaat steunen
Crips is kei pro-ho hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:48 schreef Sapstengel het volgende:
Alles komt goed jongens
[ afbeelding ]
inb4 crip
Er bestaan geen religies van de vrede (meer).quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:50 schreef 16meter het volgende:
De religie van de vrede laat zich weer eens van z'n beste kant zien.
Gewoon ff een spotprent tekenen, ben je er zo vanaf.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Peppie en kokkie staat op en ik mag niets anders opzetten. Shoot me
Wat een slappe lul is die Hollande ook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:24 schreef Klokov het volgende:
Vraag me af wat voor speech Hollande gaat houden.
edit: speech is hier te zien: http://www.bbc.com/news/world-europe-30710883
Ticket boeken, overnachten bij je scharrel. niet zo moeilijk toch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een semi scharrel love interest in Israel op dit moment....... reisbureau's willen me er niet heen laten gaan. Code... ik meen oranje. Dus niet super negatief reisadvies, maar wel dat de bureau's de reizen niet aanbieden. Wordt dus zelf regelen. Maar dan wordt t ook een nieuw paspoort, want er zitten moslim stempels in de mijne.
Gedoe allemaal zeg
Onzin natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er bestaan geen religies van de vrede (meer).
haha je word gew haar gay-bffquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Crips is kei pro-ho hoor
Ze wil altijd dat ik bij hara kom eten.
Wait....Zou ze me willen vergiftigen?
Staat ie al met de witte vlag te zwaaien?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat een slappe lul is die Hollande ook.
Dat is wel iets lastiger dan dat je t nu voorsteltquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Ticket boeken, overnachten bij je scharrel. niet zo moeilijk toch?
Nee Braboquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha je word gew haar gay-bff
hey angel ben je ook limbo
http://nos.nl/livestream/(...)-aanslag-parijs.htmlquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Peppie en kokkie staat op en ik mag niets anders opzetten. Shoot me
Je hoeft toch niet aan de klok te hangen dat je elkaar in de kont gaat lopen rampetampen? En een nieuw paspoort is zo aangevraagd. Volgende week kun je weg zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel iets lastiger dan dat je t nu voorstelt
Dat eerste dus omdat ik met mijn huidige paspoort dat land waarschijnlijk niet zonder problemen in kom.
Dat tweede omdat dat niet kan, want t is daar niet geaccepteerd.
Natuurlijk is er iets aan de hand. Valt ook echt niet meer te ontkennen toch? Waarmee ik niet wil zeggen dat de hele Islam slecht is. Maar de reli-fundi-gekkies wel. En die lijken er steeds meer of steeds hardnekkiger te komen. En ja, die heb je bij iedere religie. Absoluut. Alleen nu hebben we last van deze.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad en het engste is nog dat er allerlei volk is wat het gevaar blijft ontkennen. De linkse clubjes als Joop.nl bijvoorbeeld, daar kan ik dus echt met m'n hoofd niet bij. Blijf maar ontkennen inderdaad, ben bang hoe Europa er dan over 10 jaar uit gaat zien.
Als je op het punt waarop ook moslims deze aanslagen gewoon veroordelen je als blanke autochtoon nog blijft roepen dat er niks aan de hand is, moet je misschien je hoofd eens uit die linkse anus trekken en om je heen kijken.
Stream loopt vastquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:56 schreef Champy het volgende:
[..]
http://nos.nl/livestream/(...)-aanslag-parijs.html
Knap stukje journalistiek jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:59 schreef Klokov het volgende:
"De daders roepen ook Allah Akbar, dat zou erop kunnen wijzen dat het om moslimfundamentalisten gaat"
Inderdaad, ik heb geen probleem met de Islam of met moslims, maar wel met extremisme in wat voor vorm dan ook. En het moslimextremisme is gewoon erg aanwezig en gevaarlijk de laatste tijd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Natuurlijk is er iets aan de hand. Valt ook echt niet meer te ontkennen toch? Waarmee ik niet wil zeggen dat de hele Islam slecht is. Maar de reli-fundi-gekkies wel. En die lijken er steeds meer of steeds hardnekkiger te komen. En ja, die heb je bij iedere religie. Absoluut. Alleen nu hebben we last van deze.
Dat valt echt niet meer te ontkennen. T is alleen dat haatzaaiers daar lekker op in kunnen spelen, en steeds meer aanhangers krijgen, omdat de rest te schijterig is om er iets aan te doen. En dat vind ik erg jammer.
Mja normaal volg ik alle streams met dit soort dingen, maar gaat op OK toch lastiger.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:56 schreef Champy het volgende:
[..]
http://nos.nl/livestream/(...)-aanslag-parijs.html
Buddhisme wellicht dan. En verder?quote:
Kopje thee in 't buurtcentrum en de lucht is weer geklaard. Niks aan de hand. Voortaan wel weer PvdA stemmen he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb geen probleem met de Islam of met moslims, maar wel met extremisme in wat voor vorm dan ook. En het moslimextremisme is gewoon erg aanwezig en gevaarlijk de laatste tijd.
Durf gewoon het probleem te benoemen en doe dat ook, voor de toekomst van ons land. Niet er omheen blijven draaien, want dan zit je straks met de gebakken peren.
Eeuwig zonde van Fortuyn. Niet dat hij een held was in discussiëren, maar het zette meer zoden aan dijk dan de ellende die we nu hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:01 schreef Klokov het volgende:
Wel jammer dat er geen eloquent persoon de PVV leidt.
Nee ik heb bij de laatste landelijke verkiezingen niet gestemd en bij de gemeentelijke op PvdDquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Kopje thee in 't buurtcentrum en de lucht is weer geklaard. Niks aan de hand. Voortaan wel weer PvdA stemmen he.
Eensquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eeuwig zonde van Fortuyn. Niet dat hij een held was in discussiëren, maar het zette meer zoden aan dijk dan de ellende die we nu hebben.
De PVV drijft gewoon puur en alleen op de onrust die er is en de onvrede van de mens dat er niets aan die onrust gedaan wordt door de huidige partijen en er zelfs niet eens naar geluisterd wordt (lijkt t, want NL heeft inmiddels wel 1 van de strengste immigrantenbeleiden van Europa). Die partij zelf is gewoon bagger natuurlijk.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:01 schreef Klokov het volgende:
Wel jammer dat er geen eloquent persoon de PVV leidt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |