SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Wat dat is ouder dan ik. Wat een babyface.quote:
neem jij toch dezequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:22 schreef Poepz0r het volgende:
Ze mist wel tetten en iets wat op een kont lijkt, want ze is mij viesdun
Bij dames kun je alles nog wel uit het hoofdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom staan er geen schrijvers/rekenaars bij?
Omdat de BDO modern wil doen en het dus met de computer doet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom staan er geen schrijvers/rekenaars bij?
Die benen also maar denk dat ze wel dol is op anale sexquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:28 schreef Szura het volgende:
Wat een dunne armpjes, die raakt snel vermoeid als ze aftrekt
Ik denk dat ze wel in is voor een facialquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die benen also maar denk dat ze wel dol is op anale sex
Breng het in ieder geval weer terug naar 8.quote:
En begin bij 301quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Breng het in ieder geval weer terug naar 8.
Gewoon top 32 uitnodigen en voorrondes voor Azië etcquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Breng het in ieder geval weer terug naar 8.
Wint Dobro vrij eenvoudigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende ronde Trina Gulliver - Anatasia Dobromyslova volgens mij, genot
Wint Ashton vrij eenvoudig. Gulliver is al 2 jaar niet meer zo dominerend en zeker Ashton is erg goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh toch niet, Gulliver - Ashton. Dobromyslova is 2e geplaatst
Dobro tegen Zoe Jones
Gulliver won vrij makkelijk van Kuijten.. Gemiddelde 66quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wint Ashton vrij eenvoudig. Gulliver is al 2 jaar niet meer zo dominerend en zeker Ashton is erg goed.
Deze partij valt reuze meequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:49 schreef Roceco het volgende:
Begin met kijken na al die comments over het trieste niveau comments hier, gooit ze gelijk er een 146 in
tot dat er 2 games verschil is?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier spelen ze gewoon door tot er een winnaar is
Harms. 2 x halve finale gehaald en op dit moment is hij de wereldkampioen bij de BDO. Moet gewoon finale kunnen halen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:05 schreef Roceco het volgende:
Wat denken jullie: Harms of die Canadees?
Lijkt alleen bij Wright te werken (of in ieder geval geen negatief effect te hebben).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef hafcfan het volgende:
Dat extra tijd nemen is zo dom. Missen daarna vrijwel altijd
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:15 schreef clavier het volgende:
[..]
http://www.dartsforwindow(...)?matchid=37385316CLI
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:27 schreef clavier het volgende:
[..]
Tuurlijk de toernooiwinnaar Glen speelt. Die kan het heus wel.
4 of 5 keer zoveel als bij de PDC.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:28 schreef Roceco het volgende:
Die 9dart finish brengt wel lekker geld in het laadje, mocht ie vallen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:29 schreef Roceco het volgende:
'Enig niveau'.... Dit is PDC topniveau hoor!
niet overdrijvenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:29 schreef Roceco het volgende:
'Enig niveau'.... Dit is PDC topniveau hoor!
Gemiddeldes rond de 100, prima finishpercentages... Is toch zo? Heb de PDC top afgelopen WK niet veel beter zien gooien, buiten Anderson, Taylor en MVG.quote:
Bunting v M. Smithquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:31 schreef Roceco het volgende:
[..]
Gemiddeldes rond de 100, prima finishpercentages... Is toch zo? Heb de PDC top afgelopen WK niet veel beter zien gooien, buiten Anderson, Taylor en MVG.
Eurosport 1quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:32 schreef Travel. het volgende:
uhm gekke vraag hoor, maar welk kanaal kan ik dit bekijken?
Eurosport 1 of een btsport 2 stream zoeken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:32 schreef Travel. het volgende:
uhm gekke vraag hoor, maar welk kanaal kan ik dit bekijken?
Ja, maar ik zag net hele andere mensen dan ik had moeten zien, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:33 schreef Roceco het volgende:
[..]
Eurosport 1 of een btsport 2 stream zoeken.
Reclame, reclame, reclame...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik even mag klagen.
Waarom moeten die spelers per se het podium af bij de BDO?
waar ken jij die Durant eigenlijk van?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef clavier het volgende:
Dit zijn cijfers!
Na 2 sets:
99,78 Karel
99,42 Glen
Die lopen toch ook weg dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de PDC blijven spelers gewoon doorgooien in de breaks.
Gaan toch ook van het podium?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de PDC blijven spelers gewoon doorgooien in de breaks.
Ja maar ze lopen wel weg.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, die mogen gewoon doorgooien in de breaks.
Hij deed vorig jaar ook mee en was toen ook hooggeplaatst. Toen kon hij het helaas niet waar maken. Ik heb goede hoop dat het nu wel goed komt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
waar ken jij die Durant eigenlijk van?
Geld, geld, geld...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:40 schreef Travel. het volgende:
[..]
Oke. Waarom is de beeldkwaliteit veel minder dan bij de PDC?
Reclame, so wot. Dan kunnen die spelers toch rustig door blijven gooien op het podium en na de reclame weer de partij hervatten..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:40 schreef TargaFlorio het volgende:
En wat maakt het uit, zowel bij PDC als BDO reclame.
Sommigen willen misschien even een baco of andere alcoholische versnapering tanken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reclame, so wot. Dan kunnen die spelers toch rustig door blijven gooien op het podium en na de reclame weer de partij hervatten..
Snap je het wel?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sommigen willen misschien even een baco of andere alcoholische versnapering tanken.
Nee eigenlijk niet.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Sedlacek gaat de sensatie van dit toernooi worden.
Als er ''pauze'' is, kan die caller toch rustig van het podium aflopen en die spelers rustig in blijven gooien?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat maakt het uit of ze nou van het podium gaan of er op blijven staan?
Ik sta eindelijk op winst. Die 9darters waren niet goed voor mijn bankaccountjequote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ga je je 13e maand nu vergokken?
Mooiquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:47 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik sta eindelijk op winst. Die 9darters waren niet goed voor mijn bankaccountje
Ik pak 27 euro als Durrent deze set wint.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:47 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik sta eindelijk op winst. Die 9darters waren niet goed voor mijn bankaccountje
Nee maar stel dat Taylor die dubbel 12 gegooid had en ik niet ingezet had. man man man man.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi![]()
Van die 9darter gekkigheid moet je idd afstappen. Dat levert geen drol op.
Ik keek daarstraks op Wikipedia en schrok dat hij nog maar van bouwjaar 1970 is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht dat Durrant tegen de 60 liep, hij is 44. Heeft een beetje een ouwelijk hoofd.
Dit wilde ik net posten ja, de spelers die goed gooien moeten in de eerste ronde tegen elkaarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Ligt het aan mij of het de loting erg onevenwichtig uitgevallen? Toch jammer als één van deze beide uit het toernooi is straks.
Ik ging laatst betten op of de eerste pijl een tippel 20 is. Toen had ik dat gedaan, toen vielen alle 3 de pijlen eruit bij Gerrie. Toen kreeg ik geen geld, vervolgens kreeg ik wel geld gestort midden in de nachtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik pak 27 euro als Durrent deze set wint.
Ook eens gedaan, maar dat is echt kutquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:51 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik ging laatst betten op of de eerste pijl een tippel 20 is. Toen had ik dat gedaan, toen vielen alle 3 de pijlen eruit bij Gerrie. Toen kreeg ik geen geld, vervolgens kreeg ik wel geld gestort midden in de nacht![]()
![]()
en toen de dag erna hebben ze het weer van mijn account gehaald.
nu bet ik nooit meer op trebbel trebbel trebbel
Maar betten op een trippel is toch gewoon een pure gok? Op de lange termijn verlies je dan altijd van de bookmaker.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:51 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik ging laatst betten op of de eerste pijl een tippel 20 is. Toen had ik dat gedaan, toen vielen alle 3 de pijlen eruit bij Gerrie. Toen kreeg ik geen geld, vervolgens kreeg ik wel geld gestort midden in de nacht![]()
![]()
en toen de dag erna hebben ze het weer van mijn account gehaald.
nu bet ik nooit meer op trebbel trebbel trebbel
Had Dekker toen ook eens tegen Kist met 98 ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:56 schreef Roceco het volgende:
Gooi je verdomme een keer een fatsoenlijk gemiddelde in de BDO, lig je er met 3-1 uit
Qualifier moest ook voorronde spelen. Er zijn duizenden spelers die in potentie Lakeside kunnen halen of PDC WK. Dit is er een van.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Is Sedlacek vrij nieuw in het wereldje of draait hij al lang mee?
Hier ook, lekker hoor. Maar ik wilde dus nu Harms kijken, maar die kan ik dus geen eens op dat gierige Eurosport.quote:
http://cricfree.sx/update/bt2.phpquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hier ook, lekker hoor. Maar ik wilde dus nu Harms kijken, maar die kan ik dus geen eens op dat gierige Eurosport.
Zet je nog wat in?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hier ook, lekker hoor. Maar ik wilde dus nu Harms kijken, maar die kan ik dus geen eens op dat gierige Eurosport.
lang leve ABP en je kan ze wegklikken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:08 schreef Travel. het volgende:
Die stream heeft echt overal reclame eroverheen, ligt dat aan mij?
Net geprobeerd maar toen kreeg ik inforamtie over het beleggen in huizen. Oké dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
lang leve ABP en je kan ze wegklikken.
Jupquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
Heeft die Smit niet eens op PDC WK gespeeld?
Nee dat was Michael Smith, dit is een andere.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef Travel. het volgende:
Wiue was die 180 nou? stream haperde. Harms toch?
Deze heeft ook PDC WK gegooidquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat was Michael Smith, dit is een andere.
Smith heeft in 2013 voor Canada gespeeld. (samen met John Part, WK landen teams)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
Hij kwam me al zo bekend voorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:27 schreef Chatman. het volgende:
[..]
Smith heeft in 2013 voor Canada gespeeld. (samen met John Part, WK landen teams)
Nee, wel een keer een Tourcard gewonnen op Q-school. Niet veel gebruikt vanwege reizen/financiën.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
Zoals de PDC het doet met loten is ook slecht, dat alle seeds op een vaste plek staan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij de BDO doen ze het zo
Geplaatsten - First 16 op de ranking
Ongeplaatsten - 17 t/m 24 eerste ronde, 24 t/m 28 voorronde + 4 hullqualifiers voorronde + 8 WDF-Regional-Qualifiers voorronde
Niet op Nederlanders betten deze Lakeside, had al duidelijk moeten zijn.quote:
Gewoon Harmsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Cash out als je live speelt en zet het op Smit.
Huh hoe kan ik het nu outcashen dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Cash out als je live speelt en zet het op Smit.
Gaat niet gebeuren ervaring dit datquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:40 schreef hole1988 het volgende:
Het zal me niks verbazen als hij er ook uitvliegt.
als je live speelt op unibet kan dat. Altijd handig ik cash vaak als ik op winst kom en ik vertrouw t niet meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:40 schreef Travel. het volgende:
[..]
Huh hoe kan ik het nu outcashen dan?
Hoe maak je screen van een bet? Moet je zo wat laten zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:45 schreef Travel. het volgende:
Unibet heeft ook geen vertrouwen meer in Harms.
Geen idee man, ik moet altijd kloten met paintquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe maak je screen van een bet? Moet je zo wat laten zien.
Zelfs kneusjes als Van de Pas, De Vreede en Edwin Max pakten gewoon een Tourcard.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Jezus teringik hoop dat niemand van #TeamNL het in zijn hoofd haalt om de Q-school te gaan spelen
Mooi pisboogje, en die flights had ik ook toen ik 8 was.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zelfs kneusjes als Van de Pas, De Vreede en Edwin Max pakten gewoon een Tourcard.
[ afbeelding ]
Vd Pas een kneus noemenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zelfs kneusjes als Van de Pas, De Vreede en Edwin Max pakten gewoon een Tourcard.
[ afbeelding ]
twitter:NDBdarts twitterde op dinsdag 06-01-2015 om 23:12:41Voor het eerst sinds 1992 staat er geen Nederlandse heer in de tweede ronde. Nog twee Dames in het toernooi en jeugdspeler Colin Roelofs. reageer retweet
Jij had hem natuurlijk al gesproken op de Open Schubbekutteveen toen hij negen was en zag toen al dat hij meer kon dan 80 gemiddeld gooien wat hij bij de BDO deed. Heeft ie ook nog in een fatcamp gezeten toevallig?quote:
Probeer niet semi-grappig te doen. Je ziet duidelijk een verschil tussen Vd Pas en een Van der Horst/Max etc. Jongen haalt 3e ronde met goed spel etc, das wel wat anders als de rest van dat rijtjequote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij had hem natuurlijk al gesproken op de Open Schubbekutteveen toen hij negen was en zag toen al dat hij meer kon dan 80 gemiddeld gooien wat hij bij de BDO deed. Heeft ie ook nog in een fatcamp gezeten toevallig?
Zijn tijd bij de BDO was gewoon dramatisch. Lakeside 2014 was wel het dieptepunt. 75 gemiddeld tegen Jan Fucking Dekker.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probeer niet semi-grappig te doen. Je ziet duidelijk een verschil tussen Vd Pas en een Van der Horst/Max etc. Jongen haalt 3e ronde met goed spel etc, das wel wat anders als de rest van dat rijtje
Klopt maar we leven in 2015 toch? Hoe die het nu doet is toch primaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn tijd bij de BDO was gewoon dramatisch. Lakeside 2014 was wel het dieptepunt. 75 gemiddeld tegen Jan Fucking Dekker.
En in 2014 met zijn kneuzen niveau won hij een tourkaart, dat was het punt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt maar we leven in 2015 toch? Hoe die het nu doet is toch prima
Kolere, die snelheid. Rydz tegen Ricky Evans zou wel genieten zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:33 schreef Mani89 het volgende:
Colin Roelofs moet dus donderdag ook nog een jeugd WK finale spelen daar, wist ik niet eens. Hopelijk komt dat ook nog op tv.
Jammer dat Callum Rydz (the fastest player alive) daarvoor in de halve finale is uitgeschakeld. Had deze pot graag nog eens gezien op het Lakeside podium
Inderdaad. Maar waarom gooit zo'n Roelofs niet bij de PDC in de jeugd? Of dien je dan veel meer toernooien buiten NL te spelen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kolere, die snelheid. Rydz tegen Ricky Evans zou wel genieten zijn.
Prima niveautje ook die wedstrijd.
Ik hoop op Green - Mitchell en Norris/Fitton (Norris de betere, Fitton mijn favoriete BDO' er) - Waites.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:59 schreef Nober het volgende:
Last 16 (best of 7 sets):
Sajwani (Zwe) - Green (Eng, 16)
Robson (Eng, 9) - J. Smith (Can)
Razma (Let) - Dawson (Eng)
Mitchell (Eng, 4) - De Vos (Bel)
Norris (Eng, 2) - Fitton (Eng, 15)
Durrant (Eng, 7) - Hughes (Eng, 10)
Waites (Eng, 6) - Montgomery (Sch, 11)
Adams (Eng, 3) - Widmayer (VSt)
Nederlanders allemaal al uitgeschakeld.
Hopen op Green - Dawson en Norris - Adams in de halve finale.
Dat onderste deel is loodzwaar. Als Durrant het toernooi wint is dat echt meer dan verdiend.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:59 schreef Nober het volgende:
Green v Adams wordt de finale.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:59 schreef Nober het volgende:
Nederlanders allemaal al uitgeschakeld.
Hopen op Green - Dawson en Norris - Adams in de halve finale.
Hij gaat vanaf dit seizoen inderdaad meedoen in het PDC jeugdcircuit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar waarom gooit zo'n Roelofs niet bij de PDC in de jeugd? Of dien je dan veel meer toernooien buiten NL te spelen?
Nederlanders bij BDOquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:49 schreef Zipportal het volgende:
Alle Nederlanders er uit en één Fries. Juichen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |