Had Dekker toen ook eens tegen Kist met 98 ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:56 schreef Roceco het volgende:
Gooi je verdomme een keer een fatsoenlijk gemiddelde in de BDO, lig je er met 3-1 uit
Qualifier moest ook voorronde spelen. Er zijn duizenden spelers die in potentie Lakeside kunnen halen of PDC WK. Dit is er een van.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Is Sedlacek vrij nieuw in het wereldje of draait hij al lang mee?
Hier ook, lekker hoor. Maar ik wilde dus nu Harms kijken, maar die kan ik dus geen eens op dat gierige Eurosport.quote:
http://cricfree.sx/update/bt2.phpquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hier ook, lekker hoor. Maar ik wilde dus nu Harms kijken, maar die kan ik dus geen eens op dat gierige Eurosport.
Zet je nog wat in?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hier ook, lekker hoor. Maar ik wilde dus nu Harms kijken, maar die kan ik dus geen eens op dat gierige Eurosport.
lang leve ABP en je kan ze wegklikken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:08 schreef Travel. het volgende:
Die stream heeft echt overal reclame eroverheen, ligt dat aan mij?
Net geprobeerd maar toen kreeg ik inforamtie over het beleggen in huizen. Oké dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
lang leve ABP en je kan ze wegklikken.
Jupquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
Heeft die Smit niet eens op PDC WK gespeeld?
Nee dat was Michael Smith, dit is een andere.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
Heeft die Smit niet eens op PDC WK gespeeld?
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef Travel. het volgende:
Wiue was die 180 nou? stream haperde. Harms toch?
Deze heeft ook PDC WK gegooidquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat was Michael Smith, dit is een andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |