Had Dekker toen ook eens tegen Kist met 98 ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:56 schreef Roceco het volgende:
Gooi je verdomme een keer een fatsoenlijk gemiddelde in de BDO, lig je er met 3-1 uit
Qualifier moest ook voorronde spelen. Er zijn duizenden spelers die in potentie Lakeside kunnen halen of PDC WK. Dit is er een van.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Is Sedlacek vrij nieuw in het wereldje of draait hij al lang mee?
Hier ook, lekker hoor. Maar ik wilde dus nu Harms kijken, maar die kan ik dus geen eens op dat gierige Eurosport.quote:
http://cricfree.sx/update/bt2.phpquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hier ook, lekker hoor. Maar ik wilde dus nu Harms kijken, maar die kan ik dus geen eens op dat gierige Eurosport.
Zet je nog wat in?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hier ook, lekker hoor. Maar ik wilde dus nu Harms kijken, maar die kan ik dus geen eens op dat gierige Eurosport.
lang leve ABP en je kan ze wegklikken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:08 schreef Travel. het volgende:
Die stream heeft echt overal reclame eroverheen, ligt dat aan mij?
Net geprobeerd maar toen kreeg ik inforamtie over het beleggen in huizen. Oké dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
lang leve ABP en je kan ze wegklikken.
Jupquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
Heeft die Smit niet eens op PDC WK gespeeld?
Nee dat was Michael Smith, dit is een andere.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef Travel. het volgende:
Wiue was die 180 nou? stream haperde. Harms toch?
Deze heeft ook PDC WK gegooidquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat was Michael Smith, dit is een andere.
Smith heeft in 2013 voor Canada gespeeld. (samen met John Part, WK landen teams)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
Hij kwam me al zo bekend voorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:27 schreef Chatman. het volgende:
[..]
Smith heeft in 2013 voor Canada gespeeld. (samen met John Part, WK landen teams)
Nee, wel een keer een Tourcard gewonnen op Q-school. Niet veel gebruikt vanwege reizen/financiën.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef hafcfan het volgende:
Zoals de PDC het doet met loten is ook slecht, dat alle seeds op een vaste plek staan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij de BDO doen ze het zo
Geplaatsten - First 16 op de ranking
Ongeplaatsten - 17 t/m 24 eerste ronde, 24 t/m 28 voorronde + 4 hullqualifiers voorronde + 8 WDF-Regional-Qualifiers voorronde
Niet op Nederlanders betten deze Lakeside, had al duidelijk moeten zijn.quote:
Gewoon Harmsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Cash out als je live speelt en zet het op Smit.
Huh hoe kan ik het nu outcashen dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Cash out als je live speelt en zet het op Smit.
Gaat niet gebeuren ervaring dit datquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:40 schreef hole1988 het volgende:
Het zal me niks verbazen als hij er ook uitvliegt.
als je live speelt op unibet kan dat. Altijd handig ik cash vaak als ik op winst kom en ik vertrouw t niet meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:40 schreef Travel. het volgende:
[..]
Huh hoe kan ik het nu outcashen dan?
Hoe maak je screen van een bet? Moet je zo wat laten zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:45 schreef Travel. het volgende:
Unibet heeft ook geen vertrouwen meer in Harms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |