SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Wat dat is ouder dan ik. Wat een babyface.quote:
neem jij toch dezequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:22 schreef Poepz0r het volgende:
Ze mist wel tetten en iets wat op een kont lijkt, want ze is mij viesdun
Bij dames kun je alles nog wel uit het hoofdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom staan er geen schrijvers/rekenaars bij?
Omdat de BDO modern wil doen en het dus met de computer doet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom staan er geen schrijvers/rekenaars bij?
Die benen also maar denk dat ze wel dol is op anale sexquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:28 schreef Szura het volgende:
Wat een dunne armpjes, die raakt snel vermoeid als ze aftrekt
Ik denk dat ze wel in is voor een facialquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die benen also maar denk dat ze wel dol is op anale sex
Breng het in ieder geval weer terug naar 8.quote:
En begin bij 301quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Breng het in ieder geval weer terug naar 8.
Gewoon top 32 uitnodigen en voorrondes voor Azië etcquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Breng het in ieder geval weer terug naar 8.
Wint Dobro vrij eenvoudigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende ronde Trina Gulliver - Anatasia Dobromyslova volgens mij, genot
Wint Ashton vrij eenvoudig. Gulliver is al 2 jaar niet meer zo dominerend en zeker Ashton is erg goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh toch niet, Gulliver - Ashton. Dobromyslova is 2e geplaatst
Dobro tegen Zoe Jones
Gulliver won vrij makkelijk van Kuijten.. Gemiddelde 66quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wint Ashton vrij eenvoudig. Gulliver is al 2 jaar niet meer zo dominerend en zeker Ashton is erg goed.
Deze partij valt reuze meequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:49 schreef Roceco het volgende:
Begin met kijken na al die comments over het trieste niveau comments hier, gooit ze gelijk er een 146 in
tot dat er 2 games verschil is?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier spelen ze gewoon door tot er een winnaar is
Harms. 2 x halve finale gehaald en op dit moment is hij de wereldkampioen bij de BDO. Moet gewoon finale kunnen halen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:05 schreef Roceco het volgende:
Wat denken jullie: Harms of die Canadees?
Lijkt alleen bij Wright te werken (of in ieder geval geen negatief effect te hebben).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef hafcfan het volgende:
Dat extra tijd nemen is zo dom. Missen daarna vrijwel altijd
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:15 schreef clavier het volgende:
[..]
http://www.dartsforwindow(...)?matchid=37385316CLI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |