Sommigen willen misschien even een baco of andere alcoholische versnapering tanken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reclame, so wot. Dan kunnen die spelers toch rustig door blijven gooien op het podium en na de reclame weer de partij hervatten..
Snap je het wel?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sommigen willen misschien even een baco of andere alcoholische versnapering tanken.
Nee eigenlijk niet.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Sedlacek gaat de sensatie van dit toernooi worden.
Als er ''pauze'' is, kan die caller toch rustig van het podium aflopen en die spelers rustig in blijven gooien?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat maakt het uit of ze nou van het podium gaan of er op blijven staan?
Ik sta eindelijk op winst. Die 9darters waren niet goed voor mijn bankaccountjequote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ga je je 13e maand nu vergokken?
Mooiquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:47 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik sta eindelijk op winst. Die 9darters waren niet goed voor mijn bankaccountje
Ik pak 27 euro als Durrent deze set wint.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:47 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik sta eindelijk op winst. Die 9darters waren niet goed voor mijn bankaccountje
Nee maar stel dat Taylor die dubbel 12 gegooid had en ik niet ingezet had. man man man man.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi![]()
Van die 9darter gekkigheid moet je idd afstappen. Dat levert geen drol op.
Ik keek daarstraks op Wikipedia en schrok dat hij nog maar van bouwjaar 1970 is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht dat Durrant tegen de 60 liep, hij is 44. Heeft een beetje een ouwelijk hoofd.
Dit wilde ik net posten ja, de spelers die goed gooien moeten in de eerste ronde tegen elkaarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Ligt het aan mij of het de loting erg onevenwichtig uitgevallen? Toch jammer als één van deze beide uit het toernooi is straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |