Lol meestal is het andersom.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond er eigenlijk niet echt heel veel aan
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:38 schreef Mani89 het volgende:
"Succesvol regisseur in Hollywood" .. lol.
Een trailer zegt meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Film pitches. Zou jou moeten bekoren.
Hopelijk krijgt de Vara weer een boete.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Een kind drinkt bier op televisie, live.
Mag dit?
Uitstekende post.quote:
Goede post van jouquote:
Ah joh die was echt super slechtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
Die andere Heinekenfilm met Rutger Hauer vond ik wel goed trouwens.
En dat is een actricequote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:45 schreef ddx het volgende:
Niet eens 30 seconde tekst uit je hoofd leren....
En profiteert niet van de zelfmoord van manliefquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Applaus voor Isa, ze heeft het al zo zwaar!
godverdommequote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:45 schreef Mani89 het volgende:
De woorden van Isa blijven niet echt hangen.
Loes. Ik zag haar het eerst.quote:
Ze is lekker en speelt in een Nederlandse film, dus de kans is vrij groot.quote:
Die was fout in de oorlog. Die kreeg een bom op zijn pet!quote:
Hij zag er vroeger wel stukken beter uit iig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die was fout in de oorlog. Die kreeg een bom op zijn pet!
Was het weer zo'n super grappige orginele maxima die raar lacht? xDquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hilarisch weer die Lucky.
Hou er eens mee op.
Geen Beatrice de Graaf. Man man man.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Aanslag in Parijs: politieke cartoons
Naar aanleiding van de aanslag op het satirische weekblad Charlie Hebdo in Parijs praten we vanavond met de cartoonisten Joep Bertrams en Ruben Oppenheimer.
Aanslag in Parijs: satire
Aan tafel vanavond cabaretiers Jan Jaap van der Wal, Erik van Muiswinkel en Youp van ’t Hek waarmee we praten over de aanslag, satire en de aanval op de vrijheid van meningsuiting.
Muziek: Charl Delemarre, Michael Prins en Batmobile
De muziek wordt vanavond verzorgd door Charl Delemarre, Michael Prins en Batmobile. Ze brengen een ode aan de vrijheid en de slachtoffers van de aanslag in Parijs.
Huisdichter Nico Dijkshoorn
Tafeldame: Claudia de Breij
Ik ben benieuwd wat Jinektroep gaat doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen Beatrice de Graaf. Man man man.
Jaaaaaquote:Prem Radhakishun, Jort Kelder en Fidan Ekiz.
Lees gewoon eens terug Hansquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie komt vanavond de boel terroriseren?
Peter wie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Peter zit bij Boulevard
Wat mediageil is hij ook.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prem en Claudia.
Je zou er een aanslag van plegen.
Er is al ellende genoeg vandaag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan Claudia zingen op deze avond?
Makkelijk praten als niet hoofdredacteurquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:06 schreef Stickertje het volgende:
morgen zouden alle europese kranten de spotprent moeten drukken op de voorpagina.. dat zou pas een 'statement' maken ipv een pen in de lucht houden
wij gaan allemaal huilenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij gaat Prem straks huilen.
Zit er dik in ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij gaat Prem straks huilen.
Mooie UI he?quote:
misschien wel, maar een pen omhoog houden is een beetje een laffe demonstratiequote:Op woensdag 7 januari 2015 19:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Makkelijk praten als niet hoofdredacteur
Wat stel je voor om zelf te doen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien wel, maar een pen omhoog houden is een beetje een laffe demonstratie
gast, we hebben Rutte.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:09 schreef Evertjan het volgende:
zo jammer dat Theo van Gogh niet meer leeft die had wel een paar rake uitspraken gehad over deze dag
10 pennen in de lucht ofcquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat stel je voor om zelf te doen?
Jij zou haar doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Fidan met haar kuthoofd te maken hiermee.
hoezo?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Rot op met Fidan
Alsjeblieft rot op.
Moslima?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Fidan met haar kuthoofd te maken hiermee.
man man man, bijna doodervaring gehadquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik was vorige maand nog in Parijs kun je nagaan hoe ik mij eigen nu voel
Zij heeft al eens eerder bij dit soort gesprekken gezeten maar ze weet niets nuttigs te melden. Het enige wat ze kan is heel zielig kijken tot wij ook heel zielig zijn.quote:
nouja je kunt het slechter treffen dan Fidan.quote:
Nee, moet dat?quote:
PVV stemmer?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:13 schreef waxmask het volgende:
Lekker verontwaardigd doen met zijn allen en het het niet WILLEN snappen. Nog steeds schermen met extremen en gematigden. Islam=ziek en moet oprotten!
MINDER!!! MINDER!!! MINDER!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:13 schreef waxmask het volgende:
Lekker verontwaardigd doen met zijn allen en het het niet WILLEN snappen. Nog steeds schermen met extremen en gematigden. Islam=ziek en moet oprotten!
religie is ziek.. niet alleen islamquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:13 schreef waxmask het volgende:
Ik ook. Natuurlijk moet je niet helemaal toegeven aan die gekken maar ik zou wel nadenken wat ik eraan zou hebben om het toch te zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je inderdaad geen dingen zegt over Moslims.
Klinkt een beetje als de Syntix van DWDDquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zij heeft al eens eerder bij dit soort gesprekken gezeten maar ze weet niets nuttigs te melden. Het enige wat ze kan is heel zielig kijken tot wij ook heel zielig zijn.
Goede redenatie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:13 schreef waxmask het volgende:
Echt hequote:Op woensdag 7 januari 2015 19:14 schreef DrDentz het volgende:
Matthijs: "Druk ze af! Druk ze af!"
Ondertussen bij DWDD geen enkele Mohammed te zien.
quote:
Democratie is allang dood, dat ben ik met je eens. Maar niet alleen de Islam is ziek.quote:
Heb je ook nog een aluhoedjespost voor ons?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:13 schreef waxmask het volgende:
Thuis zitten en zeuren. Daar schieten we wat mee op!quote:
laat gaan toch zou Gijpie zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:14 schreef DrDentz het volgende:
Typisch Matthijsquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:14 schreef DrDentz het volgende:
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben ook woedend.
Mag ik nu aan tafel?
Toen leefde ik nog niet hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Zie hier de Hollander die de Duitsers ook geen strobreed in de weg legde.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Zie hier de Hollander die de Duitsers ook geen strobreed in de weg legde.
Het is dan ook Prem he, dat voelt nooit goed om voor hem te klappen.quote:
Zo komen nog Joep van het Hek, Jan-Jaap van der Wal en Erik van Muiswinkelquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan ze dit debat een heel uur doen of stoppen ze hier zo mee?
Daar doe je een hoop mensen een plezier mee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
* Dj_Day-V doet een zwarte bivakmuts op
Zwaard in de hand en gaan met die banaanquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
* Dj_Day-V doet een zwarte bivakmuts op
Jort is niet wijsquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef hmmmz het volgende:
Ook Jort gebruikt het woord terreur verkeerd.
http://blogfilosofiebruno(...)r-en-terrorisme.html
Moreel besef hebben. anderen geen pijn doen, helpen waar nodig, en religie ontraadden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat doe jij actief om Nederland te verbeteren?
Serieus toen ik dit aan het typen was zag ik dit aankomenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar doe je een hoop mensen een plezier mee.
Hahaha
jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
doe ff normaal man
moet je klappen
En Claudia gaat zingen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo komen nog Joep van het Hek, Jan-Jaap van der Wal en Erik van Muiswinkel
Zo komen nog twee cartoonisten.
Prem vereert alleen zichzelf.quote:
Wel meer dan 1 persoon die gaat klappen dan graag.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
doe ff normaal man
moet je klappen
zijn we terug in de tijd gegaan naar 1985?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo komen nog Joep van het Hek, Jan-Jaap van der Wal en Erik van Muiswinkel
Zo komen nog twee cartoonisten.
Lekker concreet. Daarmee komen we er welquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moreel besef hebben. anderen geen pijn doen, helpen waar nodig, en religie ontraadden.
Maar prem is bang voor zijn broerquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prem vereert alleen zichzelf.
Die heeft een slaapkamer waar alles een spiegel is. Het plafond, zijn vloer, zijn muren.
Is al iets wat Moslims niet doen!quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Lekker concreet. Daarmee komen we er wel
inderdaad , moet je klappen ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
achter je pc schermpje grote bek he
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Prem offert zich op voor de holbewoners
duidelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |