Jij zou haar doen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Fidan met haar kuthoofd te maken hiermee.
hoezo?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Rot op met Fidan
Alsjeblieft rot op.
Moslima?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Fidan met haar kuthoofd te maken hiermee.
man man man, bijna doodervaring gehadquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik was vorige maand nog in Parijs kun je nagaan hoe ik mij eigen nu voel
Zij heeft al eens eerder bij dit soort gesprekken gezeten maar ze weet niets nuttigs te melden. Het enige wat ze kan is heel zielig kijken tot wij ook heel zielig zijn.quote:
nouja je kunt het slechter treffen dan Fidan.quote:
Nee, moet dat?quote:
PVV stemmer?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:13 schreef waxmask het volgende:
Lekker verontwaardigd doen met zijn allen en het het niet WILLEN snappen. Nog steeds schermen met extremen en gematigden. Islam=ziek en moet oprotten!
MINDER!!! MINDER!!! MINDER!!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:13 schreef waxmask het volgende:
Lekker verontwaardigd doen met zijn allen en het het niet WILLEN snappen. Nog steeds schermen met extremen en gematigden. Islam=ziek en moet oprotten!
religie is ziek.. niet alleen islamquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:13 schreef waxmask het volgende:
Ik ook. Natuurlijk moet je niet helemaal toegeven aan die gekken maar ik zou wel nadenken wat ik eraan zou hebben om het toch te zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je inderdaad geen dingen zegt over Moslims.
Klinkt een beetje als de Syntix van DWDDquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zij heeft al eens eerder bij dit soort gesprekken gezeten maar ze weet niets nuttigs te melden. Het enige wat ze kan is heel zielig kijken tot wij ook heel zielig zijn.
Goede redenatie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:13 schreef waxmask het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |