Nou, inderdaad. Mensen die dat dik vinden zijn niet helemaal wijs.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Niks mis mee. Iets met een vertekende lichaamsperceptie.
Wel hilarisch om iemand die een ander beeld er op na houdt dan jij als "niet wijs" te bestempelen. Ongeacht je PI.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Mensen die dat dik vinden zijn niet helemaal wijs.
Ga wat anders doen dat je echt fijn vindt en leuk, laat alle rest zitten. Een leuk kledingstuk online uitzoeken als je het geld hebt, of je favoriete serie kijken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:28 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb vandaag heel veel last van mijn fibromyalgie. En dan heb ik echt continue zin in eten maar ik raak toch niet verzadigd.. :/
O: Chocolade cruesli met yoghurt (was niet thuis)
T: Mango
L: pistoletje met ei
T: Pompoensoep
D: Gebakken aardappeltjes met tartaar en boontjes
Net m'n avond eten achter m'n kiezen en ik heb echt zin in eten :S
Ja, hij is nog wel te zwaar. Graatmager vind ik inderdaad ook niet mooi bij mannen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:32 schreef Qwea het volgende:
Issie veel te zwaar? De mijne was veelste mager dus die heb ik aan laten komen.Ziet er nu tenminste normaal uit ipv dat graatmagere van voorheen.
Ok. Ik ben gewoon jaloers nu. Niet de meeste gepaste/verwachte reactie maar achquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat halve pak bastogne koeken als ontbijt wat ik eergisteren op heb moet ik niet meer doen nee
Ja dat is mijn probleemquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:31 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ga wat anders doen dat je echt fijn vindt en leuk, laat alle rest zitten. Een leuk kledingstuk online uitzoeken als je het geld hebt, of je favoriete serie kijken.
Ik zit nu heel suf met een kleurboek voor volwassen en een doos kleurpotloden 's avonds op de bank. Pot thee erbijquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat is mijn probleemIk vind genoeg leuk maar daar heb ik energie voor nodig. Shopgeld is op helaas. En ik heb een hekel aan series/films kijken ofzo. Ik wil zo graag iets doen maar m'n lijf doet niet mee.
![]()
![]()
![]()
Oh goed idee! Dat heb ik voor mijn verjaardag gehadquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zit nu heel suf met een kleurboek voor volwassen en een doos kleurpotloden 's avonds op de bank. Pot thee erbijZou liever sporten maar ach. Gaat niet, komt wel weer.
Ik borduur me suf momenteel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zit nu heel suf met een kleurboek voor volwassen en een doos kleurpotloden 's avonds op de bank. Pot thee erbijZou liever sporten maar ach. Gaat niet, komt wel weer.
Meh, kan me voorstellen dat dat kut is. Ik heb ook een vriendin die niet thuis kian zitten niets doen, en die loopt soms echt tegen zichzelf aan omdat d'r lijf schreeuwt om een dagje rust en bank maar d'r geest kan t niet goed aan! Kun je niet een vriendin uitnodigen en gezellig bijkletsen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat is mijn probleemIk vind genoeg leuk maar daar heb ik energie voor nodig. Shopgeld is op helaas. En ik heb een hekel aan series/films kijken ofzo. Ik wil zo graag iets doen maar m'n lijf doet niet mee.
![]()
![]()
![]()
Ow ja hai, hier moet je dan wezen op fok!quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh goed idee! Dat heb ik voor mijn verjaardag gehad
Als je het over dikke vrouwen hebt is dat er dan ook wel eentje met het vet op de juiste plekken. Vind het persoonlijk nog steeds niet mooi, maar de meeste dikke vrouwen hebben sowieso wel iets meer pech.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
London Andrews vind ik bijvoorbeeld enorm sexy
Dat wel ja, het is effectief. En de tijd vliegt er ook mee voorbij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik borduur me suf momenteel.Wel effectief, want te bezig om aan eten te denken.
+1quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Niks mis mee. Iets met een vertekende lichaamsperceptie.
leuk dat er hier ook zoveel kleurders zittenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow ja hai, hier moet je dan wezen op fok!
CRE / Kleuren voor volwassenen #18
Sowieso iets (mentaal) actiefs doen helpt enorm merk ik. Open deur, ditdat, ik weet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat wel ja, het is effectief. En de tijd vliegt er ook mee voorbij.
Dat PI was een foutje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wel hilarisch om iemand die een ander beeld er op na houdt dan jij als "niet wijs" te bestempelen. Ongeacht je PI.
Heel herkenbaar dit.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:46 schreef Zeester het volgende:
Ik moet nog eten. Ik vind het eigenlijk wel fijn, zo laat eten, gewoon doortrekken tot laat, en dan snel slapen
.
Moet wel zeggen dat ik wel 3 rijstwafels met hummus heb gehad toen ik om 5 thuiskwam, anders had ik het ook niet getrokken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heel herkenbaar dit.
Jammer dat vriend altijd vroeg wil eten, dus mesetal eten wij ergens daar tussen, rond 7 uur ofzo
Brrrr. Rijstwafels.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:56 schreef Zeester het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat ik wel 3 rijstwafels met hummus heb gehad toen ik om 5 thuiskwam, anders had ik het ook niet getrokken.
Laat eten is heerlijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:46 schreef Zeester het volgende:
Ik moet nog eten. Ik vind het eigenlijk wel fijn, zo laat eten, gewoon doortrekken tot laat, en dan snel slapen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |