quote:
Op woensdag 7 januari 2015 08:45 schreef Sjeen het volgende:Begrijp me niet verkeerd, ik vind de keuze voor cereals niet heel vreemd. Maar honeyloops/chocopops vind ik binnen die voedingsgroep niet de meest logische.
Wat zij zegt
Maar goed, ik ben natuurlijk hartstikke hypocriet, want check mijn ontbijt (en de rest):
O: Chocoladecruesli met hazelnootmelk.
T: Iets van de kantoorfruitschaal.
L: 4 volkoren met kaas.
T: Blokje lv witte chocolade, misschien nog een appel met kaneel uit de magnetron.
D: Kippensoep met twee volkoren bth.
Vanavond wordt eindelijk mijn wasmachine gebracht

Ik mag niet meeslepen i.v.m. mijn schouder en nek, maar heb de brenger wel wat lekkers bij de koffie beloofd. Denk dat ik iets haal waar melk in zit, net zo makkelijk, een appeltaartje ofzo. Neem ik zelf lekker een stuk komkommer of puntpaprika.
S zit er tot vrijdag iig niet in, dan naar de fysio. Vrijdagavond in ieder geval weer een poging tot paardrijden doen, als het gaat, stop ik. Helemaal niet rijden kost me het lesgeld en dan mis ik een heel belangrijk ontspanningsmomentje. Toch maar wel doen dus
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....maandag 30 september 2013 07:58 schreef
Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)