abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148410770
2001 kCal vandaag *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_148410784
Beterschap lucky!
pi_148410799
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:15 schreef Ruby88 het volgende:
Vervelend, Lucky! Gaat het morgen beter, denk je? (Of heb je deze medicatiefout niet eerder gehad?) Sterkte iig!

En mijn lijstje hielp! :)

Voor morgen:

O: Havermout
T: Mandarijntjes
L: Vier boterhammen (met ei en kaas)
T: Banaan, worteltjes
D: AGV (even kijken wat ik nog aan vlees en groente in de diepvries heb; want die wil ik een keertje leeg om schoon te maken)
Goed zo! Lijstjes helpen echt :Y

Ik weet niet precies hoe het morgen zal zijn. Waarschijnlijk wel weer goed. Ik ben een paar keer mijn meds vergeten het afgelopen jaar (daarvoor nooit vreemd genoeg) en telkens krijg ik daar na een paar dagen de rekening van. Maar het is nooit echt te voorspellen na hoeveel dagen of wat de klachten zullen zijn. Mijn schildklier maakt geen hormoon meer aan dus heb ik een dagje chemisch hormoon gemist en dat is iets wat je best wel nodig hebt op zich :) Maar goed, morgen weer een dag, zal welnweer goedkomen.

Maar voor nu heb ik dus een knorrende maag in bed maar geen honger. Snel slapen dus en morgen normaal doen, of ik me nou wel of niet goed voel!
Spoilers!
pi_148410841
Oh, lijstje voor morgen:
O: Smoothie van rucola, appel, frambozen, yoghurt, beetje rauwe cacao.
L: 2 boterhammen met cervelaat
T: Mineola
D: Bobotie
T: Mineola, eventueel nog een boterham.
pi_148411219
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:02 schreef Sjeen het volgende:
Liefjens, die cereals als ontbijt, is dat bewust?
Ja is geheel bewust.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148415696
Bij mij ook ja.
My salvation lies in your love..
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 januari 2015 @ 07:37:11 #32
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148415905
Bewust is prima, maar dan ben ik wel nieuwsgierig waarom ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_148416054
Ik ga vaak voor iets cerealachtigs omdat ik niet heel veel anders wegkrijg 's ochtends, honger of niet. En weinig keus binnen d cereals omdat mijn darmen stom zijn. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_148416389
Ik vind het lekker en ik krijg het snel opgegeten 's ochtends. Als ik trouwens thuis blijf ontbijt ik eerder met boterhammen.
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 januari 2015 @ 08:45:46 #35
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148416482
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de keuze voor cereals niet heel vreemd. Maar honeyloops/chocopops vind ik binnen die voedingsgroep niet de meest logische.
pi_148416495
De eerste halve kilo van dit jaar is er af :)

De training van vanavond is helaas afgelast. Denk dat ik dan maar een extra rondje ga wandelen.
pi_148416510
Gister me heel netjes gedragen wat betreft calorieën. Leuke avond gehad net studiegenoten, geen alcohol op. Alleen mijn spieren.. :'(
pi_148416954
Hier doet de weegschaal nog niet heel erg lief. Ik moet me ook gewoon niet dagelijks wegen, ik ben daar altijd de grootste tegenstander van maar ik ben zo nieuwsgierig. Ik doe het in ieder geval goed de laatste dagen, dus het zal heus komen!
  woensdag 7 januari 2015 @ 09:17:57 #39
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148417017
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 08:45 schreef Sjeen het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de keuze voor cereals niet heel vreemd. Maar honeyloops/chocopops vind ik binnen die voedingsgroep niet de meest logische.
Wat zij zegt :Y

Maar goed, ik ben natuurlijk hartstikke hypocriet, want check mijn ontbijt (en de rest):
O: Chocoladecruesli met hazelnootmelk.
T: Iets van de kantoorfruitschaal.
L: 4 volkoren met kaas.
T: Blokje lv witte chocolade, misschien nog een appel met kaneel uit de magnetron.
D: Kippensoep met twee volkoren bth.

Vanavond wordt eindelijk mijn wasmachine gebracht *O* *O* Ik mag niet meeslepen i.v.m. mijn schouder en nek, maar heb de brenger wel wat lekkers bij de koffie beloofd. Denk dat ik iets haal waar melk in zit, net zo makkelijk, een appeltaartje ofzo. Neem ik zelf lekker een stuk komkommer of puntpaprika.

S zit er tot vrijdag iig niet in, dan naar de fysio. Vrijdagavond in ieder geval weer een poging tot paardrijden doen, als het gaat, stop ik. Helemaal niet rijden kost me het lesgeld en dan mis ik een heel belangrijk ontspanningsmomentje. Toch maar wel doen dus :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_148417033
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 09:14 schreef Zeester het volgende:
Ik doe het in ieder geval goed de laatste dagen, dus het zal heus komen!
Dat gewoon in gedachten houden :Y
Ik weeg me wel dagelijks maar let alleen op de wekelijkse gewichtsverandering.
pi_148417299
Ik ben gisteren hartstikke braaf geweest en dat alleen al is een enorme overwinning! *O* *O* *O*
pi_148417933
Dames, wat zijn we allemaal goed bezig deze week ^O^

Ik ben mijn eerste 4 ons kwijt w/ Op naar de volgende 4.

Lijst:
O: smoothie van kwark, havermout, lijnzaad, banaan en fruitsalade
T: eierkoek
L: bij een vriendin maar die heeft altijd heel gewone dingen in huis dus boterhammen met kaas ofzo.
T: vissoep
T: blikje olijven
A: Penne met spinazie en pesto
Spoilers!
pi_148418011
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 07:37 schreef Sjeen het volgende:
Bewust is prima, maar dan ben ik wel nieuwsgierig waarom ;)
Heb al vanalles geprobeerd qua ontbijt ook gezondere soorten van cornflakes... Maar die vind ik echt niet te hachelen. Dus tja ik eet nu maar gewoon dit als ontbijt. In mijn hoofd nog altijd beter dan niet ontbijten. En ben er voorheen ook kilo's mee afgevallen :)

Dat halve pak bastogne koeken als ontbijt wat ik eergisteren op heb moet ik niet meer doen nee :@
I solemnly swear i'm up to no good
  Licht Ontvlambaar woensdag 7 januari 2015 @ 10:06:51 #44
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148418051
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb al vanalles geprobeerd qua ontbijt ook gezondere soorten van cornflakes... Maar die vind ik echt niet te hachelen. Dus tja ik eet nu maar gewoon dit als ontbijt. In mijn hoofd nog altijd beter dan niet ontbijten. En ben er voorheen ook kilo's mee afgevallen :)

Dat halve pak bastogne koeken als ontbijt wat ik eergisteren op heb moet ik niet meer doen nee :@
Hee, in vergelijking met een half pak Bastogne is het natuurlijk een heel verantwoord ontbijt :Y

Ik ga eens een stuk wandelen. Bus van werk heeft beurt gehad en moet opgehaald worden bij garage.
pi_148418316
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 08:45 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben me er van bewust dat het niet een gezonde optie is maar ik ben ook gewoonniet een persoon die constant gezond kan eten. Dan haak ik echt snel af denk. Soms maak ik dus deze keuzes maar met mate.
  woensdag 7 januari 2015 @ 10:33:17 #46
319308 Tink89
To live is to dance
pi_148418660
Tja, ik herken het wel. Ontbijten met zoete meuk is natuurlijk een stuk makkelijker dan ontbijten met iets waar je aan moet wennen... In de zomer ga ik weer aan de smoothies, maar tot die tijd hou ik mijn chococruesli ook even vol. Ik eet voor de rest gezond en gevarieerd en het past binnen m'n kcals, dus dan maar zo. Het alternatief is niet ontbijten of aan de koekjes en dus kies ik hier voor iets wat voor mij haalbaar is en goed genoeg is om er niet wakker van te liggen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_148418884
Ik doe gewoon een banaan door mijn fruit 'n fibre om het wat smaakvoller te maken. Ik ben alleen wel gestopt met magere yoghurt, ik kreeg het ineens niet meer weg. Ik eet nu halfvolle yoghurt, veel lekkerder.
Spoilers!
pi_148418924
Wel goed om af en toe stil te staan bij gewoontes, trouwens. /Brainfartmodus aan
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_148419549
Ik zit nu mijn Fatsecret gewichtgeschiedenis te bekijken en toen ik begon met bijhouden in februari 2013 woog ik net zoveel als nu. Ik dacht dat ik nu op mijn alltime high zat. Nou ja, dat is dus wel zo maar niet voor het eerst :+

Ik ben toen tussen 24 februari en 10 mei 7,1 kilo kwijtgeraakt, ongeveer 11 weken. Dat zit er 2 jaar later dus weer aan. Maar dat bewijst wel dat het mogelijk is :Y Ik heb daar toen wel verschrikkelijk hard voor gewerkt, op het obsessieve af, ik weet niet of ik daar nu wel zo'n zin in heb. Ik heb wel zin om op mijn eten te letten maar niet zo om te sporten. Maar misschien komt dat binnenkort nog wel.
Spoilers!
pi_148419627
Hier geen decemberkilo's. -1,3 ten opzichte van de dag voor kerst *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')