Hoe groot is ie?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:48 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn lief gaat op een 1500 cal dieet en hij wil niet luisteren
Ongeveer 175 cmquote:
Tja ik vind dat dus niet echt gezonder levenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm dan is 1500kcal niet heel veel.
Maar wel fijn dat hij ook gezonder wil leven.
Nee dat gaat hij zelf bedenkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, hij zal er niet dood aan gaan ofzo maar verstandig is anders. Gaat hij wel zelf bedenken wat hij eet of is dat voorgeschreven door iemand?
Ik weet niet van wat voor etenspatroon hij af komt inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja ik vind dat dus niet echt gezonder leven
Hij houdt het vol hoor, hij is best goed met dat soort dingen. Alleen als hij zijn doel heeft dan laat hij het weer gaan. Hij is koning jojoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Rhubarb, las het als: het ziet er nog wat uit maar anders...Sorry.
En laat hem maar proberen op 1500, 2 week te weinig ga je nog niet bepaald dood aan en dat houdt hij waarschijnlijk toch niet vol
Komt ie vanzelf achter hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:48 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn lief gaat op een 1500 cal dieet en hij wil niet luisteren
Augurken en rijstwafels, je had ergere dingen kunnen kiezenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:55 schreef Zeester het volgende:
Volgens mij kun je hem toch niet overtuigen van iets anders, dus hopelijk zal hij zich deze keer beter realiseren dat diëten niet een tijdelijk ding is, maar iets voor de langere termijn. Dat is namelijk uiteindelijk het probleem én de oplossing.
Ik had vandaag weer echt even zin in lekkere dingen, zo wel op werk als in de supermarkt. Heb maar een nieuwe soort thee uitgezocht, een pot augurken en een rol pedaalemmerzakken gekocht omdat ik zo behoefte had aan méér in mijn mandje. En ik heb rijstwafels gekocht, ook niet zo slim want daar vreet ik zo een hele rol van op, vult voor geen meter. Maar ja, best gezond...
Als het goed is ben ik morgen of overmorgen niet meer ongesteld, dus hopelijk zie ik dan ook de eerste weegschaal-verandering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |