En een grotere (gezonde) lunch en een kleiner diner? Is dat misschien een idee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik merk dat ik steed ls vaker met een vol gevoel in bed lig, heel vervelend. Ik probeer dus iets vroeger te eten. Maar vroeger dan half 8 lukt nooit.
Allemaal leuk en aardig maar nu ik weer oplet kan ik me niet meer 's midddags volproppen
ja die zijn veel te lekker.. Ik haal ze niet meer in huis ^^quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ok. Ik ben gewoon jaloers nu. Niet de meeste gepaste/verwachte reactie maar achBastognekoeken... ik mis ze
O: magere yoghurt
T: banaan
L: 2 volkoren met kaas, 2 tomaatjes en een stuk komkommer.
T: appel
D: pasta met tomatensaus, groenten en kaas
T: stukje chocolade bij mn thee.
Ik duik zo denk ik mn bed lekker weer in na nog een kop thee, ben gesloopt. Morgen gelukkig vrij van werk want ik zou echt niet weten hoe ik de week anders door moet komen.
Bastognekoeken zijn ook alleen lekker als je er een heleboel eet. Een doet niets :pquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja die zijn veel te lekker.. Ik haal ze niet meer in huis ^^
Dat geldt voor alle koekjesquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:23 schreef Zeester het volgende:
[..]
Bastognekoeken zijn ook alleen lekker als je er een heleboel eet. Een doet niets :p
ik heb een miljoen keer meer putjes en losse flubber (maar ik vermoed dat foto shop daarin een rol speelt) maar verder schijn ik een op haar te lijken (qua figuur, niet hoofd) volgens mensen die mij in mijn undies hebben gezienquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je het over dikke vrouwen hebt is dat er dan ook wel eentje met het vet op de juiste plekken. Vind het persoonlijk nog steeds niet mooi, maar de meeste dikke vrouwen hebben sowieso wel iets meer pech.
ja precies. En lekker dopen in de koffie enzoquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:23 schreef Zeester het volgende:
[..]
Bastognekoeken zijn ook alleen lekker als je er een heleboel eet. Een doet niets :p
mon chouquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:25 schreef Sarabi het volgende:
Nu heb ik zin om een taart te maken met een bodem van bastognekoeken
ik vind het een lekker wijf!quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je het over dikke vrouwen hebt is dat er dan ook wel eentje met het vet op de juiste plekken. Vind het persoonlijk nog steeds niet mooi, maar de meeste dikke vrouwen hebben sowieso wel iets meer pech.
Wist je dat er in bastognekoeken best wel wat sporen van sesam zit?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:23 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik snap over het algemeen heel veel van eten... Ik denk dat daar het probleem ook een beetje ligt ;')quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik snap over het algemeen heel veel van eten... Ik denk dat daar het probleem ook een beetje ligt ;')
ik mag mijn laatste T nog..Jeejquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Dan ga ik nu maar eens een boterham maken voordat ik echt ga snacken.
Ja nou willen we dat zien ook natuurlijk he?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een miljoen keer meer putjes en losse flubber (maar ik vermoed dat foto shop daarin een rol speelt) maar verder schijn ik een op haar te lijken (qua figuur, niet hoofd) volgens mensen die mij in mijn undies hebben gezien
Misschien vind ik haar daarom mooisoort eigen geilerij
Hierna heb ik eventueel nog olijven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ik mag mijn laatste T nog..Jeej
Brr die mag je hebben hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hierna heb ik eventueel nog olijven.
Dus zo te zien gaat het weer een goede dag worden
Omdat mensen het ruiken en ze je eens ff lekker willen jennenquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:45 schreef BananaPancake het volgende:
Waarom krijg je als je 'op dieet' bent juist altijd allemaal lekkere dingen aangeboden?
pics!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:48 schreef BananaPancake het volgende:
Zo lijkt het af en toe wel ja!![]()
Vandaag echt van alles, hele zakken overgebleven kerstchocola, chocoladecroissantjes, snoepjes
Oh en ik heb een heeeele mooie jurk overgekocht van een collega voor de bruiloft van mijn zus over 7 maandenHij past nu nog niet waarschijnlijk maar hopelijk dan wel en anders verkoop ik m weer!
Sorry!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
pics!
En chocolade croissantjes,,,![]()
![]()
Houd eens op
Kom mij maar eens in mijn undies bewonderen danquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:40 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ja nou willen we dat zien ook natuurlijk he?
Mja, zal er eens over nadenken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En een grotere (gezonde) lunch en een kleiner diner? Is dat misschien een idee.
Slapen met een vol gevoel is erg vervelend, dat merkte ik de afgelopen weken wel door dat snaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele mooie jurk BananaPancake, en goede motivator om erin te passen!
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:20 schreef Zeester het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele mooie jurk BananaPancake, en goede motivator om erin te passen!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:20 schreef Zeester het volgende:
Ik moest echt heel hard lachen sorry. Maar kan me voorstellen dat het een goede motivatie is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele mooie jurk BananaPancake, en goede motivator om erin te passen!I solemnly swear i'm up to no good
Ik vind het wel een goede eigenlijk. Ik ben nu bikini's aan het bekijken voor volgende zomer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:37 schreef Zeester het volgende:
Snap ik wel hoor, ik vond het ook wel behoorlijk sneu van mezelf
Dat dus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik vind het triest eigenlijk. Dat je dus zo'n hekel aan jezelf hebt. Helemaal niet om om te lachen.
Ik bedoelde het niet op de vervelende manier van lachen hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:37 schreef Zeester het volgende:
Snap ik wel hoor, ik vond het ook wel behoorlijk sneu van mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:50 schreef Fripsel het volgende:
Jij hebt toch een vriendje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ik denk persoonlijk ook dat we onze eigen "tekortkomingen" 100 keer uitvergroten en dat het andere niet eens of amper opvalt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had het pas met mijn vriend over sex. Ik heb dus ook wel eens een minderwaardigheidscomplexje hier en daar. En hij ook vanwege zijn magerheid en uberongespierdheid. Maar we zijn tot de conclusie gekomen dat we elkaars lichamelijke quirks dus helemaal niet voelen als we bezig zijn, er totaal niet stil bij staan. Hij mijn vetrollen niet en ik zijn botterige kont niet.
Oh misschien kun je nog een S aan je lijstje toevoegen vandaagquote:
Neen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh misschien kun je nog een S aan je lijstje toevoegen vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |