ZE WILDE TOCH JUIST AFVALLEN AHHAHAHAHHAAAAquote:BIOGRAFIE
Virginia van Eck werd geboren op 27-02-1993 in Tiel.
Ze groeide aanvankelijk op met haar ouders en jongere broertje Giovanni in Tiel onder de bezielde leiding van haar oma.
Op 14 jarige leeftijd, toen zo op de middelbare school zat, kreeg ze een zoon. Niet wetende dat ze zwanger was, bracht ze de baby ter wereld toen ze alleen thuis was. Naast school werkte Virginia in de kroeg van haar ouders, handelde op de markt en ontwikkelt ze zich in de horeca.
Op 19 jarige leeftijd werd Virginia gevraagd om op Tenerife een horecafunctie te vervullen bij het Mediabedrijf van Peter Jan Rens. Met hem leidde ze het mediabedrijf, vroegen elkaar ten huwelijk en kregen een dochter, Djelisa.
In Nederland was het drietal het onderwerp in TV series van Filemon en Chantal Janzen. Virginia heeft 2014 afgesloten met een interview in het blad ‘vrouw’. Virginia ontwikkeld nu ook concepten voor de media en blijft ‘handel’ een geweldige hobby vinden.
Virginia wil groeien met zingen en acteren.
Impressive Events is een jong en fris evenementenbureau met oog voor kwaliteit.!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welke nerd heeft ze hier voor moeten pijpen?
Wat weer onderdeel is van: http://www.cejogroup.com/quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Impressive Events is een jong en fris evenementenbureau met oog voor kwaliteit.!
CynischeCynix?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb me er nog niet zo goed in verdiept, maar ik snap de taartenactie niet helemaal: Je betaalt 50 ¤ aan Rens en dan bakt hij een taart en geeft die aan een door jou voorgedragen sukkelaar en dan zorgt-ie voor (de rest van) die 50 ¤ voor een onvergetelijke dag voor die sukkelaar?
Of gaat al het geld op aan de taart en zorgt-ie voor gratis entertainment voor de sukkelaar?
Ze is 2 jaar jonger dan ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:23 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ze is precies 12 jaar jonger dan ik
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
ze is 14 jaar jonger dan ik...
omg, ik had dr moeder kunnen zijn!
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
Volgens de virginia wetten klopt dat dus ook echtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
Ik heb een zoon die ouder is dan zij....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:50 schreef JaneDoe het volgende:
Daarover gesproken: vanavond was bij Andere tijden een documentaire over 'Help de Russen de winter door' wat Peter Jan in 1990 presenteerde bij de VARA.quote:
Om haar te zien groeien met zingen en acteren?quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:54 schreef doeka het volgende:
Ik geloof dat ik het niet helemaal begrijpWaarom zou ik haar in hemelsnaam inhuren?
Anekdotes over navelstreng doorknippen met nagelschaartje enzo!quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:54 schreef doeka het volgende:
Ik geloof dat ik het niet helemaal begrijpWaarom zou ik haar in hemelsnaam inhuren?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Anekdotes over navelstreng doorknippen met nagelschaartje enzo!
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 06:54 schreef doeka het volgende:
Om te kijken of je weegschaal wel 200 kg aan kanquote:Op woensdag 7 januari 2015 06:54 schreef doeka het volgende:
quote:Om haar te zien groeien met zingen en acteren?
quote:Anekdotes over navelstreng doorknippen met nagelschaartje enzo!
quote:Om te kijken of je weegschaal wel 200 kg aan kan![]()
Ah! En dat zijn natuurlijk allemaal dingen die ik wel graag zou willen.quote:Om haar goocheltruc.
ow, ze komt uit Tiel, dat verklaart veelquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ZE WILDE TOCH JUIST AFVALLEN AHHAHAHAHHAAAA
Voor 15 kg is één van haar benen eraf wel genoeg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:13 schreef Ticootje het volgende:
15 kilo in 2 maanden? Gaat ze haar benen eraf hakken?
Staat haar goed, lekker vlot.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:44 schreef DeHovenier het volgende:
Goede blog heeft ze ook. Lekker kort.
Wat redelijk gezond is, is 1 kilo in twee weken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:13 schreef Ticootje het volgende:
15 kilo in 2 maanden? Gaat ze haar benen eraf hakken?
Nog gezonder is om je te beheersen en jezelf niet zo vol te vretenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:40 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat redelijk gezond is, is 1 kilo in twee weken.
Of om wat te gaan bewegen ofzo...quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nog gezonder is om je te beheersen en jezelf niet zo vol te vreten
Gratis suggesties.quote:Virginia van Eck werd is geboren op 27-02-1993 in Tiel.
Ze groeide aanvankelijk op met haar ouders en jongere broertje Giovanni in Tiel onder de bezielde bezielende leiding van haar oma.
Op 14 jarige leeftijd, toen zo ze op de middelbare school zat, kreeg ze een zoon. Niet wetende dat ze zwanger was, bracht ze de baby ter wereld toen ze alleen thuis was. Naast het naar school gaan werkte Virginia in de kroeg van haar ouders, handelde ze op de markt en ontwikkelt ze zich in de horeca.
Op 19 jarige leeftijd werd Virginia gevraagd om op Tenerife een horecafunctie te vervullen bij het Mediabedrijf van Peter Jan Rens. Met hem leidde ze het mediabedrijf, ze vroegen elkaar ten huwelijk en ze kregen een dochter, Djelisa.
In Nederland was het drietal het onderwerp in TV series van Filemon en Chantal Janzen. Virginia heeft 2014 afgesloten met een interview in het blad ‘vrouw Vrouw’. Virginia ontwikkeld ontwikkelt nu ook concepten voor de media en blijft ‘handel’ een geweldige hobby vinden.
Virginia wil groeien met zingen en acteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |