SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
9/10? Damn..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:29 schreef Tamashii het volgende:
Dus oraal, met de handen en penetratie.
TS begint ofc: incl alles 9-10 keer denk ik.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:32 schreef mstx het volgende:
Bijna elke dag.elke dag bijna bedoel je dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
Dus in het weekend heb je 3/4 keer seks per dag?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:35 schreef Fera het volgende:
Alleen in weekenden eigenlijk. Gemiddeld denk ik 6-8 keer.
Ja. Er zijn ook mindere dagen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus in het weekend heb je 3/4 keer seks per dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
Wanneer telt het als een extra keer op een dag?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:29 schreef Tamashii het volgende:
Dus oraal, met de handen en penetratie.
Denk al die. Klaarkomen is meestal nav seks ofwel met hand ofwel oraal ofwel penetratie.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:36 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Wanneer telt het als een extra keer op een dag?
Bij de volgende penetratie?
Als de man weer is klaargekomen?
Als de vrouw weer is klaargekomen?
Na een pauze van minimaal een bepaalde tijd?
En is dat dan met 1 persoon, waar je ook al een tijd bij bent? Lijkt me zo ontzettend saai worden na een tijdje.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:29 schreef Tamashii het volgende:
Als ik zou samenwonen zou het vast minder zijn of meer verspreid over de dagen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Damn![]()
Naja ik bijna iedere avond, af en toe 1/2 dagen per week niet ik mag niet klagen
Ja en alleen missionaris en met het licht uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
En is dat dan met 1 persoon, waar je ook al een tijd bij bent? Lijkt me zo ontzettend saai worden na een tijdje.
Ontopic: 1 of 2 keer.
Oh dan ligt het aantal hoger.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk al die. Klaarkomen is meestal nav seks ofwel met hand ofwel oraal ofwel penetratie.
Ze schreef "Al die", dus in dat geval is het aantal keer klaarkomen van de man de beperking.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dan ligt het aantal hoger.
want seks hebben staat niet gelijk aan het aantal keer klaarkomen.
Dus als mn vriendin en ik allebei twee keer klaarkomen telt dat als vier keer? Dan valt mijn cijfer ook wel hoger uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk al die. Klaarkomen is meestal nav seks ofwel met hand ofwel oraal ofwel penetratie.
Vandaar ook mijn reactie, wat is de maatstaf en hoe bepaal je die?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:33 schreef hoechst het volgende:
sorry maar de antwoorden hierop kunnen heel divers geïnterpreteerd worden...
Het is geen onderzoek. Gewoon een vraag en/of interesse. En als seks voor jou klaarkomen is, met of zonder iemand anders dan telt dat toch? Gaat er om wat voor jou telt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat wil je doen met deze info? Het gemiddelde van de reacties berekenen en dat gemiddelde aanhouden ofzo'Ik neuk gemiddeld'.
De mijne ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus als mn vriendin en ik allebei twee keer klaarkomen telt dat als vier keer? Dan valt mijn cijfer ook wel hoger uit.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:35 schreef Fera het volgende:
Alleen in weekenden eigenlijk. Gemiddeld denk ik 6-8 keer.
Weet je zeker dat het het spiraaltje is? Want daar wordt vaak op overgestapt als de pil last geeft op dat gebied.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:11 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Sinds mijn vrouw een spiraaltje heeft nog maar een keer of zes per jaar. In 2014 was het zelfs maar vier keer. En ze weigert dat ding er uit te laten halen, 'want het is zo makkelijk dat ik niet meer ongesteld word".
Moet je mee ringstekenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Huh? Wat is dat toch met die spiraaltjes en nuvaringen!
Goed bezigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:14 schreef Godshand het volgende:
Tegenwoordig zo'n 10x op een dag. Ik zie haar gemiddeld 3 dagen in de week. Dus reken maar uit.
Tsja ik ken haar net en ze loopt bijna gelijk met mijn libido
10 jaar geleden was het nog erger. Mijn lijf wil niet altijd meer wat mijn hoofd wilquote:
Tien keer per dagquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:14 schreef Godshand het volgende:
Tegenwoordig zo'n 10x op een dag. Ik zie haar gemiddeld 3 dagen in de week. Dus reken maar uit.
Hormonen zuigen. Toen ik aan de pil zat was het meestal 1x per 2 weken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Huh? Wat is dat toch met die spiraaltjes en nuvaringen!
Voor het eten 5x, na het eten 5xquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Tien keer per dagHoe krijg je dat voor elkaar man.
10keer x 7 dagen = 70xquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:14 schreef Godshand het volgende:
Kun je haar niet helpen om te ontspannen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:10 schreef thewhiteguy het volgende:
10x 2 minuten. Iedereen heeft wel 20 minuten over...
Maar veel te weinig hier. Vriendin is nogal gestesst laatste tijd en heeft daardoor het libido van een dooie rat. Al 4 jaar samen maar dit gaat wel erg hard bergafwaarts
Doet je lul dan niet ontzettend pijn na 10 orgasmes?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:14 schreef Godshand het volgende:
Valt mee. Maar daarom tussendoor ff eten, kan ie bijkomenquote:Op woensdag 7 januari 2015 09:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Doet je lul dan niet ontzettend pijn na 10 orgasmes?
De pil, dat weet ik, heb dat zelf ervaren, maar wist het niet van spiraaltje. Daar zitten toch minder hormonen in?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:12 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hormonen zuigen. Toen ik aan de pil zat was het meestal 1x per 2 weken.Scheelt nogal met nu. Na stoppen met de pil gemiddeld 4x pw
Minder en maar 1 soort, daarom is de kans dat je daar last van krijgt kleiner.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De pil, dat weet ik, heb dat zelf ervaren, maar wist het niet van spiraaltje. Daar zitten toch minder hormonen in?
Stress wil ik juist altijd van me af raggen, maar ben dan ook een kerelquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:10 schreef thewhiteguy het volgende:
Maar veel te weinig hier. Vriendin is nogal gestesst laatste tijd en heeft daardoor het libido van een dooie rat. Al 4 jaar samen maar dit gaat wel erg hard bergafwaarts
Klopt, zal dan ook minder voorkomen, is maar net hoe gevoelig je bent.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De pil, dat weet ik, heb dat zelf ervaren, maar wist het niet van spiraaltje. Daar zitten toch minder hormonen in?
Hoe komt ze zo gestrest?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:10 schreef thewhiteguy het volgende:
Ga je met mijn broerquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:10 schreef Luxuria het volgende:
Elke dag als hij hier is, meestal 4 dagen in de week.
En dan zo'n 3-5x op een avond en 2x in de ochtend.
Heel soms op het werk ook nog een keer.
Dat is aardig wat toch? Gezond seksleven lijkt mequote:Op woensdag 7 januari 2015 10:26 schreef S15 het volgende:
Tien keer op een dag?
OT: Drie á vier keer per week gemiddeld denk ik. En ik heb er wel vrede mee, gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit wat mij betreft
Is ook zo, maar vergeleken met al die grootspraak hier valt het wel weer meequote:Op donderdag 8 januari 2015 11:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is aardig wat toch? Gezond seksleven lijkt me
Je weet natuurlijk niet of dat grootspraak is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:37 schreef S15 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar vergeleken met al die grootspraak hier valt het wel weer mee
Mja, als je elkaar net kent kan het aantal wel aardig hoog zijn. 3-6 keer van avond tot ochtend is dan echt niet zo vreemd. En zo zijn er meer factoren die het beïnvloeden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:37 schreef S15 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar vergeleken met al die grootspraak hier valt het wel weer mee
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:10 schreef Luxuria het volgende:
Elke dag als hij hier is, meestal 4 dagen in de week.
En dan zo'n 3-5x op een avond en 2x in de ochtend.
Heel soms op het werk ook nog een keer.
Wel benieuwd wat jullie precies onder "een keer" verstaan. Kunnen jullie dat toelichten?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:14 schreef Godshand het volgende:
Ik versta daaronder vanaf het begin het voorspel, strelen e.d. van tot aan het klaarkomen van hem (mij laat hij in de tussentijd meestal al één of meerdere keren klaarkomen).quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
[..]
Wel benieuwd wat jullie precies onder "een keer" verstaan. Kunnen jullie dat toelichten?
Same here. In het begin van onze relatie liepen we de hele dag maakt door het huis en konden we niet van elkaar afblijven haha, nu na 3 jaar gemiddeld 2 keer per week. Maar dat zou meer zijn als ik elke avond thuis was. Nu ben ik maar 2 avonden per week thuis.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:54 schreef Vlindur het volgende:
Toen wij net en relatie hadden haalden we de 4x per dag ook wel![]()
Nu soms 2x in de week. Soms weken veel minder
Wij zijn inmiddels 14 jaar verderquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:07 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Same here. In het begin van onze relatie liepen we de hele dag maakt door het huis en konden we niet van elkaar afblijven haha, nu na 3 jaar gemiddeld 2 keer per week. Maar dat zou meer zijn als ik elke avond thuis was. Nu ben ik maar 2 avonden per week thuis.
Ja ach, het bekende verhaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wij zijn inmiddels 14 jaar verder![]()
Eigen frietzaak geopend, maar loopt van geen meter. Wel flink kosten gemaakt (naja, flinke lening bij mij, maar die moet ze ook terug betalen want anders krijgen we gezeur met de belastingdienst)quote:
Vandaar.., weten jullie al wat de eventuele oorzaak zou kunnen zijn van het niet lopen van de zaak?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:35 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Eigen frietzaak geopend, maar loopt van geen meter. Wel flink kosten gemaakt (naja, flinke lening bij mij, maar die moet ze ook terug betalen want anders krijgen we gezeur met de belastingdienst)
Ja, het slechte weer, zodra het mooi weer is loopt het eigenlijk wel. Het is een frietkar, dus mensen kunnen niet binnen zitten. Ook zit het vooral in winkel/industie gebied dus is nogal afhankelijk van het weer hoeveel mensen er op dat moment in de buurt zijn. Hopen van het jaar een paar flinke evenementen mee te kunnen pakken om de boel nog recht te brijen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:56 schreef I-care het volgende:
[..]
Vandaar.., weten jullie al wat de eventuele oorzaak zou kunnen zijn van het niet lopen van de zaak?
Ik reken 1 keer tot het klaarkomen van mijn kant. Dus er kan van standje gewisseld zijn.. Als zij klaar komt hoeft het niet voorbij te zijn, want dan ga ik nog even doorquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:56 schreef DroogDok het volgende:
[..]
[..]
Wel benieuwd wat jullie precies onder "een keer" verstaan. Kunnen jullie dat toelichten?
Laat mij raden: zaterdag en zondag?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:54 schreef Vlindur het volgende:
Toen wij net en relatie hadden haalden we de 4x per dag ook wel![]()
Nu soms 2x in de week. Soms weken veel minder
Doordeweeks kan ook nog hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laat mij raden: zaterdag en zondag?
Na zo'n lange tijd, zijn jullie dan nog echt geil op elkaar? Of is hij het alleen en heb je zoiets van: nou vooruit dan maar en denk je ondertussen aan Johnny Depp om nog een beetje nat te worden?
Ja? Na 14 jaar relatie? Kudo'squote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Doordeweeks kan ook nog hoor
Johnny Depp?! Nee, doe mij m'n eigen man maar dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |