Oh dan ligt het aantal hoger.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk al die. Klaarkomen is meestal nav seks ofwel met hand ofwel oraal ofwel penetratie.
Ze schreef "Al die", dus in dat geval is het aantal keer klaarkomen van de man de beperking.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dan ligt het aantal hoger.
want seks hebben staat niet gelijk aan het aantal keer klaarkomen.
Dus als mn vriendin en ik allebei twee keer klaarkomen telt dat als vier keer? Dan valt mijn cijfer ook wel hoger uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Denk al die. Klaarkomen is meestal nav seks ofwel met hand ofwel oraal ofwel penetratie.
Vandaar ook mijn reactie, wat is de maatstaf en hoe bepaal je die?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:33 schreef hoechst het volgende:
sorry maar de antwoorden hierop kunnen heel divers geïnterpreteerd worden...
Het is geen onderzoek. Gewoon een vraag en/of interesse. En als seks voor jou klaarkomen is, met of zonder iemand anders dan telt dat toch? Gaat er om wat voor jou telt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat wil je doen met deze info? Het gemiddelde van de reacties berekenen en dat gemiddelde aanhouden ofzo'Ik neuk gemiddeld'.
De mijne ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus als mn vriendin en ik allebei twee keer klaarkomen telt dat als vier keer? Dan valt mijn cijfer ook wel hoger uit.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:35 schreef Fera het volgende:
Alleen in weekenden eigenlijk. Gemiddeld denk ik 6-8 keer.
Weet je zeker dat het het spiraaltje is? Want daar wordt vaak op overgestapt als de pil last geeft op dat gebied.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:11 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Sinds mijn vrouw een spiraaltje heeft nog maar een keer of zes per jaar. In 2014 was het zelfs maar vier keer. En ze weigert dat ding er uit te laten halen, 'want het is zo makkelijk dat ik niet meer ongesteld word".
Moet je mee ringstekenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Huh? Wat is dat toch met die spiraaltjes en nuvaringen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |