Haha jeetje zeg.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:18 schreef Karina het volgende:
Ik las dat dus echt zoMoest ook even denken wat bedoelen ze nou.
das een mooie zinquote:bek houden sukkelkut met je klapanus
Hjb we hebben een topic.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:17 schreef Peunage het volgende:
Jeetje, die vrouw in het begin die het vervelend vind als mensen zeggen "draai je eens om"
Kijk uit voor het rodeblauwe gevaar!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Wow, tussen post #102 en 149 aan maar blauwen aan het woord. Met Njosnavelin als combobreaker.
Marianne reageert altijd op mijn kwalitatief uitstekende posts.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
Wow, tussen post #102 en 149 aan maar blauwen aan het woord. Met Njosnavelin als combobreaker.
Het zou nu te makkelijk zijn om erop te wijzen dat je die zelden maakt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marianne reageert altijd op mijn kwalitatief uitstekende posts.
Wat vind je van Jinek Henk?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zou nu te makkelijk zijn om erop te wijzen dat je die zelden maakt.
Ik moest wel glimlachen om dat gemekker over "Bedankt Hans" in dat FB-topic over "het laatste jaar van FOK!"....
Ik mis hem wel een beetje hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hjb we hebben een topic.
TV / Met Jojanneke naar de hoeren, op tv
Met de ekte Adriaan als TS,.
Ik zit niet te kijken. Ben net pas thuis. Het begin heb ik nog meegekregen. Ik zag dat ze het decor iets hebben veranderd. Het ziet er nu wat minder gevangenis-achtig uit.quote:
Dat zijn toch de momenten waar ik het van moet hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zou nu te makkelijk zijn om erop te wijzen dat je die zelden maakt.
Ik moest wel glimlachen om dat gemekker over "Bedankt Hans" in dat FB-topic over "het laatste jaar van FOK!"....
Dan moet hij ook gewoon weer hier posten. Met zijn kutleven en zijn sigaretten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij post de laatste tijd weer af en toe.
'Ik ga nu slapen met mijn kutleven en mijn kutkop'quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet hij ook gewoon weer hier posten. Met zijn kutleven en zijn sigaretten.
Ik verdenk je ervan dat je zulke posts uitprint en boven je bed hangt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn toch de momenten waar ik het van moet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |