Broekhoven, de vogeltjesbuurt.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Broekhoven? Of Jeruzalem?
Ik ben "op stand" geboren en het is nooit wat geworden...
We hebben altijd nog de Titty Twister als uitwijkmogelijkheid.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Maakt me niet uit wie het doet, maar een nachtbewaker hier is wel een must.
Voor je het weet sluiten ze hier de boel...
Ik ook, maar heb het toch al tot 4 hoog achter geschopt ..quote:Op maandag 5 januari 2015 23:02 schreef cafca het volgende:
[..]
4 hoog en een landgoed.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb het toch al tot 4 hoog geschopt ..
Ik hou toch wel van jequote:Op maandag 5 januari 2015 23:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat bevindt zich ook binnen deze muren...quote:Op maandag 5 januari 2015 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We hebben altijd nog de Titty Twister als uitwijkmogelijkheid.
Niks mis mee, volgens mij. Ik heb een tijdje in de Muntel in Den Bosch gewoon, nooit zo'n gezellige buurt meegemaakt. Bankstellen op de stoep, prima sociale controle.quote:
Kratten bier op de vensterbank.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Niks mis mee, volgens mij. Ik heb een tijdje in de Muntel in Den Bosch gewoon, nooit zo'n gezellige buurt meegemaakt. Bankstellen op de stoep, prima sociale controle.
Ah, kijk maar waarom koop je zoiets niet?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ik betaal nog ergens de huur voor een penthouse flatje in Spanje op 7 hoog
Om 10uur smorgensquote:Op maandag 5 januari 2015 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kratten bier op de vensterbank.
Juist ja. Maar nu ga ik braaf pitten, morgen weer vroeg op....quote:Op maandag 5 januari 2015 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De hele dag en wanneer door alle aanloop je krat leeg was ging je bij de buurman buurten
Trustenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist ja. Maar nu ga ik braaf pitten, morgen weer vroeg op....
Trustenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist ja. Maar nu ga ik braaf pitten, morgen weer vroeg op....
Precies, heel praktischquote:Op maandag 5 januari 2015 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan hoef je geen oplossingen te vinden voor lauw bier.
Ben uitermate praktisch ingesteld, het heeft geen zin om je bezig te houden met dingen die je niet kunt.quote:
Je moet Sig trouwens nog op z'n flikker geven.quote:
Sig en stemmen dat gaat niet samen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet Sig trouwens nog op z'n flikker geven.
Die mocht namens jou stemmen en dat heeft hij niet gedaan.
Hoe laat ga je normaliter naar bed?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Laat ik eens wat nieuws proberen: op tijd naar bed gaan
Al weken te laat. Ik heb veel slaap nodig, maar kom al weken maar aan max 7 uur, met tussendoor nog wakker liggen en ook op mijn leeftijd begin je dat te zien en ik kom nergens toe.quote:
Ja te begrijpen, moet je morgen weer werken ?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Al weken te laat. Ik heb veel slaap nodig, maar kom al weken maar aan max 7 uur, met tussendoor nog wakker liggen en ook op mijn leeftijd begin je dat te zien en ik kom nergens toe.
Ik werk veel late diensten en als ik dan om een uur of 11 thuiskom, dan ga ik eerst beetje chillen en is het zo weer half 2. En met de Top 2000 was het ook veel te gezellig om te gaan slapen.
Nee, woensdagmiddag pas weer, maar ik moet morgen toch eens eens wat aandacht aan mijn huishouden gaan besteden. Oh verdorie, ik moet mijn bed nog opmaken nu.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja te begrijpen, moet je morgen weer werken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |