Ben uitermate praktisch ingesteld, het heeft geen zin om je bezig te houden met dingen die je niet kunt.quote:
Je moet Sig trouwens nog op z'n flikker geven.quote:
Sig en stemmen dat gaat niet samen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet Sig trouwens nog op z'n flikker geven.
Die mocht namens jou stemmen en dat heeft hij niet gedaan.
Hoe laat ga je normaliter naar bed?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Laat ik eens wat nieuws proberen: op tijd naar bed gaan
Al weken te laat. Ik heb veel slaap nodig, maar kom al weken maar aan max 7 uur, met tussendoor nog wakker liggen en ook op mijn leeftijd begin je dat te zien en ik kom nergens toe.quote:
Ja te begrijpen, moet je morgen weer werken ?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Al weken te laat. Ik heb veel slaap nodig, maar kom al weken maar aan max 7 uur, met tussendoor nog wakker liggen en ook op mijn leeftijd begin je dat te zien en ik kom nergens toe.
Ik werk veel late diensten en als ik dan om een uur of 11 thuiskom, dan ga ik eerst beetje chillen en is het zo weer half 2. En met de Top 2000 was het ook veel te gezellig om te gaan slapen.
Nee, woensdagmiddag pas weer, maar ik moet morgen toch eens eens wat aandacht aan mijn huishouden gaan besteden. Oh verdorie, ik moet mijn bed nog opmaken nu.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja te begrijpen, moet je morgen weer werken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |