Dank je voor de link, zoiets zocht ik inderdaad. En voor je uitlegquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.runinfo.nl/vo2max.htm
Is een maatstaf voor conditie. Je zou aan de hand daarvan volgens mij wel je wedstrijdsnelheid op korte afstanden kunnen berekenen, zijn wel tabellen voor.
Hartslagzones kun je eigenlijk alleen berekenen d.m.v. een inspanningstest bij een sportarts. Je kunt wel je maximale hartslag bij benadering weten door een intensieve training te doen en aan het eind daarvan nog 100m heuvelop te sprinten en dan te kijken wat je hoogst gemeten hartslag is.
ik zag nu inderdaad dat er 5 zones zijn (tijdens een rondje fietsen) die zal dan wel gebaseerd zijn op de rust hartslag.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:57 schreef McTwente het volgende:
[..]
Uit de "fitness test" blijkt je rusthartslag. Voor je maximale hartslag moet je een inspanningstest doen en dan kun je deze invullen onder je gebruikersinfo (ik ga er voor het gemak vanuit, dat het menu van de M400 niet afwijkt van de RC3). Vervolgens worden daaruit de zones berekend.
En dan heb ik het nog niet over de ZoneOptimizer, maar dat moet je maar een keer lezen (hij doet dan voor elke activiteit een fitheidstest dacht ik).
Er zit tot nu toe geen pro- en geen anti- inquote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien een rondje probiotica erbij, ipv alleen maar antibiotica?
Ten eerste vanwege het tweede.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is dat dan omdat je elke dag wil lopen of omdat het zo lekker zit?
Je kunt dus de (standaard?) maximale hartslag zien onder Instellingen > Gebruikersinformatie > Maximale hartslagquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:09 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
ik zag nu inderdaad dat er 5 zones zijn (tijdens een rondje fietsen) die zal dan wel gebaseerd zijn op de rust hartslag.
ik moet er zeker nog ff voor gaan zitten en alles lezen, ze doen zo'n nutteloze gebruiksaanwijzing in het doosje. Terwijl het ding zoveel mogelijkheden heeft. Maar als het goed is krijg ik vanavond de geprinte versie van de gebruiksaanwijzing
Lijkt me ook helemaal niks...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Teveel gedoe om helemaal aan die bussentombola mee te doen voor maar 10.5 km
Yay!!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:12 schreef Gogo83 het volgende:
Nieuw stukkie op mijn blog, met daarin mijn ultieme hardloopdoel voor 2015. http://stasera.nl/hardlopen-2015-een-vooruitblik/
Thanks, heb er zin in! Motivatie is ook weer helemaal terug, een maandje rustig aan heeft me goed gedaan.quote:
Stream dacht ik...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:46 schreef Maariindaa het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die wel eens met audioboeken lopen? Momenteel gebruik ik muziek bij het lopen, maar merk dat als ik een nummer een paar loopjes achter elkaar gehoord heb ik me er aan ga ergeren
Dat klopt, maar Stream komt hier nog maar zelden, dus die zal niet reageren.quote:
Klinkt goed! Vooral veel plezier dan de komende maandenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:15 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Thanks, heb er zin in! Motivatie is ook weer helemaal terug, een maandje rustig aan heeft me goed gedaan.
De bewegingen zelf gingen prima bij de fysio en geen last van de kniequote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:23 schreef Gogo83 het volgende:
Whoops, dat is minder! Hopelijk is die spierpijn snel minder!
Leuk gogo! Goed doordacht plan ook, daar houd ik vanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:15 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Thanks, heb er zin in! Motivatie is ook weer helemaal terug, een maandje rustig aan heeft me goed gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Ik vind het ook lang duren hoor. Nog geen gejompel van mijn kantquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:25 schreef Murmeli het volgende:
Yuki: duurt best lang zomooi prut.
Zwabber: ook prut
En 5.40 is niet lousy, ik word daar best moe van
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuk gogo! Goed doordacht plan ook, daar houd ik vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |